Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat een mess, nee ik krijg het ook niet voor elkaar.
[img]http://s1380.photobucket.com/user/llsonnyll/media/IMG_0012_zpskhfy2h9p.jpg.html[/img]
[img]http://s1380.photobucket.com/user/llsonnyll/media/IMG_0014_zpsjwofhdtx.jpg.html[/img]
Bobinebrug kan ook problemen leveren. Komt vaker voor.
Je plaatjes zijn nu heel erg stuk, even ergens anders uploaden ;)
Jouw auto? En waarom met de taxi??
Wat voor uitvoering?
Let op de kosten van het rijden van zo’n auto (verbruik, wegenbelasting)
4 september 2016 om 09:40 In reactie op: Opel Vectra C Stationwagon 3.0 V6 CDTI koelvloeistof issue #18325755@basss27 wrote:
Die drukopbouw is ervoor dat de kvs niet aan de kook raakt. Omdat het nu geen druk op kan bouwen, wordt je temperatuur waarschijnlijk ook te hoog.
Snel vervangen dus.
Temp word niet hoger zonder druk, kookt alleen eerder. Dus zal nooit zo warm worden als onder druk.
Idd, alle Irmscher veren staat apart bij ‘niet voor OPC modellen’
Zijn het dan H&R veren?
De dakrail lijkt iig wel een soort profiel te hebben die dat toelaat iig, dit vind ik een afschuwelijk systeem.
Hell, dan was het ‘oude’ systeem met die schuifjes en rails nog beter….
Blijft de ventilator draaien… Is dat alles?
Watvoor oto?
Ik verdenk je remlicht schakelaar.
Cano666. Je zit mis! Jammer he?
Een slang koppelen door er een siliconen stuk overheen te schuiven… En dan denk je alle simpele zielen wel gezien en gehoord te hebben.
:wtf
X30XE nokkenstokken er in, dan heb je ook een i500
@cano666 wrote:
Misschien was je er al uit gekomen als je de zoekfunctie op de website van autosports company of biesheuvel zou gebruiken ipv lui zonder iets te zoeken alles te vragen.
Hij zit toch met een specifiek probleem joh! Volgens TS is de slang aan een kant verlijmd/versmolten met een onderdeel. Dat houd dus in dat die slang er niet zomaar af kan. Hiervoor zoekt TS een oplossing. Beter eerst lezen, of als je daar te lui voor bent, niet iemand anders lui gaan noemen.
@TS weet je zeker dat die slang vast zit aan een kant?? Dat kan ik me erg slecht voorstellen namelijkIs het deze slang?
@jethro wrote:
Geheugenstam van 290 graden?
Als je die net als de originele geheugenstam monteert, dan is controle overbodig.
Ga je die 290 graden geheugenstam, afstellen met een gradenschijf om zo de zaak op tijd te zetten.
Dan is controle wel nodig.Vertrouwen is goed, controle is beter. ;) king:
:jerry :kewlpics :wtf :thumb
Wat voor ding??
en toen kreeg je hem niet door de compressie heen en denk je nu dus dat het geen vrijloopmotor is
Ja, je hebt gelijk, hah. Was nog niet helemaal wakker :sleeping
25 augustus 2016 om 07:13 In reactie op: Ontbrekende lijnen in display van achteruitrijcamera #18209931@Waled wrote:
Geachte heer Gryp,
Hartelijk dank voor uw email van 1 september jongstleden, waarin u ons vraagt uw achteruitrijcamera aan te passen om ook lijnen te voorzien op het scherm vanuit u achteruit rijdt.
Vanuit klantenservice hebben we uw vraag voorgelegd aan onze technische dienst. Zij hebben ons aangegeven dat dit geen optie is die achteraf kan bij geprogrammeerd worden. De lijnen maken een fundamenteel deel uit van het ontwerp van het systeem en zijn inherent verbonden aan het model. Wij begrijpen uit uw email dat het ontbreken van deze lijnen de functie van de achteruitrijcamera ten minste deels onpraktisch maakt voor u. Het spijt ons dan ook erg u niet anders te kunnen informeren.
Vertrouwende er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
GENERAL MOTORS NEDERLAND B.V.Benjamin Gilles
Opel Klantenservice
Tel: +31 (0)76 5448300
Fax: +31 (0)76 5448821
Opel.Klantenservice@gm.comWat een actie weer, wat is een achteruitrijcamera nu weer zonder die lijnen. :’) Dan voldoet zo’n lenssticker achterop de ruit ook wel. Gepruts van Opel!
Dat zit toch in je velg? Of ben ik scheel?
24 augustus 2016 om 16:56 In reactie op: garage krik van kinzo krijgt auto niet meer heel hoog. #18325229Wilde gok, maar ik denk dat je blij mag zijn _iets_ van Kinzo al 13 jaar bestaat, en heel blij mag zijn dat het dan nog slechts ‘niet goed meer werkt’ :jerry
Droogijs stralen, geen residu en geen agressieve behandeling.

Prima, maar het is niet goed als een motor niet op bedrijfs temp is. 80gr is te koud, en dat je fan maar 10x aangesprongen is, is daar een teken fan/van.
-
AuteurBerichten