Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nja, tis dat er een redelijk lage km-stand op staat. Zo’n Business is wel heel summier met de opties.
Vette Business! Veel plezier ermee! Fris kvs-reservoir is sowieso +1
Geflitst worden met 200km/u… Knoest! Naja, succes met de afhandeling (en op de blaren zitten)
Omega V8? king:
@jordyhe wrote:
Slecht signaal?dat is dikke zever! Ben jij soms Opel Dealer?…
Klopt! Vet he? Ik heb je net ook vet hard genaaid, met je broek aan! Genieten zomaar. :wub
Mare nogmaals, het ligt oa. aan de huidige radiozenders en frequenties. ;)
Oh, en ik ben en blijf gewoon eerlijk hoor. :hmmz
Zo gaat iig zijn pakking wel verrot…
Zoek het uit… :wtf
Het ligt aan de huidige radiofrequenties. Signaal is gewoon zwak.
Ik har een 2.2 zonder! EGR idd. Dat was een Omega uit ’01 maar ik ken ook nieuwere Omega’s met EGR.
EGR of niet (kun je heel duidelijk zien zitten, rechts naast het blok als je voor de auto staat, linkse kant van de auto dus). Vriend lees je in en doe niet zo gruwelijk langdradig. Je hebt het over een auto van ~15 jaar oud. Alle issues zijn ondertussen wel bekend, en met die leeftijd ben je nooit zeker van wat je koopt… Daarom zo’n hok voor zo min mogelijk geld aan zien te schaffen
Jah afdoppen kan natuurlijk ook. Maar als je er een kan kopen zonder… :sleeping
:thumb :thumb :thumb
De dealert, VOD en Remutr hebben het helaas fout. De 2.2 blokken in de Omega hebben gewoon een riem. :D Google maar, Y22XE of Z22XE, -verschil zit ‘m in wel of geen EGR. Alstublieft, zoek iets zonder dat EGR gezeik!- Heb de riem zelf in mijn handen gehad overigens, en alles wat bij het vervangen daarvan komt kijken.
Nog een ding bij oa. die motoren; de draadeinden waarmee het uitlaatspruitstuk vast zit willen nogal eens breken (dit door krimpwerking ed.) vooral bij koude motor goed hoorbaar door een soort tikkende en blazend geluid. Repareren is een rotklus… (heb bij m’n ex toentertijd de kop gelicht en onder de kolomboor de tapeinden uitgeboord. En ook meteen de distributieRIEM vervangen….) Hoeft zeker niet bij elke auto een probleem te zijn, maar het komt dus voor.
Verder lustte de mijne, met nog geen twee ton wel wat olie.
En is €2000,- veel voor zo’n auto? Ik denk ’t niet. Ik leverde bijna een jaar gelden zoiets in bij een inkoper, met 220k km leverde die toen €750,- op. Dus een net, vol exemplaar met die kilometerstand is niks te duur of goedkoop :P
Anders kijken of resetten helpt. Auto + off een aantal seconden tegelijk ingedrukt houden.
2.2 in een omega heeft geen ketting. :wtf (en kettingen worden doorgaans niet vervangen)
Zijn prima motoren, als je ze even olie geeft op tijd.
Maar eerlijk is eerlijk, een V6 is veel leuker, maar structureel (een stuk) minder zuinig. En wat meer onderdelen (duurder onderhoud)
Hier idem :thumbup :thumbup
@bart-gsi wrote:
Dat ook maar niet iedereen beschikt over de heldere kennis dat die dan eens in de zoveel tijd schoon moet en blijven ermee doorrijden.. En dan gaat die dus wel kapot…
Moet dat? Is het wijs om dat eens te doen bij een auto met 2,5ton erop? En zo ja, hoe?
Heuj! Een nieuwe Scirroco.
@harms wrote:
wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………
Komop, ts is een mafklapper. Heeft geen geld, koopt tussen neus en lippen door een auto, gaat met vage voorwaarden akkoord en gaat achteraf klagen…
je hebt toch een TomTom?
Die Beige is helemaal niet leverbaar? :wtf
Hej, heb je het interieur van de eerste foto in het echt gezien? Ik denk dat we naar twee verneukte foto’s van hetzelfde type interieur zitten te kijken
Auto pas kopen als je het geld er voor hebt.
Hij was weer leuk. Alleen die energie labels voor die Adams… Volgens mij loopt Opel her en de r een beetje ver achter. Een 4cil. turboblokkie met 150 met C-label? Komop!
En ik erger me kapot aan die ‘Mini’ ‘S’ op de sport uitvoering… Had dat geen GSI kunnen zijn ofzo?
-
AuteurBerichten
