Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Een goeiekope nep sensor geplaatst gok ik. ;)
Tech-2 eraan hangen ;)
Veel peekaas voor een 3L? 220?
Ellie moet lekker naar de VOD gaan en netjes overleggen wat de opties zijn.
14 november 2015 om 17:51 In reactie op: Y26SE Loop koud goed maar gaat warm op 5 cylinders lopen #18301321Alles wat in de weg zit demonteren? Als je boninebruggen eraf kunnen kan je ook bij je bougies.
Of wel.
Nee geen garantie.
Beetje vreemd dat er geen foutcode is… Daar hoort dat lampje bij.
10 november 2015 om 21:25 In reactie op: MyOpel Power bank Gadget bij het Opel Wintercertificaat #18301529Hahaha geweldig, maar ik houd hem zelf liever standaard :D OEM freak.
Wat?
Hoeveel pk?? :shock:
Eh, ja, gaan we weer. De 3.2 uit de laatste Omega’s zijn de zelfde 3.2’s al in de eerste Vectra’s. Y32SE’s dus…
Vet verhaal, voor één(!) velg :???:
Auto word ook wel at zwaarder met zo’n blok voorin, 900 Red je dan niet meer denk xD
Mare, wat is een Z32SE voor blok dan
Je rubbers idd. Voorste meteen vervangen voor PU exemplaren. En als je dit al een grote kosten post vind… zou ik de Omega snel weer opruimen :jerry
7 november 2015 om 11:18 In reactie op: Y26SE Loop koud goed maar gaat warm op 5 cylinders lopen #18301315Y26SE is een 2.6 ;)
En ik denk ook een rotte bobine.
Maar voor je die vervangt kun je controleren of je bougieschachten niet vol staan met olie. Door lekkende kleppendekselpakking wil dat wel eens gebeuren.
En kijken hoe je bougies erbij staan kan ook geen kwaad natuurlijk.
Dit is prutsen natuurlijk… De mods kunnen je wachtwoord wel resetten ws.
Omg! Wat een stapel codes! Geen idee waar dit op kan duiden trouwens :wtf Succes!
De sloperij?
En ze maken een kutherrie bij 120km/u :(
@arjontje wrote:
@lynx84 wrote:
Persoonlijk zou ik voor eentje gaan met minder kms. Puur gevoelskwestie voor dat bedrag. Ziet er verder uit als een zeer nette auto. Blok ben ik niet bekend mee. Gts opzich rijdt super. Waren de veren bij deze wagen niet breekgevoelig of is dat alleen de c1? Verder was volgens mij achterophanging roestgevoelig. Aub corrigeer me als ik t fout heb. In mijn zoektocht naar een gts c1 hoorde ik dit.
Subframe achter wil nog wel eens roesten. In de kokers waar de bout in zit die hem aan het chassis vast zet.
Zo ook de remleiding die van rechts over de tank naar links loopt.Motor vind ik erg fijn maar zuinig is die niet.
Ik kom niet verder dan 1 op10.Mijn pa haalt 1:15, redelijk makkelijk… En dat is met een station.
@Blackbull wrote:
Ik heb in de achterkant van het hitteschild toen (dacht op 2 punten, links 1 en rechts 1) een gaatje geboord en deze met een tayraps vast gemaakt aan de ophanging van de einddemper. Bij mij was dat boutje door gerot waardoor een nieuwe plaatsen niet mogelijk was zonder uitboren. Oplossing duurde 10min en de einddemper kan gewoon blijven zitten.
Hoe dicht zit jou einddemper bij je spruitstuk??
Zelf doen joh, 4uurtjes werk.
Ook tijden zonder gereden. Zijn op onder andere eBay wel nieuw te krijgen voor weinig. Meestal is het probleem dat de boutgaten in het schild uitrotten waardoor die gewoon over de boutkop heen kan…
@nova…. wrote:
Plaatje bij het praatje
[img]…[/img]
[img]…[/img]
En de E gsi
[img]…[/img]Fijn dat je goed scherp stelt op het hout achter het onderwerp! :angel
-
AuteurBerichten