Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat ziet zo’n GSI er anno ’16 ook nog vet uit <3 en hoe jij het aanpakt! Respect!
@Driesje1961 wrote:
Gelden jullie tips ook voor de Signum V6 Cosmo uit 2004?
Heb een monochroom display. Wil deze vervangen voor een kleurendisplay NAV.
Driespersoonlijk, maar dat ben ik maar, zou ik dan ff een nieuw topic openen. ipv een lijk van 5jaar oud af te stoffen…
@TedMechanic wrote:
@KRSA2000 wrote:
Mag geen verschil in zitten eigenlijk, komt allemaal van het hetzelfde fabriek
Om even in te haken op dit onderwerp, ik zie toch regenmatig kentekenplaten die extreem verkleurd zijn, bijna tot het witte toe. Ik vraag me altijd af wat er met die platen (auto’s) gebeurd is.
De staan gewoon in de zon en verkleuren. Bij de Vec C ’06 van mijn pa is dat ook het geval.
@louwe 16 klepper wrote:
…
laat het verleden lekker het verleden
bedenk maar een nieuwe naam das sneller klaar dan een nieuw
…En dan komen ze met ‘Adam’ (GEEN EENS EEN A AAN HET EIND!) of ‘Mokka’ :puke op de proppen…
Ze hebben helaas al genoeg verleden over boord gegooid. Kom maar weer terug met een icoon uit een roemrijk verleden.
(en even een nieuwe Astra GSI aub!)
Ja he! :angel
Word een duur grapje als je dat soort dingen door een garage laat checken, ff zelf kijken anders?
Of een clearbrah? Of hoe dat heet, zo’n doorzichtige wrap. Iig geen Waxoyl :’)
17 januari 2016 om 22:57 In reactie op: Originele xenon lampen achteraf ingebouwd in Zafira A #18308146Volgens mij is aftermarket xenon zonder hoogteregeling geen apk fkeur, hoe hinderlijk het ook is voor medeweggebruikers…
Regelgeving is er wel voor, maar er word niet op gehandhaafd. En ik denk dat het erg veel moeite is om al dat spul werkend te krijgen… Zou persoonlijk zoeken naareen kompleet setje xenon units met stelmotoren en originele positie sensor op de achteras.
17 januari 2016 om 15:28 In reactie op: Originele xenon lampen achteraf ingebouwd in Zafira A #18308140Origineel is dus niet pilot…
Heb je geen lekke uitlaat?
Omega :thumb
15 januari 2016 om 13:27 In reactie op: Nieuwe Opel Insignia krijgt lijnenspel Buick Avista #18307993@sig63 wrote:
er zijn bij mijn weten nog maar enkel foto’s van een gecamoufleerde Insignia 2017 die een stuk langer is (http://www.autogespot.be/nl/opel-insignia-2016/2015/08/20″ onclick=”window.open(this.href);return false;). Op basis daarvan zijn er wat photoshops gemaakt. Maar het zou wel kunnen dat er gelijkenissen zijn met deze Buick aan de voorkant
Ben ik daar mee in de war idd. De nieuwe word wel een slagschip van 5m lang :wub
15 januari 2016 om 10:56 In reactie op: Nieuwe Opel Insignia krijgt lijnenspel Buick Avista #18307990Er is al een Insignia concept opgedoken, en die lijkt niet echt op deze Buick?
gezeik om een paar krassen joh.
Units vervangen voor een verbrand contact lijkt me tamelijk overdreven?
Ja precies! Daarom moet ik heel onbeschoft mezelf quoten king:
@warhamstr wrote:
…
Verder blijft heel dat energie-label gebeuren (voor wat voor apparaten en machines dan ook) een financiële wassen neus (daarom kun je er dus mee frauderen), maar dat is een ander verhaal. :angelVernachel je interieurtje even anders. :’)
Daar worden beste hoeveelheden waardevolle metalen en andere grondstoffen uit gehaald, dus daar is met vanzelf wel op gebrand om te recyclen. Goede zaak.
Probleem is met die VW’s dat ze simpelweg verkeerd op kenteken staan. Vergelijk het als een 4cil auto verkopen als een 6cil. of van mijn part andersom. Om maar een dwarsstraat te noemen. Die auto’s zijn simpelweg illegaal.
Nu schijnt VW het met een membraampje in de inlaat en een software update wél aan de juiste eisen te krijgen. Dat zijn dan de eisen om met recht een bepaald groen energie label te mogen voeren.
Je mag best een smerige roetende brandstof slurpende stink auto in de markt zetten (zolang die de Euro norm maar haalt dan, kijk naar de Amerikaans en Europese 6+ cilinders). Maar je krijgt voordelen als je een schone auto bouwt (en leased in ons kromme belastingstelsel land)
Als je dan een smerige uitstotende auto die gewoon een B, C of nog hoger label (heeft een Insignia OPC niet gewoon een G-label?) verdient door een software trucje als A-label voor laat doen, ja dan ben je strafbaar. En heb je in het Amerikaans geval geen poot om op te staan en daar zijn ze ook niet zo van de schikkingen.
Simpel gezegd blijft heel de auto inductie altijd een vervuilende bezigheid (en daar doe ik hard aan mee 8) ) maar wat deze fabrikant doet is gewoon lompe (financiële)fraude plegen, zonder zijn best te doen om binnen de mazen van de wet te blijven. (zoals Opel met die Zafira dat wel doet, is ook vervuilender en minder zuinig dan gesteld, maar die haalt die fysieke waardes wél en dus binnen de wet en regelgeving)
Het is ook erg opvallend dat er veel autofabrikanten aan het begin van heel dat bijtellingsvoordeel verhaal binnen no-time tig auto’s met A-label kon leveren (al dan niet door heel het ding vol te laten roeten dmv AD-Bleu, wat echt een absurde techniek is voor een personen auto (denk hierbij aan Peugeot en Citroen.) Opel daarentegen die zeker niet onbekend is en was met het bouwen van (moderne) motoren bleef daar in iets achter, simpelweg omdat de techniek toen er nog niet klaar voor was.
Verder blijft heel dat energie-label gebeuren (voor wat voor apparaten en machines dan ook) een financiële wassen neus (daarom kun je er dus mee frauderen), maar dat is een ander verhaal. :angel
Jep, kapjes zijn vaak krokant, boven de grille.
Koop eens niet zo’n traag hok?
Alles kan, en anders maak je het pas. Maar het past niet 1:1
4 januari 2016 om 18:04 In reactie op: kofferbak k wanneer vlakke ruimte met of zonder reserve wiel #18305601Ik zie geen eens een vraag :jerry
3 januari 2016 om 19:37 In reactie op: kofferbak k wanneer vlakke ruimte met of zonder reserve wiel #18305598Wat?
-
AuteurBerichten
