Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wat word er veel gelult zeg in dit topic…de ene trekt zijn kop van zijn romp..de ander slaat m verrot..weer een andere zus en de ander zo…
jongens..als jullie er echt zo mee in jullie maag zit ga er dan langs ipv alleen praten..dit schiet zo niet op he haha
@Baas J. wrote:
Condensor vervangen is piece of cake. Ding zelf zit rond de 110,-.
dan heb je wel er eentje van chinese makelij :jerry
vind een nieuwe polo mooier dan een corsa d..maar ja dat is voor iedereen weer anders
Risl..waarom kan ik niet pm’n? zie nergens die knop¿?
en hoe maak je de binnenkant van je ramen schoon? glassex zeker?
niet meer doen in dat geval…is mukspul!!ff laten doen door iemand die er verstand van heeft (wiellagers monteren)
@Haasje17 wrote:
Riem vervangen is niet erg ingewikkeld.. En 1 tandje verkeerd zal die niet door stuk gaan enkel slecht lopen. Is ongeveer een half uurtje werk met juistje gereedschap. je heb 3 inbus of torx nodig voro los en vastzetten van de waterpomp. Een torx voor spanrol en torxdoppen voor de looprollen. Blok op bdp zetten blokeren van de nokkenassen en dan even riem eraf en nieuwe erop. Spanrol vastzetten op 8nm net vorobij het streepje klaar..
Enkel bij een vakgarage is het zo gaat de riem stuk breekt hij.. vergoeden zij het repareren van je blok anders is het je eigen pakkie an.
En hoe lang denk jij dat een garage garantie geeft op de dis vervanging?
ik denk niet lang eerlijk gezegt ;)een astra H opc in 5 deurs bestaat niet
mistlicht aan 2 kanten :hmmz pfff…ik hou me mond verders
24 januari 2012 om 19:37 In reactie op: TT 2.0T 200PK ingeruild voor Astra J GTC 1.4T 140PK #17980736ik snap 1 ding niet..je vraagt heel de tijd hoe de motor is…heb je geen proefrit gemaakt?
Of heb je centen zat en koop je gewoon wat je wel mooi lijkt?..kan natuurlijk ook haha@joop1970 wrote:
men zegt dat je die moet vervangen bij een verlaging van 35mm of meer. Ik dacht dat dat bij een corsa niet nodig was.
dat zou kunnen ja..misschien zijn het bij corsa stalen
nee klopt joop…als je lager dan 4 cm gaat zijn stalen koppelstangetjes wel aante raden..anders is het niet nodig
wil je comfortabel rijden,dan moet je vooral geen Corsa verlagen..een corsa is al niet comfortabel…dan helemaal niet meer
wbt v-maxx…supersetje voor niet te veel…300€ voor de set…60€ voor de koppelstangetjes,70€ voor uitlijnen van je auto na het monteren…a 50€ :thumbuprustig rustig..zou je niet eerst de eindafwerking doen?
ik zou bv een mooi zwart kitrandje om de alarmlichtschakelaar doennou wim sorry..vind het er niet uitzien..het is ook nog eens zeer verwarrend!!
rem je nou of niet??dano..ik geef een mening!!
het gaat ook niet om het verblinden..maar om de dubbele lichten waarvan veel mensen en ik ook denken dat je dan aan het remmen bent..ik snap de meerwaarde eigenlijk ook niet om dit zo te maken en rond te karren :???:
en toch blijft het irritant voor achterliggers..zowel boven als onder lampen aan…98 van de 100 mensen denken dat de remlichten branden..neem aan dat dit ook niet goedgekeurd word bij de apk zo?
dikke boete’s uitschrijven om zoiets!
wat irritant zeg zo rondrijden met een bak licht…niet echt fijn voor je achterliggers
mee info…aantal km’s die ie heeft gereden bv
@Baas J. wrote:
Wat niet ritsen? Donder m r zo voor…ruimte maken zal je…. rij je tegen mn achterkant dan hebben we een heel ander gesprek :)
hahahahahahahahaha grappenmaker..
@wim-v6 wrote:
@Astra16VClub wrote:
Er is een verschil tussen om de beurt er tussen en hem er met opzet nog even tussen willen proppen. Er is ook nog zoiets als elkaar de ruimte geven i.p.v. voordringen.
Het MAG wel, maar het is wel asociaal. Als je al duidelijk ziet dat iedereen al rechts rijdt en er verderop geen ruimte meer is om te ritsen, maar dan toch nog even snel de linkerbaan op knalt met een dot gas en hem er nog tussen wilt knallen, dan ben ik echt niet fout bezig. Ik rij toch al rechts, en diegene die van links naar rechts wilt maakt een bijzonder verrichting en moet dus al het overige verkeer voorlaten.
Dat ze doorrijden tot het eind van de strook is niks mis mee, dat is juist goed, dan komt de Zure nederlander in de personen die recht rijden boven, en die douwen de gaten dicht, want ojee, hij heeft een aantal auto’s ingehaald en dat is niet eerlijk.
De Baan is niet vol omdat iedereen ingevoegd heeft, de baan is vol omdat nieumand een metertje wil toegeven..
Ruimte maken en houden kan je altijd, de ruimte word dichtgedrukt door de ASO’s, die vent die links doorrijd tot het laatste Stukje MOET ruimte krijgen om ertussen te gaan, tenslotte mag je heel de Baan gebruiken…
Willem
nou… iemand die tot het laatste moment wacht met invoegen terwijl hij allang kon invoegen komt er bij mij ook absoluut niet meer tussen hoor…had ie eerder op tijd moeten invoegen..normaal als elk ander mens die op de weg rijdt..wat schiet je er mee op om nog ff snel 2 plekjes ervoor te komen met gevaar voor anderen??
dat noemen ze aso gedrag willem dat op het laatste moment ff snel je wagen ertussen vriemelen,waardoor ik op de rem moet
Lampje(glaasje) niet aanraken met je vingers!!
Dit omdat je vingerafdrukken in je lamp branden dan en dan snel kapot kan gaan.@Mr.F wrote:
waltwalt500, Willem geeft gewoon een voorbeeld met een Astra H die helemaal niet van hem zelf is.
Wat is dan het probleem? :sleepingDat het hier over een corsa eco flex gaat misschien?
-
AuteurBerichten