Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je hoort het veel moderne diesels na 2000-2005 waar te rustig mee gereden wordt. Dichtslibben van vanalles.
Mischien eens 50 euro investeren en in het weekend vroeg een rondje Oberhausen autobahn maken vanaf Arnhem (of rustige lege andere autobahn). En lekker planken daar.
Mijn vorige diesel vond uren lang 150-170 rijden prachtig.:D Ik heb nooit enig probleem gehad met de motor of turbo.
Ook in Nederland, laat je auto staan voor 5 min. ritjes. Probeer lange stukken te rijden altijd dat motor goed warm wordt. En snelwegen houden ze 10x meer van dan de binnenstad doorpruttelen of de kinderen alleen maar naar school brengen (de 5 minuten rit).
Dat ziet er lekker bruut uit. :thumbup
Astra J is 5×115.
Velgen van Vectra C of Astra OPC zouden moeten passen.
De bc knop druk je in op de linkerkant van het stuur?
Als je scrollknoppen hebt op het stuur, kan je door alle boordcomputer opties heenscrollen. Je drukt op de scrollknop die links op stuur is, die kan je ook draaien om andere opties te zien.
22 september 2015 om 18:22 In reactie op: Leaseauto kiezen, EINDELIJK BESTELD!, Toch moeten wijzigen.. #18272720D- segmenters met 120- pk’s griezelt je toch aan. Hoe komt dat ooit vooruit.
215/50-17 en 225/45-17 is denk ik de standaard op een Vectra met 17 inch wielen. Maar daarbij zijn de 225/45-17 wel aan de kleine kant. En 215/50-17 is weer een dure band omdat die om niet zoveel auto´s gelegd wordt.
Ik ben overgestapt toen op Dunlop 205/50-17, zijn een stuk goedkoper en rijden fantastisch op de kleinere Vectra motoriseringen.
@Jerremy wrote:
Ja inderdaad. De Insignia mag dan wel bijna de maten van de Omega hebben, maar dat is dan echt alleen de uitwendige maatvoering.
als op binnenmaten aankomt zijn er betere alternatieven op de markt. Helaas is Opel niet meer zoals vroeger de ongeslagen koning in binnenruimte in vrijwel de meeste klasses. Wat nu vooral groot moet zijn aan de wagens zijn de lampunits en chromestrips.Skoda is tegenwoordig de koning van de binnenruimte.
Dubbele uitlaten op Astra is het aanmoedigen waard! king: :thumbup
Eerst dacht ik, Neeeee. Verkoopt hij de Vectra met veruit de dikste wielen van het forum.
Gelukkig is er weer een Vectra voor teruggekomen. :thumbup Veel plezier ermee, en rustig aan, 230pk gaat al flink aan de haal met je als je vol gas gaat.
BMW’s hebben lage et maten, die steken op Opel meteen ver uit.
En bij VW heb je het gatdiameter verschil toch? 56.6mm met 63mm.
Beste is Honda velgen.:)
Ik had die achterwisser van de OPC gehaald of een 4 deurs besteld. :thumbup
Wat maakt het dat je een aandrijfas moet vervangen? Bijgeluiden of is er iets versleten?
Mustava houdt van jaren 80 tuning.
Ik had ook groep A op mijn Corsa zitten. Dat vermogen meer bovenin zit komt door de powerbox inlaat.
Veel plezier ermee.:) Leuke koplampen zitten erin.
Vermogen is wel naar boven verplaatst. Mijn GSi begon altijd flink te accelereren vanaf 3500-4000 toeren.
En of je een strakke auto hebt (dat alles bij elkaar staat en niet overdone is) en niet een auto waar alles maar opgezet is omdat het past.
Tevens is originaliteit belangrijk.
Nederlandse jury kijkt wel oppervlakkiger dan Duitse jury. Die gaan meer voor spatbordranden aan de binnenkant voelen of afwerking goed is. Of ze kijken of je lak overal egaal en hetzelfde is. En vallen meer voor motorchroom.
Goede basis die altijd werkt is flink verlagen en brede showwielen erop zetten. En een licht leren interieur maakt het ook al gauw dat veel mensen bij je auto gaan kijken.
Sta nu rond de 167000km.:)
Alles met V8, Australie only. Ik kom regelmatig in Australie maar heb nog nooit een Senator van een ouder model daar gezien.
Meeste is Commodore en Ute en Statesman en Calais.
Gratis spinnentuning gedaan op de auto. Ze houden vooral van de zijspiegels en de achterklep. king:
Welkom.:)
Ik kan het wel waarderen. Staat chique en netjes zo. :thumbup
Mankeert er de laatste veel jaren aan treffens in Noord-Holland. Vroeger had je OPN in Wijdewormer.
Het treffen van Senatorman ligt bij afslag Uitgeest direct aan de A9. Welke weer strak aansluit op de A2 Amsterdam Utrecht. Dat moet goed te rijden zijn.
@Senatorman wrote:
Dit is het veld wat we ter beschikking hebben. Groot, maar vol is vol.

Daar passen heel wat Opels op. :thumbup Zal niet snel vol zijn.
En het ligt mooi vlakbij afslag Uitgeest aan de A9, nog beter voor iedereen te bereiken. :wors En mensen vanuit de trein weten niet wat ze meemaken wanneer die er langs gaat. :kewlpics
Plaats is weer eens iets in Noord-Holland. En voor bijna iedereen binnen 2 uur te rijden en te doen.
Sevenum is vanuit Noord-Holland hier 2 uur en 11 minuten rijden.
Ik kom langs. :thumbup
:( Om dat ongeval gezien, sterkte met de snijwonden en de auto.
Ben niet geweest maar mooie foto’s en leuk filmpje. :D :thumbup
Dat modderploegen ben ik wel blij niet meer zo mee te maken. Heb wat horror dingen meegemaakt met de buikschuif Corsa in de jaren. Wie kent Westelbeers nog, eens over de hele bodemplaat van de auto vastgestaan in de modder en de 4 banden waren als slicks zo vol zat het profiel. Had 4 man nodig om me weer weg te krijgen. En met wielen buiten de auto gooit hij nog een hoop modder boven op het dak en over de mensen die nog duwden ook. :cry En dan nog opdraven voor de Concour’s met zo’n bekleide auto. :hmmz
-
AuteurBerichten