Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door geert666
fles is de bas speaker!!!
blok is c20xeErg mooie oplossing voor een basspeaker.:thumbup
Origineel gepost door Piele


Zeer mooi.:thumbup
Origineel gepost door sw16v
hoe breed zijn die velgen van die beige kleurige sedan hier boven?7J voor en 8J achter.king:
Origineel gepost door kadett-supreme
mooie “koplampen”….De bumpers maken meer indruk.:P
Die PMU854 ken ik, als het goed is, is het een oude?
En het zijn mijn oude wielen die erop zitten.;):thumbup
Origineel gepost door bvdkrukIk weet niet wat de bedoeling is met de auto van jou foto’s maar:
Als je die spatbord verbreders (die plastic stroken) weer donker zwart wil krijgen (zoals ze normaal zijn) dan moet je zo’n verf afkrab feuhn halen en er hete lucht op blazen.
Het klinkt raar, maar de originele kleur komt dan terug en blijft ook weer! Ze zijn dan weer zo goed als nieuw.
Zelf geprobeerd,, werkt écht perfect.
Wow, dat is een goede tip.:) king:
Deze is ook zeer mooi. Vooral de striping.
Die Duitse Corsa B SO-D7 is er één voor de harde schijf.:thumbup
Origineel gepost door xtremecorsa16v
volgens mij zijn dat cupvelgen van StefanInderdaad dat zijn de klasieke Stefan cup wielen.
Dat zie je niet vaak meer.
Origineel gepost door voederbiet
om ongeveer 5 over 5 vanavond op de ring alkmaar vlak voor de huiswaarderbrug corsababe gespot!!:thumbupRond die tijd ben ik ook nog weleens op de ring.
Maar meestal met een grijze Astra Diesel.:P Niet met de Corsa.
Origineel gepost door bbg_gendt
vind ie schijnbaar mooier, komt zeker uit rotterdam;)Lelijk die nummerplaat voor zo laag.:P
Door je achterklep glad te maken wordt je Corsa niet dikker maar dunner.;)
En dikke Corsa’s zijn “de bomb” zoals iedereen weet.:P
king:
Hij heeft zeker 3-4 cm speling voordat ze de spatborden raken. Dat moet goed gaan.
Mijn ruimte van wiel tot spatbord is slechts 1.5mm.:cool:
Blanke achterklep is uit de mode.:D:P
Je ziet de term OEM ook veel bij computer produkten.
Hij moet nog 4-5cm voor en achter omlaag. En de velgen nog 2j breder met dezelfde et maat.
Opzich vind ik die velgen niet lelijk. Alleen ja, 3-delig staat altijd mooier.

Dit is pas een mooie Corsa.:kewlpics
Ik wou dat mijne zo was. Alleen mogen er wel nog grotere en bredere velgen op. En de auto moet nog wat omlaag.:P
Volgende week zaterdag wordt dit mijn nieuwe Astra voor naar het werk:


1.7DTI uit 2003 voor de techneuten. Moet mijn oude trouwe beestje Astra 1.7D uit 1992 vervangen.:wub
Kwam vanochtend toen ik naar mijn werk reed een rode Ferrari Modena tegen toen ik bij Avenhorn de A7 afdraaide richting Alkmaar.
Dat is pas lekker wakker worden.:D
-offtopic

Dit is de mooiste van het stel.:D
Thanksies.:P
Origineel gepost door voss
af en toe snap ik het niet, die duitsers hebben met veeeel meeeer regels te maken, maar de auto zijn over het algemeen veel mooier…ik ga ook maar een duitser worden..lekker bier drinken en B.Qen en naar rampstein luisteren
Auto’s zijn meer status daar. En Duitsers weten gewoon wat tunen is.
Een Nederlander (en ook Belgen) koopt eerst voor een godsvermogen aan spoilers en spuitwerk, en dan achteraf is er nog een beetje geld over voor wat goedkope velgen. Over verlagen hebben ze zowieso nog nooit gehoord. Resultaat: Een vliegtuig zonder wegligging die het slecht doen in de Concour d’elegance.:agent
Duitsers verlagen een auto eerst en kopen de dikste wielen die er zijn. Pas daarna komen spoilers.:sleeping
Dat is het verschil.:D
Jij hebt ook een mooie auto, NAC.
Ik moet nogsteeds weer mijn middendemper er tussen uit halen, maar waar haal ik een tussenpijp vandaan die precies past (dus niet ongeveer past).
-
AuteurBerichten


