Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2010 om 06:01 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515811
Wil ook wel weer eens langskomen. Ben al een paar jaar niet meer geweest.:)
Zeker mooi. Zo zou ik ook wel een Vectra willen hebben.:wors
Hoogste wat ik in mijn lange treffen verleden heb gezien is Duitse Corsa A met 400pk op treffen in noord Duitsland. Was iets van 2.3/2.4-16v (opgeboorde LET) blok met Garet turbo i.p.v. Opel turbo. Vraag me niet meer de details. Verhaal is 10 jaar oud.:P
De brief moet naar Rijkswaterstaat. Is de enige verantwoordelijke voor het onderhoud van de snelwegen.
Volgens mij wordt je helemaal gek met zo’n open luchtfilter zo dicht bij.:thumbdown
:thumbup
Wil graag ook heen, ben er vele jaren terug wel eens geweest in Papenburg.
18 juni 2010 om 09:46 In reactie op: Ze staan weer online!!!Performance Vauxhall show 2010 foto`s #17688713Corsa met motor achterin is erg stoer.:thumbup
origineel gepost door 2e-c14nz
wat bedoel je met dat hij niet de juiste weg aflegt? Is je wisserblad zelf niet gewoon aan vervanging toe?Ligt echt aan het mechaniek, en niet aan het wisserblad, als ik het zo lees.
Eerste wat in mij opkwam was, sloop de hele wisser eraf en maak je achterklep vlak. Maar dat is vast niet DE oplossing.:angel
FriWo, er zijn genoeg monteurs en experts (heel veel mensen “klooien” zelf aan hun auto’s) op dit forum. Ik weet zeker dat iemand je hier kan helpen.:)
origineel gepost door lambo452
ja per as mag de velg 3.5 cm uitsteken.. dus per kant 1.7 cm.bij mij komt ie er 4 per kant onderuit.. dus gaat niet goedkomen..
en ja ik weet nie thoe die verbreders eruit zien.. miss iemand pics ??
maar thnx voor e info.
Heb thuis uitdraaien dat 3cm max is. Mijn Corsa balanceert erg precies om die grens heen hoever de wielen uitsteken.
Ben al zo’n 7 keer staande gehouden door de Politie de afgelopen vele jaren. Maar nooit een boete.
Lambo, ik zou de spatbordranden achter eraf halen voorzichtig. En dan met een haarfohn warm stoken de stalen randen een centimeter naar buiten buigen. Daarna tectiel eroverheen smeren met een doek (spuit je op de doek) van binnen en buitenkant. Aantal keren doen voor mooie dikke strakke laag. Anders moet je je auto afplakken. Op deze manier hoeft dat niet.
Dan weer de randen erop monteren. Is oplossing die alleen een tectielbus kost en wat tijd. Zo heb ik mijne ook gedaan en rijdt al zo’n 12 jaar zo rond!:)
Mijn kasten achter zijn zo’n 3.5cm uitgebogen (met een speciaal rolapparaat dat op je achteras past, ooit geleend bij een bandenboer Hofka in Den Helder). Maar zover hoef jij niet.
origineel gepost door black corsa power weert
geen idee als jullie hem dik zat vind voor dit topicdus mijn corsatje :D

Mooie auto, de witte randen in de wielen steken mooi af. Alleen je nummerbord is geen gezicht. Gecleaned oke, maar zo je nummerbord erop verpest de hele achterkant. Zet hem middenonder erop.:)
Heb je werkende links? Want ik krijg de foto’s niet in beeld.:(
Foto’s anyone!:angel
Moest het helaas voorbij laten gaan. Zat nog geen 15km verderop maar had andere auto mee wegens overnachten.:(
Heb het opgelost door een iso verlengkabel bij Autosam te halen. En daarin kon ik makkelijk de twee draden omdraaien.
Het werkt.:)
Bedankt iedereen voor alle hulp en ideeen.
X18XE zou mooi zijn. Geen hond die ooit dat gaat controleren en dan heb je nog meer power ook.:)
Dank je.:)
Heb bij de oude stekkers eerst geprobeerd. De gele eruitgetrokken en werkt inderdaad. Maar wanneer ik hem terugdruk zit hij niet zo vast als de andere stekkers.:( Kan hem iets van 2mm heen en weer halen terwijl hij wel erin geklikt zit.
Ik trek hem de tweede keer ook veel makkelijker uit. Hij zit niet zo vast.
Wat doe ik fout?
Hoe draai ik ze om? Kan ik ze er zo uittrekken?
Bij Hoorn. Ik rijd zo naar Purmerend als jij me kan helpen. Is kwartiertje rijden over de snelweg.
En die twee draden omdraaien lost dus ook die andere problemen op?:)
De radio zelf doet het gewoon Sandert. Alle opties en dingen zoals USB afspelen, balance/fader, zenders zoeken, display veranderen etc. geprobeerd.
Ik heb achter de radio gekeken in die holte van het dashboard, maar het is één grote draden wirwar. In de auto zit naast het alarm ook nog een uitgebreide carkit ingebouwd met Bluetooth etc. Ik heb het idee dat met het inbouwen ooit van die twee dingen (vorige eigenaar) men de Opel stekker veranderd heeft?
Rode en gele draad omwisselen, kan je een draad zo uit een stekker trekken? Of moet je er iets mee draaien, zoals bij electrakabel in huis?
Ik hoop ook dat iemand iets over de twee foto’s kan zeggen wat er veranderd is t.o.v. wat standaard hoort.:)
Heb foto’s gemaakt van de verloopstekker die in de auto zat bij de oude autoradio.:) Bij de nieuwe radio hoefde dit verloop er niet tussen. Maar met verkeerde bijwerkingen zoals ik al zei.:(
Kunnen jullie vertellen of iets anders is aangesloten dan dat het hoort?


Bedankt voor de antwoorden.
Heb de nieuwe autoradio er net uitgehaald. Auto heeft op het moment geen radio erin zitten. En nu werkt de portiervergrendeling en alarm als vanouds goed.:) Ligt dus niet aan de auto. Maar aan hoe de radio doorverbonden wordt?
14XE, hoe bedoel je van goed aansluiten? Zaten de stekkers niet goed vast? Of zitten verkeerde draden op verkeerde draden aangesloten?
Ik ga ook dat verloopstuk van Opel aansluiting naar die oude radio aansluiting bestuderen.
Zijn er schema’s wat precies elk pootje doet in een oud en nieuw stekkerblok? Dan kan ik mischien ontdekken wat er anders moet.
Kan ook niks vinden, bewaar een hoop Corsa pics.
Is gelukkig maar vraagprijs!:P
Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup
Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D
Ben nog geen Vectra rijder, en niet zo oud. Wil wel graag een Vectra hebben voor woon/werk en vakanties.
Mijn Opel cariere is nog niet zo lang, maar ben wel goed op weg.
– Corsa A1.2S
– Corsa B 1.4i
– Corsa B GSi (heb ik nog steeds)
– Corsa A 1.2i
– Astra F 1.7D
– Astra G 1.7 DTi (heb ik ook nog steeds) -
AuteurBerichten