Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dikke station :thumb succes met de werkzaamheden om hem weer mooi origineel te krijgen!
Achterwisser arm vernieuwd, de oude was gesneuveld in de krasstraat :swear
Erg leuk ding :thumb
Ik ken deze wel af fabriek:
http://www.auto-motor-und-sport.de/fahrberichte/irmscher-omega-c40-e-der-schnellste-kombi-der-welt-2752386.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ok een gave bak :thumb
en E rekords laag en dikke wielen :wub
Vakwerk wederom :wors :wors
mooi plaatje ook zo van de LET onder de kap :wub
Mooi werk hoor :thumb is weer een hele knappe A king:
Volgens mij moet bij de rekord de hele naaf eraf, aan de achterzijde van de naaf zit de schijf met 4 multi torx bouten op de naaf geschroefd.
Inderdaad dacht dat je de groene ascona bedoelde op de 400 club fotos van Herman :thumb
Die van marco met 400 motor is toch meer metallic groen? Deze op de fotos is meer signalgrun en heeft duitse platen.
Mooie update weer :thumb en die lenso’s! :wub
Gelukkig is je 2.0s nog te gebruiken! Goed bezig weer met je werkzaamheden :thumb :thumb
Gaaf hoor een b204 :thumb
Goed bezig, die borbets samen met de verlaging staan ook erg goed!!
Mooie plaatje weer Herman! :thumb :wors
Erg gave kleur :thumb
:wors :wub :wors
klasse ghanzie :thumb
Hoogstwaarschijnlijk krukas slijpen naar ondermaat, drijfstang weer “rond” laten maken of een andere erin, olie pomp voormekaar maken, nieuwe lagers en gaan.
Mooi dat de c1 weer een beetje vertroeteld word :thumb
en fotos op de brink in castricum? ;)
Hele gave A :wors :wors
suc6 met de keuring morgen en dan eindelijk sturen in de manta!Denk dat hij bedoelt dat door tekort smeering het drijfstanglager is gaan ronddraaien om de krukas waardoor de drijfstang uitgelopen is en dus ovaal is geworden.
meestal als dit gebeurt is het bij cil 4 aan de vliegwiel kant omdat daar pas het laatstolie komt vanaf de pomp.
Van de GTS van mijn broer de antennevoet vervangen vanwege uitgedroogde rubber pakking en een zonnebrillen vak geplaatst :D
Zelfs polyester werk draait hij zijn hand niet voor om!! Ziet er erg profi gerepareerd uit die kap :wors :wors
Houder van de RAW hendel in de CIM vervangen.
Zo dat klinkt weer als een aardige knutsel zaterdag, en inderdaad nu Biertijd!!
klinkt alsof de onsteking 180 graden verkeerd zit, bij merkteken op vliegwiel optijd moet de rotor richting de cilinderkop
wijzen.
hopelijk kunje wat meer oliedruk krijgen met de 2.4 pomp onderdelen en dat het nog niet te laat is voor je lagers.
ik zou wel kijken of je het oliedruk lampje werkend krijg en eventueel een oliedrukmeter opsporen zodat je de druk kan meten.Mooi dat de motor beter loopt :thumb alleen dat geluid is niet zo best.
is het echt een metaal op metaal geluid? En gekomen na wat doortrekken?
Is de klepspeling correct? Ook al zitten er hydraulische stoters in misschien wel een tuimelaar die niet goed is. -
AuteurBerichten