Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ga zwaar voor mn beurt :jerry maar deze wordt toch zó geraden

Wat heb je vandaag gedaan aan je Corsa?
Antwoord: accu aan de lader gehangen, gister lampen aan laten staan :jerryJa, http://www.tyrestretch.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Bekijk m ook even voor de gein in het zwart… die is echt veel mooier als grijs/zilver… maar goed smaken verschillen
Over het algemeen kan je met 2,5mm2 overweg in composetjes en losse speakers. Bij subs meestal 6mm2 omdat de kabel van sub naar versterker meestal maar een meter lang is.
Alles hangt natuurlijk af van de lengte van de kabels en het continue vermogen wat je er overheen pompt. Volgens mij zijn er op het internet wel wat vuistregels en berekeningen te vinden.
Maar in principe als je alle kabels zo kort mogelijk houd als nodig is, kun je in een auto en boot gewoon bovenstaande aanhouden.
Voeding van de versterker is natuurlijk een ander verhaal.Ik heb geen flauw idee hoe dik de originele kabels zijn van jouw auto.
Ik hou meestal als vuistregel aan 25watt rms per mm2, maar geen idee of dit een goeie maatstaaf is.Ben van plan zelf ook een set veren en dempers bij deze gozer te halen binnenkort, hij heeft mooie prijzen voor nieuwe sets. Waar die het vandaan haalt geen idee.
weitec is gewoon prima degelijk spul.
En over comfort van veren en dempers valt weinig te zeggen vind ik, de een zegt dit de ander zegt dat. In delft is het toch 1 grote puinhoop op de weg met al die wegwerkzaamheden:P dus dan is elke auto een stuiterbak.hij heeft ook 50/50 van kw liggen:
http://link.marktplaats.nl/443356098″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar dit is denk te veel, plus dan moet je ook kortere dempers hebbenheeel mooi gedaan man! echt een prachtauto
Ik denk dat anderen op het forum hier veel meer over kunnen vertellen.
Maar uit mn hoofd:
Dacht ik dat de 16n 16s 19n dezelfde nokkenas hebben, en de 19s weer een andere.
En de carb van een S is wat groter maar dit weet ik niet zeker, misschien dat beide modellen met verschillende carbs zijn geleverd.
Ook is de S volgens mij gemaakt voor euro 98 en heeft een hogere compressie.ik denk wel dat weitec harder is als kw var2? is nog al een verschil in prijs en comfort schat ik.
maargoed als jij -100 of dergelijks reed zal -60 wel comfortabeler zijn jajaaawel daar istie dan:D
ingevullerdt!
dat is wel ff behooorlijk strak spuitwerk! mooi man!
Als je zeker weet dat de lampjes het wel doen / goed contact maken, maar het puur door de lage lichtopbrengst van de paarse lampjes komt, kun je er weinig aan doen ja, witte tellerplaten zou nog iets kunnen schelen.
vanmiddag rode manta gespot, in naaldwijk (westland) mooi ding, gave claxon.
je tuterde naar een blauwgroene ford capri, en ik stond met een blauwe corsa a langs de weg.hangt er helemaal van af.
Een lexmaul inlaat kost iets van 400euro? en zal een 10 a 20 pk winst geven? Geen idee heb er geen kennis van.
Maar tb’s jaaa dat is een heel ander verhaal, daarmee is de vermogenswinst vele malen hoger, mits je ook andere nokkenassen en evt zuigers plaatst, hiermee kan je in principe het zo gek maken als je zelf wil. Maar er zijn nog veel meer mensen hier die er meer over kunnen vertellen als ik.
Ik weet wel dat een lexmaul inlaat een schijntje kost in vergelijking met tb’s, vrijprogrammeerbaar ecu, nokkenassen, zuigers, etc etc.
20 april 2011 om 12:02 In reactie op: blijft op snel;weg steken bij 100 km,kan niet meer harder #17858821is het alleen op de snelweg? of gaat ie in de woonwijk wel harder?
Zojuist (vaker gezien) afslag 19a en 20 van de A15 richting barendrecht, RX-NG-!! gespot. Zwarte B GSI uit 97 zeer strak, laag met brede wielen en andere achter en voorlichten.
Op de achterste zijruiten stond text, geen idee wat er stond, heb niet zulke goede ogen:P14 maart 2011 om 21:18 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360261Elke keer weer als ik zulk soort topics zie, wat mensen kunnen, hoe ontiegelijk mooie wagens mensen kunnen bouwen sta ik weer versteld.
Echt onwijs veel respect, mooie wagen!@kadettje-89.. thnx… ja nog een hoop plannen ermee. even kijken hoe het loopt allemaal, het eerste zal een nieuw schroefsetje zijn. voorkant is superstrak en achterkant origineel, beetje gare wegligging in de snelle bochten:P plus lager is beter!!!
vandaag gespot om ongeveer half2 een goudkleurige astra strak getuned even thumbs up gedaan (reed zelf in een blauwe corsa a cleaned achterklep. rond afslag ridderkerk
jaaajaa dat was ik. jij de zwarte dett e gsi?
edit: oh nee toen was ik nog binnenVanmorgen 08:22… A15 t.h.v. afslag Heijplaat.. dikke zwarte B brede velgen zwarte achterlichten. ik kwam remmend met 150 langskachelen.
Mooi ding!ja qua motorische kracht zat ik ook zeker niet in de war, tis meer de sterkte van de automaatbak, plus idd het remvermogen
Klopt was ik:) zie monza gespot:P
WAT PAARS! blauw:P nee geintje. ja klopt, je hebt me wel verslagen met het als eerst duim opsteken:P
Rij daar dagelijks langs, maar altijd andere tijden. woon werk
-
AuteurBerichten