Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Trots idd op je 52ste nog steeds sportief willen rijden! dat zijn de echte helden!
En ja, zo veel mogelijk interieur er uit.. Hooguit het dashboard en 1 kuipstoel er in laten zitten.
Reservewiel er uit of vervangen voor een aluminium thuiskomertje.Laag en stug? schroefset er onder, eventueel hulpveer er tussenuit en afhankelijk hoe stug misschien een hardheid instelbare.
13inch wielen met lage banden.
Rubbers vervangen voor PU of nylon.
Stabilisatorstang van een gsi, veerpootbrug boven en draagarmbrug onder of doorgelaste rolkooi.Noem het maar op, je kan het zo gek maken als je zelf wilt
Edit: En qua geluid, een open pijp tot de einddemper. Niet te dik nemen het is maar een 1.4
waarschijnlijk een bedford zijn met rekord blokken geleverd
echter heb ik geen handleiding1 andere band is sowieso al niet erg verstandig. Sowieso geen APK. maar als het een wiel is die deel uitmaakt van een differentieel, slijt je diff aanzienlijk harder.
Zojuist onder de A een set nieuwe dempers en veren gezet (weitec -60) er zat spax puinhoop onder, de ouwe dempers waren zo lek dat je ze met 1 vinger kon induwen en dan kwamen ze geneens meer terug.
Wat een verschil, alsof je van een huifkar in een porsche stapt.
Morgen foto’s.In jouw geval, je banden goed oppompen, en zoveel mogelijk gewicht besparen.
Zojuist om 14.00 in Barendrecht bij de Karwij een Blauwe Corsa B met een lekker ding achter het stuur :P
Zij sloeg rechtsaf op de rotonde, ik kwam van rechts en pakte 3kwart. Ree in een Blauwe Corsa A.16 augustus 2011 om 21:01 In reactie op: Er loopt water in mn Kadett E. Waar komt het weg ? #17895191Mijn corsa is ook lek, ik heb nog niet goed gekeken maar ik weet wel waar het ongeveer vandaan komt.
Wat ik doe is alle bekleding en panelen er uit aan de voorkant, vervolgens de buurman met de slang deel voor deel je auto onder laten gieten terwijl ik zelf in de auto met een zaklamp de sporen volg.
Wat ik binnenkort wil gaan proberen is een dj rookmachine in de auto zetten. om zo van de buitenkant te gaan kijken waar de rook vandaan kom :P ten eerste leek me dit handig, maar omdat ik niet weet of dit gaat werken leek het me ook gewoon leuk om te doen :P
Ik heb zelf niet zo veel kennis, ik weet niet of deze motoren een halgever, en ontstekingsmodule/schakelmodule. die zou je nog kunnen checken. Maar er zijn mensen die hier veel meer kaas van hebben gegeten hier, foto’s zeggen ook vaak een hoop.
Lijken mij ook softstars idd.
Zijn zowel in 14 als 16 gemaakt, deze duidelijk 14U vraagt wij draaien:
http://www.tyrestretch.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik zie ook steeds meer auto’s die van fabriek af al gewrapt zijn. Onze buren hebben een dyhatsu (of hoe je dat ook schrijft, takke jappe). daar zijn sowieso alle kunstof delen zoals bumpers, spiegels, wielkassen etc. gewrapt. Ik vermoed dat dit goedkoper en tevens sterker is op de kunstof delen dan het spuiten ervan.
Verders bied het ook wel voordelen, zo zitten er bijvoorbeeld voor de achterwielkassen van een kia sportage kleine “pads” van folie van zo’n 6 bij 15 cm die steenslag voorkomen door de uitstekende wielkassen. Deze kun je gewoon jaarlijks vervangen voor aanzienlijk minder geld als het compleet overspuiten van de achterpanelen.
Verders gaat het ontzettend hard met de techniek in de drukkerij en vinylproducten en zal dit steeds goedkoper gaan worden. Terwijl de kosten van het spuiten van een auto redelijk gelijk blijven.staat er spanning op je bobine? draait de benzinepomp wel etc. begin met wat testjes
Persoonlijk vind ik het ook niks, heel soms vind ik mat zwart nog wel acceptabel, maar ook dat vind ik altijd minder mooi dan dezelfde kleur als de rest van de auto.
Uitzondering vind ik zelf een thema auto, dus grijs zwart geel, of bijvoorbeeld rally thema rothmans of noem een willekeurige ander.
Maar alleen een andere kleur motorkap op een 1tone auto vind ik niks. Vind het vaak goedkoop overkomen, door schade bijvoorbeeld makkelijk en goedkoop matzwart ipv op kleur laten spuiten. Begrijp en accepteer daarom dat mensen het doen, maar mooi… neeAan de andere kant: over smaak valt niet te twisten, doen wat je zelf mooi vind!
Je moet de olie wel in je blok gooien, en niet door de benzine :P :jerry
Nee ongein, ik vermoed ook je klepseals of oliekanalen, omdat je zegt dat het via de uitlaat komt.
Ik heb een E16SE en daar heb ik de laatste 20000 maar een krappe 1,5 liter bij hoeven gooien. En nóg minder koelvloeistof.
Jouw olieverbruik is dus bijzonder buitensporig :PIk zou me er niet zo druk om maken, maat van mij heeft een vectra cdx, zelfde verhaal. Vanaf dat ie m kocht tot heden heeft de auto dat ‘probleem’. Hij heeft er al weer ruim 20dkm bijgezet en in die tijd is er ook niets aan de bak olie gedaan. Geen idee of het verversen ervan helpt, het kan in ieder geval geen kwaad en het zijn ook de kosten niet. Als je daar meer als 100euro voor betaald zou ik sowieso een andere garage opzoeken want dat slaat nergens op.
Bij hem is het alleen als je rustig rijd, ik vermoed dat het eerder gewoon is dat ie van zn 2 naar zn 4 schakelt en daardoor het verschil wat groter is en de schok dus wat duidelijker. Maar ik ben geen expert, en heb zelf geen vectra noch automaatbak, dus wie ben ik.
Ik zeg heel eerlijk ik heb geen idee hoe een elektrisch raammeganisme in elkaar zit, maar het zou stomtoevallig zijn als beide knoppen stuk zijn, ik zou het zoeken in een relais of dergelijks.
dan of de kabel doormeten of de ventilator testen.
dmvop het moment dat de motor te heet is meten of je 12v van de stekker krijg, of door gewoon je ventilator even met wat draden direct aan de accu hangen.
Is dit probleem bij beide knoppen? Zowel dus de knop in de deur van de bijrijder als jou “afstandbediening”?
gewoon tussen je uitlaat steken joh, blijft wel zitten. :jerry
dat getal is de eindoverbrenging, en hoe groter dat getal hoe korter de bak
sowieso op wreckedexotics.com soms staan de tranen gewoon in je ogen!
eergister charlois187 weer gespot in mijn blauwe corsa A. :D
wanneer ga je nou eens harder rijden dan de maximum toegestane snelheid:P !! :jerryBeunoplossing: postbode elastiek
klinkt negatief maar je had al 20x naar de garage heen en weer geweest kunnen zijn :JERRY:
-
AuteurBerichten