Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als hij niet allrisk met taxatie verzekerd, ben je bij een scheet al economisch total loss.
Ik had met een krasje op het achterscherm en gescheurde bumper al total loss, kreeg 500eur met behoud van ‘wrak’.Ik zou zelf bij een schadebedrijf navragen wat er nodig is m weer praktisch in orde te krijgen.. Of ze dat moeten kloppen/rekken of lassen geen idee, geen verstand van. Maar m weer in originele/perfecte staat maken kost al snel meer dan een andere auto opzoeken.
Past kadett gsi 8v hrc en bekrachtiger zonder abs niet zonder problemen? Deze remt in ieder geval harder dan corsa a gsi hrc en bekrachtiger.
Heb op mn corsa en kadett dezelfde schijven en klauwen, maar de hrc en bekrachtiger zijn verschillend, vind de kadett veel fijner remmen.. Of je er daadwerkelijk harder mee kan remmen zal wel niet, maar je hoeft in ieder geval veel minder hard te trappen.@theunm wrote:
kans is groot dat het Mr Bone was.
alleen woont hij zelf aan de andere kant van rotterdam
Sinds afgelopen zaterdag is die kadett in mijn bezit, maar ik was het niet in dit geval.
Zal mij het meest omgeving barendrecht, rotterdam, westland zien.Vanavond de injectoren van mn e16se corsa a vervangen. Belangrijkste tip, maak alles wat in de weg zit los en bij het plaatsen van de nieuwe injectoren zet eerst de bovenkant goed in de rail, daarna de onderkant in het spruitstuk. Andersom gaat niet goed.
Ik vind jouw spanning overigens niet hoog, ik krijg op een fatsoenlijke accu 12,8 na een nacht stilstaan en bij 2000 toeren (dynamo) 14-15v als alle elektronica in de auto uitstaat.
Haal even alle speakers los van de versterker en kijk of hij aan slaat en blijft. Ik vermoed eerder de min of remote, die remote draadjes zijn altijd zo fragiel als wat.
Toevallig radio gereset bijvoorbeeld door de accu los gehad te hebben? Sommige radio’s hebben nog instellingen qua output.Is het niet verstandiger ervoor te zorgen dat de temperatuur laag blijft dmv een extra ventilator of dergelijks? Als hij het er uitdrukt wordt ie gewoonweg te heet heb ik het idee. Maar dat is mijn mening. Op jouw oorspronkelijke vraag heb ik geen concreet antwoord helaas.
Hoi, het meeste wat ik kan vinden is:
Meerdere topics hier en daar wijzen wel op een 20E nok. Ik kan echter niets vinden over die eerste 4 cijfers.. Mogelijk een oplagenummer ofso?2.0 e cam r90090582 stamped `R` on far end
inlet opens 34 deg btdc
inlet closes 88 deg abdc
exhaust opens 74 deg bbdc
exhaust closes 48 deg atdc
inlet/exhaust duration 302 deghttp://forums.mantaclub.org/topic/22045-gte-camshaft-details/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mooie kleur! heb dezelfde op mn c kadett zitten! veel plezier toegewenst
Uiteraard doet uitlijning en camber doet een hele hoop in bochten, maar qua directheid wat jij bedoelt kom je met rubbers, gsi stabi, veerpootbrug en draagarmbrug heel ver.
Ik ben alleen vrij zeker dat jouw probleem in de achterkant zit en niet in de voorkant.
Ik rij zelf met gsi spullen, veerpootbrug boven, en geen PU… Weitec 6060 van een tigra. Toch merk ik dat momenteel de achterkant gewoonweg de bottleneck is. Dit kun je het beste merken in een lange snelle snelweg bocht, maar ook zeker in korte bochten binnen de bebouwde kom. Ik denk dat ik achter lager/stugger moet hebben en bij voorkeur een dichtgelaste/verstevigde achteras om een aanzienlijk beter weggedrag te krijgen.. Daarna pas weer zaken als draagarmbrug, PU rubbers, etc.
Ik zeg… achterkant.
@opel dude wrote:

Wie weet waar mij kadett is gebleven?
Kenteken 35-UH-83 met 2.4iDie is ondertussen in mijn bezit!
24 februari 2013 om 22:46 In reactie op: Astra f 1.4 1997 190K km start niet, duidelijke benzinelucht #18109133hallgever kost 4 tientjes nieuw en je ontsteking kan gewoon uit elkaar, is een kutwerk maar absoluut niet onmogelijk.
Vraag me dan sterk af wat zij onder een druktest verstaan. Bij mijn garage schroeven ze een speciale fietspomp op het koelreservoir, zetten er druk op en dan zoeken naar natte plekken. Als je er 8 bar op zet en de pakking van je waterpomp of thermostaathuis ligt er uit kan zelfs stevie wonder zien waar het lek is.
Een uur daarvoor uitrekenen vind ik belachelijk
en hoe laag hangt weer van zaken af als bandenmaat, bumpersets/lips, uitlaat, etc.
PU basis kit is het best lijkt me in dit geval, sikaflex, bison polymax, enz. Dubbelzijdige tape of benzyleenkit zou ik niet gebruiken, wordt zacht in de zomer. Dat ding moet VAST zitten, kreeg vdweek een stuk ijs van een klootzak die zn dak niet sneeuwvrij had gemaakt voor mn ruit, een hele spoiler wil je al helemaal niet tegenkomen.
Wilde gok zou zijn oliekoeler of koppakking, maar dit kunnen ze bij de garage vrij eenvoudig testen zonder al te veel kosten.
@Corsa_GSi wrote:
MTEC100 op ebay.
Op diverse auto’s nu de geboorde en gegroefde schijven met sportblokken zitten.
Remt beter dan standaard en gaan lang mee.Ik heb deze ook onder mn corsa zitten, zijn geweldig, zeker gezien de prijs, maar zou geen gegroefde/geboorde meer kopen, uitsluitend geventileerd. Mn remmen piepen al vanaf de 1e kilometer. Wel zitten ze er nu al zon 25.000 op incl de meegeleverde blokken en gaan zoals het er nu uitziet nog makkelijk 15 mee. Ik heb geen flauw idee of dit veel/normaal is voor een setje, ik gebruik ze wel wat straffer dan een gemiddelde weggebruiker. Heb ook een aantal keer met volgas moeten vloeren en ze zijn nog steeds kaarsrecht.
Als de motor zo heet is geweest en nu witte rook geeft kun je voor het gemak wel op rekenen dat de koppakking eruit ligt of in het ergste geval een waterkanaal gescheurd. Heb je toen de motor oververhit was kokend water bijgegooid of koude koelvloeistof? Als je dat laatste gedaan hebt bij een draaiende motor is de kans op een gescheurd kanaal wat groter. De lekkage gok ik je waterpomp of thermostaathuis, maar zien ze snel genoeg als ze het koelsysteem onder druk zetten.
Als je het bij een gemiddeld garagebedrijf laat doen en het een 8klepper is schat ik zon 900euro all-in. (waterpomp, distriset, koppakkingsset, vlakken, vloeistoffen, en 4-8 uur werk).
Haha ok, de volgende keer dat ik je zie zal ik een half uur op de toeter blijven hangen :agent
Hee Raaf, hele strakke wagen! ik heb je al een paar keer gezien en getoeterd, ik werk vlakbij de ikea carnisselande, mij heb je vast wel eens gezien, blauwe corsa A en bruin/goude kadett c :)
In USA zijn genoeg sites, in de UK nog zo snel niets gevonden, maar weet wel dat je ook speciale verf hebt die je over de witte kan spuiten.
Zoek ff op exhaust wrap co.uk of dergelijks, moet wel wat te vinden zijn in de UK of via ebay.Als de verhurende partij het filmpje ziet weet je ook genoeg, als ze kilometerstanden bijhouden tenminste.
Voor kadett c / manta b:
bis 40mm tieferlegung
VA 82-1886Sport
HA 82-1740Sport / 82-1801Sportab 40mm tieferlegung
VA 82-2085Sport
HA 82-1668SPD1bis = tot
ab = van
VA = Vorderachse (vooras)
HA = Hinterachse (achteras)
Tieferlegung = verlaging(set)Kortom, wat diegene jou aanbied zijn normale lengte
Strakke wagens! heel gaaf die kadett
Dat logo is een bekend japans keurmerk voor lichtmetalen velgen. Ik heb geen idee wat voor merk velgen het zijn verders.
“JWL” (Japan Light Wheel Alloy) is a compilation of standards defined by the Japanese Government to ensure the vehicle’s safety for aluminum road wheels. Every wheel put to market must be tested to meet JWL standards before a wheel can be put out to market in Japan.
These standards are generally accepted worldwide as acceptable for most road conditions. That is why you will see these marks on European and other Asian country wheels.Edit: Bron: http://www.cartype.com/pages/2101/jwl_stamp_on_alloy_wheels” onclick=”window.open(this.href);return false;
Corsa A, E16SE, valvoline maxlife halfsyntheet Olieverbruik 1l / 2500km
Kadett C, C24NE, na koprevisie 5w40 volsyntheet, Olieverbruik 1l / 1500km
Na de winterstalling gaat ook de dett op maxlife, scheelt bakken met geld en heb niet het idee dat de kwaliteit evenredig is aan de prijs, 20 jaar terug misschien.Iemand die een betaalbare kwalitatief goede volsyntheet heeft? Ik heb ook het gevoel dat een 8 kleppertje als een e16se en c24ne minder kritisch is betreft olie als een modern turbo blok?
-
AuteurBerichten