Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zijn Tacho instelling codes, deze worden gebruikt om de snelheidsmeter aan te sturen.
In een lijst zijn de motoren plus bandenmaten met bijhorende tachocodes.
zie hier: http://www.motor-talk.de/blogs/-tbmod/code-index-liste-astra-g-fuer-tacho-und-info-displays-t2068601.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Heb je al een koper? anders wil ik het ongetest wel van je kopen.
Deze thread is best wel sticky waardig als je het mij vraagt. Ik vind het geen fijne gedachte als de schokdemper door het plaatwerk naar boven kan schieten! Iedereen met een H moet het controleren en repareren. Vanavond bij de H van mij ma controleren.
Langs de dealer met je chassisnummer een idee?
Kmstand kan best kloppen, de mijne was van de eerste eigenaar en boekjes volledig door opeldealer ingevuld, had dezelfde wangschade terwijl ie op 108000 stond ofzo
Als een auto elke dag veel kilometers maakt en er maar 2 keer in en uitgestapt wordt dan slijt de stoel toch veel minder dan veel korte ritjes op 1 dag.
Maar ik vind de prijs ook veel te hoog voor wat je krijgt, voor dat geld kun je in het noorden van het land makkelijk eentje met airco en elektrische ramen vinden. Je hoeft er maar 1 keer heen te rijden;)
In limburg is de keus helaas beperkter.Het probleem bij mij is dat het mechanisme waar de sleutelbaard in vastzit gescheurd is. Met als gevolg dat de sleutelbaard los zit.
Met de originele sleutel kun je wel lekker zonder na te denken door het stuurslot draaienDie van mij is helaas al een paar weken overleden, de sleutelbaard zit los.
Ik zal vanavond foto’s plaatsenOw ja idd die zijn 5×110 maar ik bedoel gewoon meer die look, ook naar replica’s gekeken.
Maar ben erg blij met deze wielen en de bandjes plakken ook goed.
Ik had ook een kleine slag in 1 van de oude velgen en platte stukken op de banden(van vorige eigenaar) nu rijdt de auto zo veel beter, vooral op de snelweg boven de 120Dion87 ik zeg ook niet dat het opc wielen zijn, het zijn gsi wielen. De corsa gsi is in 2010 als tussenmodel geleverd tussen de 1.4 en de opc.
Gister mijn Astra van nieuwe banden en velgen voorzien.



Corsa d gsi wielen met conti’s
Ik heb echt een tijd gezocht, wou graag redelijk origineel blijven kwa looks.
De bbs wielen van de opc1 vind ik echt mooi, maar nooit een gaaf en betaalbaar setje kunnen vinden.
Maar ben hier nu ook er tevreden mee, voor omdat bijna niemand hiermee rijdt.Haha bedankt maar ik heb er minstens 4 nodig dus als je er nog 2 vind;)
Ik wil graag een setje wielen kopen, nou vroeg ik mij af of jullie mij kunnen helpen.
Het gaat om een setje 17inch corsa d gsi wielen met continental sportcontact2 banden in de maat 205/45/17 met 7/7,5mm.
De vraagprijs hiervoor is 700 euro, ik kan voor mijn eigen wielen, originele 16 2x5spaaks astra g sport wielen nog 250 krijgen bij inruil.
Is dit een goeie deal of is het te duur?
Deze wielen dus
[youtube:156rnz98]http://www.youtube.com/watch?v=IDnUG0eSapU&feature=plcp[/youtube:156rnz98]
Doorscrollen naar 1.45
Filmpje gemaakt toen ik de auto pas had.
190 op de tomtom best netjes voor een astra uit 98Vandaag 2 keer gecontroleerd en ja hoor weer op min.
Aangezien ik in januari 4000km na de olieverversing een litertje moest bijvullen heb ik het nu ook weer gedaan.
Iets meer als 3500km gereden dus ongeveer 0,5-1l bijgevuld.
Morgen ga ik een dikke 200km snelweg rijden dus dan kan ik even kijken hoe het daarna is.
Nu komende dagen in de gaten houden.
Ps ik vind de peilstok trouwens echt onhandig bij de g, ik heb bij andere auto’s echt fijnere gezien, vooral dus duidelijker afleesbare.Vanmorgen was het peil goed (driekwart) en net weer gecontroleerd wederom driekwart.
Ik weet niet wat er tijdens de vorige (minimaal aangevende) peilingen mis is gegaan.
Ik zal de voortgang blijven vermelden.Vanmorgen weer gepeild, nu stond het peil weer op driekwart.
Nog nooit een waarschuwingslampje zien branden, behalve tijdens het starten.
Ik snap er niks meer van:(Ja telkens precies op dezelfde plaats
Af en toe met een warme motor doortrekken is sowieso wel fijn voor het blok.
Ow ik wist niet dat de regensensor instelbaar was, weer iets geleerdShift zal wel betekenen dat je bij dat toerental moet schakelen om zuinig te rijden, als je vol gas geeft snapt de auto dat je even geen behoefte hebt aan zuinig rijden.
Regensensor is voor zover ik weet niet instelbaar, die bepaald zelf hoeveel de wissers moeten wissen.
Voor de navi heb ik het volgende gevonden: http://www.vauxhallproductforum.co.uk/articles/2946.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Engels moet wel lukken tochDus 205 55 16 loopt niet aan bij jullie?
Ik moet nog steeds nieuwe banden hebben in maat 205 50 16 maar wat is die maat duur zeg.
Daarom dacht ik om voor 205 55 16 te gaan, maar moet wel zeker weten dat het past in de wielkasten.http://www.astraownersclub.com/documents/technical/ashtray.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nog een how to, deze heb ik toen der tijd gebruikt.
Is echt een rotklus maar zodra je het door hebt ben je zo klaar.Mijn dorpels en stootstrips zijn al gespoten dit heeft de eerste eigenaar gedaan/ laten doen.
Nou wil ik ook mijn klinken in kleur, echter ben ik bang dat je op mijn rode g uit 98 het kleurverschil te duidelijk gaat zien, wat denken jullie?27 april 2012 om 19:09 In reactie op: Verbruik Astra 1.6-16VXEL 1 op 8/9 is dit normaal !!! #18011908Met de mijne rij ik 1op12 en dat is half snelweg half stad.
Je moet sowieso een keer voltanken, dagteller op nul tank leegrijden weer voltanken en dan het verbruik berekenen.
Want de meter is inderdaad niet nauwkeurig, ik heb heel vaak dat ik ergens aan kom rijden, de teller bv onder een streepje staat en als ik weer opnieuw start en wegrij de teller weer boven dat streepje staat.
Wat ik ook vaak heb, eerste helft tank 200 km en 2e helft 300 volgende tank precies andersom.Ja t gaat wel, maar de auto gaat zo stuiteren kan allemaal niet goed zijn voor de auto
Haha strepen trekken met 100pk
-
AuteurBerichten