Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Even topic spam maar mij lukt dat nooit om de kmstand te veranderen. Was laatst met de opcom aan het spelen en zag die functie, niet dat ik een andere stand wil ofzo maar ik probeerde 1km in te stellen. Dit lukte helaas niet, of moet ik langer wachten, had al een minuutje of 5 gewacht.
Ik heb het opgelost door torx schroefjes te gebruiken en dan met een gebogen torx tool vast gezet.

Zo kun je dus echt niet lekker draaien, 3 van de 4 schroefjes zijn al rot en ik heb t echt voorzichtig gedaan.

Zo heb ik het uiteindelijk gedaan, duurde even wat langer maar ging prima en zit goed vast.

Snel projector foto’tje de xenon lampen komen er deze week in.
Daarna ook even goeie foto’sVan cargoods, was ook 50e. Is wel voor de astra g ontworpen maar het is echt flut.
Hoodlifters was echt easy, gewoon de how to van het forum gevolgd, half uurtje max was ik klaar. En ze werken erg goed, een van de beste koopjes voor mijn g!
Armsteun is echt een drama ik kan de schroeven niet goed aandraaien want de armsteun zit in de weg. Baal dat ik dat goedkope ding heb gekocht. (Ondertussen wel gelukt gelukkig)Maar heb net mijn depo projectors ingebouwd, ben er echt blij mee!
Xenon lampjes zijn nog niet binnen maar dat komt asap en de foto’s ook.Net hoodlifters en een nieuwe armsteun geplaatst.
Vanmiddag Depo xenon projectors inbouwen, moet nog wachten op het pakketje, maar dat kan elk moment binnenkomen.Nouja ik zie geen verband tussen motormanagement lampje en de autoradio maar misschien zie ik iets over het hoofd even afwachten wat de rest hiervan denkt.
Ik zou de auto toch zsm laten uitlezen. des noods bij een universele garage die hebben ook de apparatuur daarvoor.
Ik vermoed dat jouw motormanagement lampje brand, dat betekent meestal een storing.
Je zult de auto moeten laten uitlezen, maar zoals ik het begrijp heb je de auto zo gekocht?
En de verkoper zei dit is normaal zo, lijkt mij namelijk niet normaal.
Als je even laat weten waar je woont dan kan misschien iemand met een opcom zich melden om de auto voor je uit te lezen.
Anders moet je naar een Opel dealer.
Wat dat gebonk betreft, kan vanalles zijn: maar klinkt als rubbers van stabilisatorstang.
succesIk heb er toen der tijd 25e voor betaald, sloop was inderdaad misschien een goedkopere optie, maar er stond niks.
Ja klopt zeker dat het bij elkaar hoort, maar omdat het 2 verschillende nummers zijn zou het zomaar kunnen dat als je naar de buis vraagt dat je dat verloopstuk er niet bij krijgt.
Zoals jij dat moet die schroefjes hebt vastgezet ga ik komende week ook maar eens doen als ik mijn xenonunits in ga bouwen.Krasy als ik goed kijk heb jij ook dat verloopstuk gebruikt om de buis op je box aan te sluiten.

Merk en model graag
Plus de knipperlichten zijn bijna niet te zien.
Ferrari 365 gt 2+2, 1968-1970
Eerlijk gezegd zou ik dat ooit nog doen maar is het er nooit van gekomen.
Vreemd genoeg zit ie toch stevig vast tussen de radiateur en de balk die er boven loopt.Hierbij de beloofde foto’s





Laatste foto is de originele buis plus aansluiting vs vectra c buis, zoals je ziet is de aansluiting van de vectra dikker dus heb je dat hulpstuk echt nodig.
Ja is lastig, persoonlijk zou ik kijken voor een losse parrot en een ipod module.
Dan hou je de originele radio, de ipod bedien je dan via de radio omdat die met die module is aangesloten.
Bellen gaat dan via de Parrot.
Alpine radio verkopen.Edit: lees net dat je aux in moet hebben als je een dension ipod module wil inbouwen.
Bij mij past het allemaal zeer goed samen met het verloopstukje.
Het was wel even lastig om het goed op zijn plaats te krijgen maar als het eenmaal zit is het prima.Er zijn mogelijkheden:
http://www.motor-talk.de/forum/radio-austauschen-aber-bc-weiter-nutzen-t2815730.html?page=1
De vraag is waarom een andere radio?
Heeft de huidige geen aux-in?Damn ik dacht dat ie moeilijker zou zijn!
Inderdaad Risl R33 front op een Supra.
Het is zeker niet slecht maar ik heb ze beide liever origineel.Dus je hebt geen stuurbediening? ik dacht dat dit standaard was op alle astra h modellen met bc.
Oke hier komt ie dan:

Merk en model graag?
Alvis 3-Litre Special uit 1950
Ik ben benieuwd naar je foto’s!
Die Vectra buis is een stuk dikker dan origineel.
Morgen ga ik kijken hoe die van mij zit en ook wat foto’s maken.http://www.astraownersclub.com/documents/technical/vectra-pipe.pdf
kijk hier eens je moet nog een speciaal verloopstukje hebben
succes -
AuteurBerichten