Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je moet ff Max of David Verburg een U2U sturen. Die hebben speciale veertjes, volgens mij uit engeland als ik het goed heb, dan wordt ie achter extreem laag!
Ik vindt het persoonlijk mooier in kentekenplaathouders (maar dan wel zonder reclame erop!), vooral omdat je dan geen schroeven ziet.
Bij jouw zitten volgens mij schroeven door het kenteken heen al dus dan kan je altijd al ff proberen te kijken hoe het staat zonder. Foto-tje voor en na hier posten en hier ff plaatsen.
origineel gepost door Onderbroekie
origineel gepost door Vipertjegts
origineel gepost door Onderbroekie
vergeet niet 1 ding he.. hem op papier te laten zetten…Hoezo??
hoezo?? is tog normaal als je hem op papier zet?
Ehmmm nee!
Wordt gewoon APK goedgekeurd zonder dat het op kenteken staat. Je moet alleen uitkijken als je een ongeluk krijgt. Voorheen was het ook aardig prijzig om hem op kenteken te zetten, op dit moment is het voor auto’s van voor 1996 makkelijk, daarboven is het nog steeds prijzig.
origineel gepost door Onderbroekie
vergeet niet 1 ding he.. hem op papier te laten zetten…Hoezo??
9 maart 2010 om 20:17 In reactie op: Me crossaa verlaagd en andere wielers nieuwe picasss 19-3-20 #17627339Nice.
De mijne stond ook zo te koop, alleen was het hart van die wielen rood gemaakt.
Zou, als ik jouw was, die zwarte strip op de achterklep ook verwijderen. Staat een heel stuk dikker!
En je signature ff aanpassen, hij is niet meer standaard nu ;););)
origineel gepost door Van het Ende Customs
als je de stand wil verstellen moet je m op de nul stand zetten en dan korte asje los draaien. wisser in gewenste stand zetten en vervolgens asje weer vast zetten.geloof ik :afro
’t was vandaag cker een heerlijke dag.
Heb ook lekker een eind gefietst en gewandeld met de kleine jongen.Maar als dat van jou zo zie is dat ook wel lekker om te doen!
Hmmm. Wij (mannen met de leo-lapper) haalden gewoon de wisser zelf los en verzetten die gewoon een paar tanden!
Ff sproeien met een plantenspuit, testrun om te kijken of ie naar het zin stond en klaar.
:agent
Yup. Dan komt ie gewoon rechts terug ja. (wel ff je ruit natsproeien met testen!)
Ja, dat wel. Maar hoe droger de ruit wordt hoe eerder hij vaak stopt. Dan haalt hij dus net zijn eindpunt in het midden niet.
Leo levert (of leverde, weet niet of hij het nog steeds doet) ook altijd dikke DTM wissers. (http://www.DTM-wisser.nl) De ruitenwisser zelf kwam ook van een Lancia af als ik het me goed herinner.
Ik had hem zelf altijd helemaal rechts staan. In het midden is vrij klote/lelijk. Het is namelijk vrij lastig om hem mooi strak in het midden te laten stoppen steeds. En ik vindt het persoonlijk ook mooier staan zo aan de buitenkant.
APK goedgekeurd (midden voor weet ik niet of ze wel goedkeuren, maar dat is in een handomdraai versteld), wist een groot deel van de ruit, in ieder geval genoeg zicht.
Gefeliciteerd Alfred.
Kun je mooi van de zomer met het open dakkie rondtoeren!
origineel gepost door Nova_C20xe
De TR uit almelo:D
Heeft die voorheen niet in Ede en omstreken gereden?
Toppertje!
Het is wel een klusje om te doen als je blok er nog in hangt. Heb het zelf gedaan toen het blok gewisseld werd, dat was een stuk makkelijker.
Heb overigens de complete stuurbekrachtigingsset ondertussen ook weer los liggen voor verkoop.
origineel gepost door wagnas
Ziet er goed uit.:thumbupProbleem met stang en scheuren enzo zie ik nu niet zo meer daar hij flink hout ervoor gebouwd heeft. Ik weet zeker dat de gehele houtmassa niet losgetrokken wordt.
Ligt dat hout vast aan de vloer dan? Er komt heel wat kracht vrij bij een botsing hoor! Ik zou hem toch ook gewoon recht maken. Of anders de oplossing van Wagnas gebruiken, zo heb ik hem ook een tijdje gehad, maar is misschien niet zo prettig met dat zware op/afrolsysteem.
Kun je niet googlen op diverse meetings en daar de foto’s bekijken. Neem aan dat er zat gasten zijn die een showauto gebouwd hebben met audio en gordels! Wie weet doe je nog een goed idee op.
Achter de stoelen op de grond zou ik niet doen nee, komt niet goed!
Ze proppen er zelfs een C20LET of een V6 in ja, dus in principe is alles mogelijk. Ben benieuwd wat er in je wagen ligt en waarom die monteur zoveel moeite met je wagen had!
Is de sport altijd geleverd met een 1.6 eigenlijk? Dan scheelt het 3 pk. Gsi uit 93 heeft 109pk en een 1.6 uit 2000 106pk. De 93-er heeft geen egr en geen stofzuiger.
Hey Dikkie.
Gefeliciteerd met je aankoop kerel. Jammer dat het geen corsa is geworden, maar als je je nog bedenkt heb ik nog wel een dikke TR staan die weg mag!;)
Eindelijk weer terug op het oude vertrouwde nest en weg bij die italianen! Goed bezig hoor.Wordt vast wel weer een vet wakkie!
Ja, nog steeds. Maar een stuk minder actief als in de begintijd van het forum.
Heb de wagen nog wel, maar staat compleet gestripped in de garage. Mag weg nu.
Rij nu een TR met XE erin maar die staat sinds een paar dagen ook te koop.
Ja, lekker he met die velgen. Wat dat betreft het Alex het toendertijd wel slim gedaan door de hele boel te strippen, wat spullen los te verkopen en de carros weg te pleuren. Kan in ieder geval niet een of andere daap dat ding helemaal afjakkeren!
Hey Deac.
Alive and kicking jonge!
2 pompstations in beheer. Toe maar hoor. Als bedrijfleider of eigen pompen? En niet meer tunen? Was dat nou voor saaie bedoeling? ;);)
Ja, die oldtimers zie je wel wat minder ja. En als ze weer eens online komen beginnen die nieuwelingen te zeuren dat ze zich eerst moeten gaan voorstellen, omdat door forumcrashes e.d. al hun posts zijn verdwenen en men niet verder kijkt en denkt dat het nieuwe leden zijn!
Lekker trouwens voor die velgjes van Snowflake, al dat zout! Sommigen snappen het echt niet.
Zo dan. It’s still alive!
Dude, hoest nou? Ziet er goed uit hoor, weinig opgeschoten alleen met de Kadettilac ;););). Dus je woont in de buurt tegenwoordig. Kan ik mooi is ff komen buurten!
Hoest met de Trabant eigenlijk? Staat die nog steeds bij Pa & Ma in de schuur?
Keep up the good work!
origineel gepost door corsaboy
nee is op zich gelijk..
meeste kans bij de type’s met x16xe en x14xe motoren..
daarop vind je meestal de riem aangedreven sb’s.Mijne kwam van een diesel af volgens mij, via Mtech. Is wel een klusje om hem te monteren, ik had gelukkig de motor eruit liggen dan is het een makkie. (overigens ligt hij er ondertussen weer uit en is ie eventueel te koop dus bij interesse geef maar een U2U-tje anders)
origineel gepost door foofighter
Heb ze vandaag toch maar niet gehaald was iets te ver rijden, maar zover ik kan zien is het van het merk in-pro. Ze staan namelijk ook in de Rieger catalogus die ik bij Essen heb gekregen.Iemand ervaring met dit merk?:)
NL Power verzend normaal gesproken ook. Weet niet of ze het nog doen. Ze hadden vroeger ook veel immitatiespul kwa bumpers en uitlaten e.d. Niks mis mee overigens, soms alleen nog hier en daar wat aanpassen. Kwa lampen zou ik het niet weten.
Greetz. :agent
origineel gepost door Alfred
Een TR is een 2drs. sedan gebouwd tot mei ’85. Daarna heette hij gewoon sedan net als de 4drs.Heb een 86-er en toch echt TR op het kentekenbewijs staan!
origineel gepost door Ardenblue
origineel gepost door CarloZz
heel netjes :kewlpics ff je wiellijsten mooi zwart maken :thumbupcheersking:
Wrom:o dat heeft iedereen al:o:o:cool::jerry
Precies z’n broer!:jerry
-
AuteurBerichten