Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sorry voor het offtopic, maar erg bedankt.
Ga ik is even zoeken :D21 november 2011 om 15:34 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928694Voor mij wel.
Inmiddels zijn de sensoren besteld en zijn onderweg uit Amerika.
Dus als die hier in NL zijngaik wat verloopjes zoeken zodat het allemaal past :)Bedankt! :D
@Van het Ende Customs wrote:
He he, eindelijn mijn ZW1’tjes klaar



Vraagje… Zijn die ventielen zo te koop in het goud met die kroontjes? En waar, zou ze zelf namelijk ook erg graag willen.
Alvast bedankt ;)
27 oktober 2011 om 10:09 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928702Daar ben ik nog naar aan het vragen, of dit de juiste sensoren zijn.
Zijn voor GReddy meter met zo’n data unit….
25 oktober 2011 om 12:08 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928700Hehe, klopt inderdaad. Maar wist niet dat het NE blok gelijk is aan de XE/LET :)
25 oktober 2011 om 11:09 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928698Kan iemand dit voor 100% bevestigen?
Heb niet graag dat ik voor een euro of 80 aan verkeerde sensoren thuis heb liggen straks :PEen c20ne uit een kadett van 91 heeft niet zo’n temperatuur sensor of wel?
Ik heb ook zo’n slang nieuw gekocht met een gat erin, maar die heb ik gewoon netjes dicht gemaakt.24 oktober 2011 om 20:13 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928696Kijk, dat soort linkjes zijn handig. :)
Dus als ik het goed begrijp is de schroefdraad waar de orginele drukmeter in zit M14x1,5
En die bout is M22x1,5
?Ik heb mijn wintervelgen ook opgeknapt…. Borbet A.
Zat aardig wat pekelschade op enzo, heb ze eerst met korrel 200 grof geschuurd zodat het ergste weg was, toen met 400 vervolgens 600 waterproof en tot slot nog 1200 waterproof.
Toen met een polijstmachine en polijstmiddel van 3M de rand weer gepolijst en het hart met autolak in de kleur van de auto gespoten.Nu zijn ze weer als nieuw, maar houd er wel rekening mee dat je uuuuuuuuren aan het schuren bent.
Maar als ze dus iets te kort zijn gaan ze na verloop van tijd stuk?
Want dan zou ik op zoek moeten gaan naar andere steek assen.Als ik dit topic een klein beetje mag “vervuilen” met een vraag, wel over het zelfde onderwerp…
Ik rijd een Astra f cabrio, met een C20NE uit een kadet (ook de steekassen van de kadett) en veerpoten van een Vectra B (want die zijn het zelfde als van een Astra is mij verteld.
Is het dan zo dat mijn kineten kapot gaan? :S
Heb al wel gehad dat de hoes gescheurd was van de korte as (aan de wiel zijde), maar dat is alweer gemaakt.
Alvast bedankt.
Gr,
VincentIk ga er vanavond nog is mee aan de slag. En anders even bellen met de verkopende partij.
Hehe, ik dat dat in mijn profiel stond…. maar ik woon in Oss (bij ‘s-Hertogenbosch).
Het is ook niet om er mee te gaan tunen op dit moment. Maar wil wil graag dingen zelf in de hand hebben en zijn er nog wat andere redenen.
Maar waar het op neer komt, in eerste instantie wil ik hem gewoon op de 2,5 bar laten draaien, die de OEM regelaar ook geeft.Thanks! :D
Ja inderdaad. Wil daar een olie temp. meter plaatsen.
En mijn vraag komt er eigenlijk op neer, welke van deze (http://www.biesheuvel.nl/store/group/28370/olie_sensor_150_graden) sensoren zal gaan passen :)
Oke dankje!
Hartelijk dank voor de uitgebreide uitleg.
Dan rest mij nog 1 vraag, wat de normale brandstof druk is.Want als je er een Variabele brandstofdrukregelaar op zet moet je deze natuurlijk instellen op een bepaalde druk.
Op welke druk zou ik deze in moeten stellen?
[rquote=1907865&tid=110096&author=Van het Ende Customs][rquote=1880633&tid=110096&author=VincentR]Dan zal ik er ook maar aan geloven…. :D
Mijn volledig gereviseerde C20NE:
Nog niet helemaal klaar qua details maar al een eind op weg.
[/rquote]Qua looks zeker netjes!!!
Ben zelf niet zo wild van die karterontluchtingfilters, maar verder … :wubZeer mooi.
en een beetje te grote foto.[/rquote]
Dankje :)
Dat karterontluchtingfiltertje is maar een tijdelijke oplossing tot ik klaar ben met het maken van een Catch can.Weet dat je ze zo kan kopen, maar ben zelf bezig met het maken van verschillende tankejs voor ruitenvloeistof, koelvloeistof en dus ook een Catch can :)
Ik heb de schoongemaakte stappenmotor er weer terug in gezet en dat scheelt een hoop.
Hij draait nu ongeveer 100 toeren meer stationair :)Ik heb geprobeerd hem te reinigen.
Morgen even monteren en dan hopen dat het “probleem” opgelost is :)Had het net even geprobeerd met een stappenmotor die ik nog had liggen…. nu is het wel iets beter, maar nog blijft hij bij stationair schommelen rond de 700rpm en sons zakt hij wel naar 650rmp (gemeten met een apparaat voor het uilezen).
Anders maar een nieuwe stappenmotor halen en kijken of het dan opgelost is :)
Ook dat niet.
Is eigenlijk altijd…. dus lijkt me iets want gewoon komt door de afstelling of dan eventueel van de stappenmotor.
Die ga ik aan het einde van de middag even vervangen.OKe, dan ga ik die eens vervangen. Kijken of dat scheelt.
Zijn er anders nog andere mogelijkheden misschien?
Dan zal ik er ook maar aan geloven…. :D
Mijn volledig gereviseerde C20NE:


Nog niet helemaal klaar qua details maar al een eind op weg.
Oke :) alvast bedankt voor de info!
Daar kan ik al wat mee. -
AuteurBerichten