Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
rechtstreeks van de VWE: Handelsbenaming CORSA GSI C1.6XE E2
Datum eerste afgifte Nederland 29-06-1994(16,7 jaar)Lijkt me dus sterk dat het om een sport gaat
[rquote=1901756&tid=145063&author=joop1970]Is het geen geimporteerde auto?[/rquote]
Nopz gewoon origineel nederlanders:D
[rquote=1901618&tid=145063&author=carlover][rquote=1901312&tid=145063&author=Fearless]Een oude gsi heeft geen skirts en mistlampen….[/rquote]
een 94er c16xe gsi heeft wel degelijk mistlampen.
heeft gewoon het hele pakket.
bumpers,skirts en alles in kleur.[/rquote]Deze had dat dus niet, daarom hebben we die vrijdag opgehaald.
Maar tijdens het erop zetten kwamen we er dus achter dat deze niet is voorbereid op de mistlampen e.d.
En nog 1 ander vraagje, hoe krijg je de voorste wielranden los? Die binnenste wielkuip eraf halen of?:hmmz
En welke dingen ben ik anders allemaal nodig voor het installeren van de mistlampen?
Nog gewoon een 3spaaks stuur……dus nee, ook geen airbag:p
[rquote=1901312&tid=145063&author=Fearless]Een oude gsi heeft geen skirts en mistlampen….[/rquote]
Deze is van ’94 dus….zegt u het maar;)
[rquote=1900608&tid=145063&author=wim-v6]als er stekkers achter de bumper hangen links en rechts..
Willem[/rquote]
Okay, dan is deze dus niet voorbereid…:swear
Zo, vandaag de bumpers er maar eens opgezet…..Ging al met al, gelukkig, goed:)
Zelfs de bevestigingen voor de skirts erbij gekregen:D
Maar nu heb ik een andere vraag;
de Nederlandse Astra GSI’s zijn op nagenoeg alle opties voorbereid, is die met de Corsa GSI ook?
Hoe kan ik anders zien of deze auto voorbereid is op de mistlampen?
Alvast bedankt:)
[rquote=1899111&tid=144950&author=wim-v6]meter kan ook verkeerd aangeven he..
Willem[/rquote]
En hoe is dat precies te controleren/repareren?
Sorry, ben nog niet zo handig wat auto’s betreft:p
Het metertje op het dashboard zelf komt wel omhoog dus dat zal het niet zijn. Ik kijk wel even met de sensor:)
Op welke punten precies, de corsa van mijn vriendin heeft hier ook last van bij het bestuurdersraam
[rquote=1897821&tid=145063&author=TRPower]de randen zitten met plastice m6 boutjes ( sleutel 10 ) aan de binnenkant vast, en vaak ook nog extra gekit
de skirts zitten normaal met plastice plaatjes vast, alleen om die vast te zetten steken er bij een orriginele gsi puntjes uit de dorpel, die jij dus niet hebt
die zou je dus vast moeten kitten met ruitenkit ( krijg je ze dr alleen nooit meer af )
bumper, zit vast achter je kentekenplaat en achter de wielkuipen[/rquote]
Nou, het is een beetje een rare GSI, op kenteken is het een Corsa GSI C1.6XE E2 uit 1994, maar er zitten dus geen skirts op, wel tekens van GSI 16V en niet de bumper met mistlampen en ze zijn ook niet in de kleur gespoten dus daarom wilden we graag toch de GSI-kit erop hebben……Aangezien het toch een echte GSI is.
Maar de skirts kan ik toch ook uitmeten, zoals ik bij mijn eigen Astra GSI ook heb gedaan? Of zitten deze niet vast met dezelfde soort clipjes?
[rquote=1897930&tid=144950&author=wim-v6]als de thermosstaat goed is (en ook werklelijk een 92graden variant is), dan moet ie gewoon 90graden worden.
heb je al eens de sensor van de tempmeter vervengen??
willem[/rquote]
Nee die heb ik niet vervangen, zou het daar nog aan kunnen liggen?
Niemand die weet hoe ik weer op de normale bedrijfstemperatuur kan komen?
[rquote=1896335&tid=144950&author=wim-v6]80 graden op de meter is geen schande hoor, voor de C20NE..
Willem[/rquote]
Nee, maar moet die niet netjes zoals elke andere net iets onder de 90 graden staan?
-
AuteurBerichten