Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hey,
ben vanmorgen begonnen met de veerpootbrug, nu krijg ik de zekeringskast wel goed en al maar hoe krijg ik die zwarte plastic kappen er vanaf? Dat is Stap 2 in die handleiding, heb al van alles geprobeerd maar het zal natuurlijk weer net dat ene zijn wat ik nog niet heb geprobeerd haha :hmmz
Ok dan:D misschien wel makkelijk voor de volgende persoon die met dit zit:P
Hey,
ik heb ze gevonden op het internet…. Hier zijn de MK4 (Astra G) ‘workshops’: http://www.astraownersclub.com/4images/categories.php?cat_id=2
Misschien dat je ze via de link kunt plaatsen ofzo :D
Hey RISL,
het is gelukt met de hoodlifts:) morgen de veerpootbrug monteren en dan maar wachten op de bumpers:P
Hartstikke bedankt:)
@RISL wrote:
Voor je hooflifts heb ik een handleiding voor de Astra F en G in één document, maar die is als pdf en kan ik hier dus niet plaatsen. Als je mij je e-mailadres pm’t, stuur ik ‘m even per mail.
PM en alvast bedankt :)
Nee, na het openen met de ontgrendelingspinnen was de radio zo uit de slede te trekken zonder moeite
@Bo652 wrote:
@Vertiligo wrote:
Het is gelukt:D
Iedereen bedankt voor de tips, nu alleen nog een verkooptopic aanmaken :D
En hoe is het nu gelukt?
Toch even voor de zekerheid de originele ‘klemmen’ opgehaald (voor de prijs hoefden we het niet te laten:P). Die erin gezet en toen ging de radio waarempel wel los van de lade, heel raar allemaal maar blijkbaar hadden we de verkeerde (lees: te korte) spijkers gepakt…… Na dat gedaan te hebben was het een kwestie van seconden. Hier is anders nog wel een goede beschrijving (wel voor een Zafira, maar het lukt bij vrijwel elke CDR 500)
http://www.nexxia.co.uk/PDF_Files/How-Do-I_Install_iO_Connect.pdf
Het is gelukt:D
Iedereen bedankt voor de tips, nu alleen nog een verkooptopic aanmaken :D
@CalibraMenno wrote:
Draden van de oude radio gewoon losknippen :P
Dit was ook mijn eerste ingeving haha :lol:
@KadAstra-EF wrote:
De iso stekker zit vast aan het frame !!!
Ik zal morgen indien gewenst wel een foto maken van de achterkant.
Die van mij heb ik er zo uit namelijk en is origineel opel.
Je moet het maar zeggen !Rik ;)
Doe maar (als het niet teveel moeite is), kan ik morgen zo even verder kijken…..Is nu nogal donker :lol:
Iedereen alvast bedankt voor de tips:D
Zojuist geprobeerd, er zit nog een heel schot voor die je er niet voor weg kunt krijgen…..:(
Zit me niet mee:P
Tevens ook nog even geprobeerd om het middenconsole los te maken maar dit wil ook niet aangezien de twee bovenste roosters niet naar beneden willen omdat ze met dat schuifdingetje (om de weg voor de lucht te regelen) in de weg zit…..
De kabels zijn gewoon te kort. Ze lopen de grote kabelboom in en we hebben geen centimeter speling meer……Maar we proberen rustig verder….zal vast wel een keer goed moeten komen:P
Gisteren waarschijnlijk het probleem gevonden. Het stukje van de tank waar de retourleiding van de kvs op komt was gescheurd, direct nieuwe opgezet en nu maar even weer kijken.
Het was eigenlijk ook wel nodig, de kvs die erin zat was (ondanks het vele bijvullen) helemaal grijs en stonk naar een rotte vis :puke
Nu maar eens weer kijken wat er gebeurt, nog wel geluk, er zat geen kvs bij de olie of andersom:D Dus ik hoop dat het is opgelost
Dat zal ik eens even doen, het rare is, sinds zondag nog geen last weer gehad :wtf misschien dan toch maar even een druktest laten doen om het echt zeker te zijn.
Vandaag even geroken maar de uitlaatgassen ruiken niet raar ofzo….En er was ook geen geknetter bij de peilstok :???:
Zal morgen nog even verder kijken…. Er komt alleen witte rook uit als je ermee weg rijdt en een beetje teveel gas geeft zeg maar, dus niet als je hem start.
Ik heb mijn ruit laten vervangen bij Car Glass, was 75 euro kwijt (eigen risico), bedankt voor de info:D
Ik ben WA Extra verzekerd (Nationale Nederlanden) maar ik hoor veel verhalen over Autotaalglas en Carglass en al die andere bedrijven dat de ruiten daar een stuk minder dik zijn (20-50%), is dit waar of??
@OPC Turbo wrote:
Moet nog een interface tussen…
Shit, ik dacht dus dat het kabeltje op ander kabeltje aansluiten was en klaar…… Kwam ik lekker makkelijk mee weg dan haha omdat er standaard al op de radio Steering Wheel Remote zit…..Niet dus :jerry
Welke adapter moet ik hebben dan?
Nou, zo dacht ik dus ook over die €150, wil hem best weer goed hebben, begrijp me niet verkeerd maar 150 euro voor zon schermpje vind ik nog al wat. En daarbij komt ook nog, ik kan alles er nu nog goed op zien (met een beetje goed kijken) dus zolang hij het nog doet, heb ik nog mooi de tijd om rond te kijken:)
Toch maar eens kijken dan… Zijn er nog meer Opels met dit type boardcomputer of echt alleen de Astra G OPC?
Hier is de foto van hoe het is:
en hier is de link, aangezien ik soms nogal ruzie heb met foto’s plaatsen :swear
http://imageshack.us/photo/my-images/823/20110723125959.jpg/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zal morgen wel even paar fotos maken, maar het zijn niet zozeer hele regels maar echt een paar puntjes van sommige letters/cijfers…. Zoals de 7, daar mis ik dan zeg maar een half schuin streepje van.
Je kunt er nog wel een 7 uithalen, maar dan moet je echt goed kijken.
Maar morgen staan de foto’s hier wel, kun je wel even kijken:)
Ok, zal ik daar maar eens een keer gaan kijken. Bedankt :thumbup
Ja, die ja, sorry…. Vergeten erbij te zetten :oops:
[rquote=1905268&tid=145648&author=pattyroden]ja en ik zou het wel voor vriend van mij willen weten hoe dat bij een c zit…
anders moet ik mijn auto er naast zetten en kijken wat anders is…maar miss heeft iemand een how to…
[/rquote]Ik hoop het:P
En deze staat dus ook als GSI op kenteken, dus dan zal het vast wel een GSI zijn dacht ik:)
Maar om even terug te komen op mijn vraag;
wat ben ik ervoor nodig allemaal om de mistlampen aan te sluiten en werkend te krijgen
en hoe krijg ik de voorste wielranden eraf? Gewoon de wielkuip eraf of?
-
AuteurBerichten