Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
speling zat er niet, staan hier nog 2 vectras en die hebben het beide ook niet.
ik ben van mening dat het gekomen is na de wissel van het stuur.
hoe groot is die kans dat je met een klap van de hamer het telescopische verhaal in elkaar slaat?niemand??
Willen ze in jouw geval wel een 3.2 v6 verzekeren?
ik was 21 en kwam bij de verzekering aan met een vectra B 2.5 v6 en ze deelden me even mee dat ik maar op zoek moest naar een tammer exemplaar.
inmiddels 23 en wel aan de v6 :thumbupnee heb een sloper staan waarvan ik de ecu met sleutels en contactslot heb verkocht.
heb het zelf nog nooit los gehad dus wil nu graag weten hoe het zit om hiermee een andere opel rijder te helpen.
hij heeft dit spul nodig voor zijn opel.ruim 170 met m’n 2.5 v6 vectra station.
zat nog veel meer in, maar hier in nederland toch maar beetje voorzichtig zijn.
van de zomer naar duitsland, zolang het daar nog wel mag…niemand? heb iets gelezen over een pennetje van 3 mm ergens insteken, maar waarin? en geldt dat ook voor dit type contactslot?
volgens mij moet eerst het kastje van de sleutelherkenning eraf maar weet niet hoe helaas.bedankt voor de info. is gelukt.
iemand die me kan vertellen hoe ik het contactslot moet demonteren???
heb de kappen er al af, nu kijk ik tegen de cilinder aan met daaraan hangend het kastje voor sleutelherkenning?
maar hoe moet het nu los?bedankt voor de info.
ga het morgen is even voorzichtig proberen.
klopt inderdaad dat het verrekte moeilijk is schoon te houden, zuinig op zijn :Dals ik de bouten eruit haal ligt me hele rail los en niet de aanslag aan de achterkant.
had verwacht dat die eruit kon en dan de stoel eruit schuiven.
de aanslag aan de achterkant is dus niet los.
draai ik dan de verkeerde bouten eruit of wat doe ik verkeerd?ik was voor links voor, is een passend velletje, 17 euro kwijt bij de VOD.
dank voor je reactie
de 2 bouten per stoel, zijn dat zegmaar de eindstukken die de stoel in de rail houden?
nee niet helemaal overspuiten. schade aan linkse voordeur, moet strak gemaakt worden en ook nog een paar roestplekjes laten wegwerken en spuiten. bijv ook 1 onder het achterruitrubber.
niemand die het weet over het achterruitrubber??dankje voor je antwoord,
vandaag folie even besteld.
volgende vraag,
is het achterruitrubber van een station los te koop?
de dealer kon het niet vinden in het systeem.
ljkt me toch stug dat die niet los verkrijgbaar is??dat is em ja
23 februari 2013 om 11:50 In reactie op: x2.5xe schokt bij constante snelheid en KLAAR !!!!!!!!! #18110224hoe haal je de egr uit elkaar? heb hem vandaag van het blok afgeghaald maar dan moet hij nog verder uit elkaar.
kan het kunststof binnenwerk er aan de bovenkant uitgedraaid worden? vraag het liever voor ik wat afbreek ;)ben vandaag even bezig geweest met een nieuwe egr klep en dan meteen afdoppen, bij de dealert zijn deze dingen nogal duur.
je hoort wel is van schoonmaken, kan dat en heeft dat het gewenste effect of is het niet afdoende?even een update.
heb contact gehad met het autobedrijf waar de auto vandaan komt,
hun zeggen dat storing op klopsensor, hun noemen het pingelsensor volgens mij, ook veroorzaakt wordt door EGR klep.
als die niet goed is gaat de inspuiting vervroegen of iets dergelijks en dat kan storing geven op klopsensor.
klinkt dit logisch, heeft iemand dit meegemaakt toevallig?
man zei dat hij veel mensen kreeg die het dachten te weten, omdat ik zei dat ik al wijzer was geworden via het Opel-Forum.
beetje jammer dat daar weinig waarde aan wordt gehecht door zulke mensen.de 0335 is krukassensor toch?
wordt die ook opgeslagen als storing of wordt deze alleen aangegeven omdat motor niet loopt.
en het inhouden, wordt dat door een van deze storingen veroorzaakt? een soort noodloop ofzo?mooie auto, succes ermee
niemand een idee? zou klopsensor ook door warme motor minder storing kunnen geven?
i.v.m. uitzetten van materialen (dus minder speling)Vandaag de vec uit laten lezen. 3 foutcodes.
1405, 0325, 0335.
Ook merk ik nu dat de vec inhoudt, en als je doortrekt voel je na paar seconden
dat de motor weer flink trekt, en dan gaat het lampje ook uit.
kunnen jullie hier iets mee?
Klopsensor is dus een van de storingen, is dit te wijten aan motorslijtage?
Hoor het graag, niet echt een lekker begin met de v6.krukaskering lekt wel iets zag ik.
maar zal hem dan z.s.m. uit laten lezen en dan hoop ik meer te weten.even een update, auto rijdt heerlijk, wat een kracht zit erin.
als ik een stevig ritje heb gedaan stinkt hij wel een beetje zodra je stil staat, is dat raar? of gewoon beetje schoonbranden?
en verder gaat af en toe het mm lampje branden en gaat vanzelf weer uit. vaak als je beetje doortrekt gaat hij weer uit.
mis geen vermogen of zoiets. Iemand een idee wat het kan zijn?
en als het lampje weer verdwijnt uit zichzelf tijdens de rit, heeft het dan zin om hem uit te laten lezen?is een handgeschakelde versie, en inderdaad lekker veel ruimte.
Andere is een hatchback
-
AuteurBerichten