Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
netjes :D
is toch stukje meer uitspoor dan na verlaging :hmmz
zeeeer sheaunnnn :D
had dit probleem ook eventjes,
heb de deurpanelen er af gehaald en alles wat smeerbaar was in gespoten met kruipolie.
nu zo,n 2 weken verder nog geen haperende deurvergrendeling gehad :Dwas behoorlijk irritant wil je hem op slot zetten kan hij niet op slot. gelukkig heb ik een alarm. wat dan wel aanging :D
nog een lijstje wat vervangen moet worden:
wielagers vooras (zit bijna geen spelling op maar voor de zekerheid vervangen )
evt: Wielnaven voor ( zijn soms ingesleten door de spelling op het lager )
2 fusee kogels ( waren lek ) dus kan ze beter maar vervangen
schakelaar richting aanwijzer ( grootlicht schakelaar werkt niet )
remschijven achter ( zit te veel roest op )
remblokken achter. ( zijn niet goed afgesleten )daarna de uitlaat veranderen
achterkant gaat ook nog 1 cm lager
[rquote=1895299&tid=144078&author=16VCalibra]kom je uit de buurt van spijkenisse???
[rquote=1889779&tid=144078&author=Vannos]:D staat hem zeker goed
en nog beter hij raakt niet op de wielkast(rand) ook niet in de bochten :D
had na de verlaging en uitleining niet echt zin meer om het inlaat spruitstuk af te nemen :P[/rquote][/rquote]
nee zeeland :D
zoals meerdere zeggen geen olie is slecht,
maar als je olie pijl niks aangeeft hoeft het nog niet zo te zijn dat er echt Niks in zit.
maar liever alles netjes op het juiste pijl. zo gaat je motor wat langer mee :D
[rquote=1892859&tid=144476&author=TedMechanic]Da’s bij een diesel alleen omdat je inspuitpomp wordt geregeld met de distributieriem. Dan is het inspuitmoment (+ ontbrandingstijdstip) niet goed.[/rquote]
is het niet makkelijker om een 2e hands bobine te regelen ? kan je dat gelijk uitsluiten
ffe bij ADG neer gooie :P
idd mooi :D
[rquote=1890720&tid=144476&author=TedMechanic][rquote=1890709&tid=144476&author=Vannos]spuit ie wel benzine in als hij dan niet meer aan slaat ? en vonk ?
gr.robin[/rquote]Hij heeft een carburateur, dus hij spuit nooit wat in, het druppelt gewoon naar binnen :D
Nee, maar zonder gekheid, benzine heeft die genoeg, na een paar pogingen om ‘m aan te duwen, hangt er een sterke benzine lucht in de uitlaat. En de benzinepomp heb ik ook al getest, die pompt het ook netjes naar de carb…
Gisteren gekeken of die vonkte, hij had toen een vrij zwakke vonk, daarom maakte ik m’n verdeelkap e.d. schoon, daarna liep die weer als een zonnetje. Toen eigenlijk ook niet meer gekeken of die beter vonkte, want ja.. hij deed het.
Ik zag jou trouwens nog je auto wassen gisteren bij de Shell in Goes, terwijl ik naar Kapelle werd gesleept :P Volgens mij zag jij mij niet ;)[/rquote]
denk dat ik je idd niet gezien had :P
spuit ie wel benzine in als hij dan niet meer aan slaat ? en vonk ?
gr.robin
136pk van men 2.0xev is ook niet echt snel maar wel vlot :D
me 2e auto in 1 jaar :P
danku, idd die bbs doen het zeer goed op deze clibrie :P
vandaag was het poets weer, gelukkig beetje droog gebleven.












:D staat hem zeker goed
en nog beter hij raakt niet op de wielkast(rand) ook niet in de bochten :D
had na de verlaging en uitleining niet echt zin meer om het inlaat spruitstuk af te nemen :P
heb het inlaat spruitstuk er niet af gehad weer voor volgend weekend heb vandaag
de voor zijde nog een stukje lager gemaakt van 40mm naar 60mmvoor de verlaging







met 60mm veren

ffe uitleinen

onderkant

:)

complete set zal je voor zo,n 300/400 euro hebben
[rquote=1887996&tid=144233&author=custom]Is dit een garage waar je al langer komt..? Het klinkt niet echt als een garage die met de klant meedenkt in ieder geval.!
Ik zou lekker ergens anders heengaan, en voortaan met een grote boog op deze garage heenlopen/rijden.[/rquote]
ik werk er zelf prijzen zijn heel netjes wij doen geen 4 bande hale 3 betalen,,, wat veel andere garage,s doen
wij rekenen 4 banden dan zijn wij nog veel goedkoper dan die 4 voor 3 acties,, dit het zelfde met reparatie,s
:D
[rquote=1887789&tid=144220&author=tiesto-nl]dat zou ook best kunnen of ik heb de tijd niet in de gaten gehouden :P
answest?? hansweert of iets in de trant ?[/rquote]
:Deindjeslik :P,, is nie zo ver van answest :D
heb het geschat wat het bij ons kost,
maken we vaker mee, soms word er te veel onnodig afgekeurd
wat prijzen:
4x banden Minerva ( €180/200 )
remleiding ( €30/60 )
Kleine beurt ( €80/90 )
Radiator ( €80/120)incl montage + de btw geen gezeur van onderzoeks kosten en extra tarieven enz enz enz
wel iets goedkoper dan de opel dealer.
nog leuk verhaaltje over dealers ,,, ze zijn dan wel gespecialiseerd in een merk
maar een universeel garage kan dit alles net zo goed.zwager moest toevallig snel een apk keuring laten ( opel vectra station ) doen ivm met weekendje duitsland
moesten 2 nieuwe fusee kogels op + kleine beurt en APK € 900-komen terug van duitsland en hoorden steeds een gebonk stond een bout van een draag arm los !!
dealer: Foutje,,,,
je kan het naafgat even opmeten met schuifmaat of iet in die zin.
als het inderdaad zo is dat de lichtmetalen velgen 57.1 zijn kunnen ze er wel opmaar dan heb je wel een centreer ring nodig voor in de velg voor zover ik dat weet
Steek 4×100, Naafgat 56,6 mm
Je kan zonder centreer ringen rijden,dan wel enige kans op trilling in het stuur. en je zit dan ook steeds te klooie dat je het wiel voor het juiste gat moet krijgen. met ring schuif je hem er zo op :D
bedankt ..
zou hiermee hetprobleem opgelost zijn ? van het weekend gaat het hele inlaat traject er af :)
[rquote=1878768&tid=10885&author=Vannos]heb em sins gisteren een hele was lijst reparaties, maar hij ziet er goed uit :D
komen nog meer foto,s

[/rquote]vervolg
na mijn was lijst met reparaties kon ie eindelijk rijden en gelijk ff gewassen:D
+ jaartje apk



Zeer sjiek ding :D
suc6 met verkoop
ik ben ook begonnen in 2l,,
niks bijzonders gewoon leuk om mee te beginnen 4 maand later een 16v :D
maar idd verkijk je niet op sommige calibra,s zien er mooi uit van buiten maar kunnen sneaky plekjes hebben net op stukjes die je niet ziet als hij op de straat staat. op de brug zie je veel meer :D
sec6 met je rijbewijs
-
AuteurBerichten