Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb ook al eens zo iets meegemaakt, op voorhand dachten wij ook dat het de drukgroep/koppeling druklager het geratel veroorzaakte.
koppeling en drukgroep vervangen + druklager. net gestart was er niks te horen, rondje gereden ook niks te horen daarna 5 minuten later gestart en ja hoor precies dezelfde ratel was terug.
op het gehoor leek het van linksvoor te komen eenmaal op de brug kwam het geluid duidenlijk uit de motor, was goed hoorbaar onder in bij de carter pan. voorheen had ik al eens een riem vervangen bij die vectra, z18xe. dus daar kon het geratel ook niet vandaan komen.ik denk dat het geratel uit de olie pomp of iets in de richting moet komen, het komt meer voor zodra de motor warm is en de koppeling ingedrukt is.
Nee hoeft niet. Als je het wel doet krijg je een harder afblaas geluid. Heeft verder geen invloed op je boost presure als de originele er nog in zit
Zou het eens een keer met de gps moeten doen bij de OPC. Na de 250- houd de teller op maar de naald blijft verder gaan.. :hmmz
Komt van zelf weer terug, heb het ook met mijn opc, heb ik een poosje gereden zet ik hem stil slaat ie niet tot nauwelijks nog aan geen reactie op gaspedaal, foutcodes komen overeen met die van jou. alleen heb ik er 4 dat puur op het gaspedaal/gasklep/gasklep regeling heb het nu al een maand niet meer gehad maar ik ga een andere ecu proberen gescoord via ebay voor een redelijk bedrag.
Komt vaker voor dat de ecu,s dit probleem geven :???:
Deze kost 300. Maar dan moet je nog een hc sd kaartje hebben en een zuignap voor op je ruit of koffer bak
Bevalt goed Marijnl1988 :thumb
Gopro lag al weer stof te happen, Tijd om hem eens te ontstoffen
https://www.youtube.com/watch?v=bpNV222UPU4″ onclick=”window.open(this.href);return false;netjes gedaan, ik haal zelf nooit een accu pool los voor een distributie riem
gebruik het zelf ook vooral voor het uitlezen van waardes onder het rijden.
en het werk prima !
voor nog geen 20 euro kan je je eigen wagen uitlezen !
Als je het goed wil laten doen: gaan naar Klasen- of EDS
ja ze zijn iets duurder en het is iets verder rijden. Maar dan weet je zeker dat het goed gebeurd en veilig afgesteld is !
Klopt je moet de stekker van de solenoid achter op het blok wel laten zitten anders gaat het lampje branden
heb alleen een vacuum slang van inlaat naar brandstofdrukregelaar en dumpvalve. meer niet :D
als er een vacuum lek is zou je juist minder turbo druk moeten draaien. omdat als er geen vacuum is blijft de wastegate open staan
Ja zeker, anders zit je met zo,n Mix in je tank
:thumbNet ook eens gekeken http://competition102.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; en 50 km verder op zit een station, dit weekend eens zien of het merkbaar is :D
zit onder je inlaatspruit stuk, Je kan er lastig bij. Hij zit vlak bij je gasklep mocht je hem niet kunnen vinden
De tune ?
Is de wagen getuned ?
B1 is dat de voorste of achterste lambda?
25 augustus 2014 om 17:06 In reactie op: Vectra C 2.2DTI naar EDS geweest maar een probleem!! #18241666Mijn ervaring met EDS !,
hij was een uur of 2 bezig met een custom mapping voor mijn OPC, test rondje gedaan was helemaal top !
Op de terug weg in eens vermogen weg, gelukkig wel normaal thuis kunnen komen. Direct EDS een mail gestuurd een uur later krijg ik een mail terug
check je intercooler systeem maar waarschijnlijk is er een slang af geklapt. !en ja hoor er was een slang af geblazen, daardoor liep ie heel beroerd.
Problem shooting :thumb :thumb
Die gasten weten wel wat ze doen !
Weer terug van EDS,
En zeer tevreden met het resultaat inhouden is volledig weg.
https://www.youtube.com/watch?v=4UsrPxBHII4
Resultaat 293PK 460NM :jerry
Bij mijn eigen wagen ook gehad, vorige week ook bij een gtc, knak tapeind af het zat mee en een 20 minuten later kwam ie er mooi uit :D.
Nette wagen, :kewlpics
alleen jammer van die stoelen en speakers in die armleuning.
Recirculation valve
Welkom !
voor advertenties >> buysell/
hebben ze die vacuum leiding wel op die klep aangesloten ? dan heb je toch kans dat dat klepje dicht blijft
Flutter hoeft nog niet te betekenen dat je Dumpvalve kapot is. Kan wel !
Flutter/Chatteren kan ook komen als je klep dicht blijft zitten, als je je gas los laat remt de lucht die geladen is door de turbo de turbo weer af dat veroorzaakt ook zo,n chatter./ flutter geluid.
Heb nog zo,n klep liggen van een LEH turbo zal je even een pm sturen.
-
AuteurBerichten