Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kist aan de houten vloer vast geschroeft nu het volgende probleem
http://www.youtube.com/watch?v=-Ol4W2ojtsw” onclick=”window.open(this.href);return false;
ga 2 dikke draadeinden halen door me chassis heen zo de kist in dan zal ie niet meer bewegen
10 augustus 2011 om 16:12 In reactie op: motor tikt hard en houd in onder de 2500 toeren:S #17901997distributie niet meer op tijd. kans dat je spanrol of meeloop rol ermee gekapt is.
of waterpomp maar dan zou je koelvloeistof verliezenkijk ook eens of er genoeg olie in zit
hier men mooiste foto,s :)





we zullen zien hoe ze slijten :D
hoe gewoon het voorgeschreven aan
staat ook weer een tijdje stil.
zijn er nog update,s ?
suppper mooi :) :kewlpics aan welke prijsklasse moet je nou denken als ik bijv dit ook wil laten doen ?
woei 2.8 / 2.9 is wel hoog
http://www.youtube.com/watch?v=7COzch6Z3fU” onclick=”window.open(this.href);return false;
@mad1970 wrote:
wat een strake bak man , zo mooi zie je ze bijna niet meer
Dankuu :D
hou em goed bij hoor :D
de boete voor de lampjes was dus 100€ :argue
maarjaa
ik ben jaloers :D:D :kewlpics :kewlpics
@Fearless wrote:
@Vannos wrote:
Maand terug autotechnicus papieren binnen gesleept :D
nu op naar 1e auto monteur :)
Oeh de 2e monteur..
Man wat was dat een mooi gedoe.
2 klepjes stellen van een ford ka
trekhaakstekkerdoos aansluiten
wiellagertje vervangen
remblokken controlerenwas echt een eitje, gewoon om te lachen was dat.
Laat je ook maar niet bang maken voor je 1e monteursexamen, het valt allemaal reuze mee.
Ze roepen dat je uitlijnen moet kunnen, iets wat ik ook kan, maar op het examen hoef je eigenlijk alleen maar een wiel uit te slingeren om de machine in te stellen.
Verder moest ik een omega bak uit elkaar halen om de gaffel van de 2e versnelling te checken (nummer op schrijven) en weer in elkaar.
En een cilinderkop controleren op kleppen van een cilinder naar keuze. (tip: check ook goed de geleiders)haha ja was vrij simpel allemaal.
ik moest 120.000 km beurt uitvoeren
sport uitlaat monteren :P
brandstof leidingen vervangen
storing controleren van hoogte verstelling
rem klauw vervangenidd ze zeggen dat het allemaal heeel streng is ,,. haha dus niet.
en het mooiste is nog dat alles uitgelegd staat in de beschrijving :Dnee inderdaad maar het gaat loeihard snel weer eens meten :D
helaas neemt de camera het niet goed op het geluid en de trilling maarja :D
http://www.youtube.com/watch?v=0nZVzCdTai8&feature=player_embedded” onclick=”window.open(this.href);return false;
te veel tegen druk ? met orginele uitlaat.
lijkt me niet hoor. zouden al veel mensen terug gekomen zijn :Dals je idd twijfelt gewoon zo snel mogelijk wat je zegt groep a der onder
ik zeg HTC sensation :D
@HardcoreHell wrote:
Hoezo een boete voor de stadslichten??
Moeten die dan wit/geel licht geven??Ik wilde de mijne namelijk ook vervangen voor blauwe of witte ledjes, icm xenon 8000k.
ja blauwe ledlampje mag dus niet.
( volgens die wouten mogen hun alleen met blauw rijden ) :lol: :lol: :lol: :lol:
bedankt allemaal voor tips. heb al pm.tjes gestuurd :D
ging weer goed vandaag ,,
was redelijk weer vandaag dus kon het dakraam stukje open
tot dat ik hem dicht wou doen.. trok ie scheef in zen rails.
ik van alles geprobeert en gedaan. uit eindelijk een klein stukje
dicht gekregen maar niet genoeg. zat dus maar 1 ding op..




hemel er uit daarna het dakraam + frame er uit en gekeken hoe ik het terug
goed kon krijgen. iedergeval ik kan hem niet meer gebruiken. zijn 2 plastic geleiders
afgebroken. die zorgen voor dat ie terug dicht valt het zit nu weer goed tot zo ver.
( weet iedergeval wat de oorzaak was was alleen een schroefje van het motortje die iets gezakt was waardoor hij 1 kabel niet kon aantrekken )vandaag ook nog aan gehouden door de :politie: in belgie. moest zelf nog blazen. maar was verder niks aan de hand
En gister boete gekregen voor blauwe ledlampjes ( stadslicht )
en kwam er dernet achter dat me boordcomputer en radio niet meer aan gaat stom stom stom
htc Sensation
gebruik vooral rdw kenteken chech :P als app
maar ook vooral Whatssap :Dzit bij vodafone
@Bluns wrote:
Of een fatsoenlijke band kopen die gewoon niet cupt..
Dat fenomeen heb ik op mijn auto nog nooit mee gemaakt en doe nooit wielen van voor naar achter wisselen..idd licht niet percee aan de band. elke band cupt. zeker als je een negative wielvlucht hebt ( of een flinke toespoor ) . vooral op de achter as / draagarmen
heb het bij mijn calibra ook helaas is dat spul niet stelbaar maar staat ook wel weer vet dat ze lekker negatief staan ik gooi daarom
ook geen dure bandjes op de achterkant. :D(http://www.gbshop.nl/content/informatie/technische-info/afbeeldingen/cupping.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;)
:jerry
Maand terug autotechnicus papieren binnen gesleept :D
nu op naar 1e auto monteur :)
geef ook niet , heb een keer een op de vara geloof ik een salaris grafiek gezien van alle collectes.
het hoogste bedrag wat een baas/directeur verdiende was € 150.000 per jaar
van af toen geen geld meer voor zulk soort dingen helaas
veel geld en tijd ingestokken dus geen onozel biedingen
Hmm niets van te zien :kewlpics
ken er nog een die heeft er ook een paar staan
roep maar
-
AuteurBerichten