Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn x2.0xev is nu ook gehipt heb er ook gelijk een spaghetti uitlaat spruitstuk op gemonteerd.
nu moet ik alleen nog naar een testbank, en dat word Dynojet in GoesHij trekt ieder geval sneller op en is zuiniger als ik rustig rij :P
22 september 2011 om 19:50 In reactie op: Calibra Turbo restauratie kleine foto update 21-09-11 #17915297:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
@H_essel wrote:
Vannos
allebij hadden ze 5bekers. Maar die jongen van de Astra G vond het niet leuk dat die 5bekers had. En van die Kadett was ook raar aan het kijken.Mr.X
Voor de volgend keer. Alleen ik zou zelf de Show of Shine doen. Want die vrouw snapte er helaas niets van.als je niet weet hoe ze het vinden zeg dan ook niks van dat ze het niet leuk vonden.
de engels man was heel blij
niet voor niks zo,n foto :)

maar genoeg nu over die bekers. Nu weten we het wel :)
alleen maar negatieve posts bijna dan.. is er ook nog wat positief
over het eten of iets ?
daar zie ik niks over staan.5 bekers voor de astra G of die Kadett ?
@H_essel wrote:
@Pastra wrote:
En waarom niet H_essel?
Leg dat eens even uit…Vind dit een beetje karige reactie tegenover OCZ! Ook zij doen hun uiterste best om er een goed en leuk evenement van te maken!
Gr.
PastraDe entree koste gewoon 10 euro! en dan moest je je nog inschrijven voor de S&S, kosten: 4 euro (+ 2euro extra voor iedere classe die je extra mee wil doen) Ik was 18 euro kwijt voor entree en een S&S.
Dit vindt ik wel hele serieuze bedragen voor op een meeting, dus verwacht ik ook een serieuze meeting!!Tijdens de prijsuitreiking nog nooit zoiets bizars meegemaakt is op deze meeting!!!!
Mensen die van 5 bekers van het podium aflopen!!
Deze personen vonden het zelf niet eens meer leuk om naar het podium toe te lopen! maar er waren er zoveel mooie andere auto’s!! en die liepen met niks weg! Ik vind het te bizar voor woorden!!Dit is de eerste maar ook meteen de laatste keer dat ik op een meeting van Opel Club Zeeland ga staan! TE kansloos..
Dat je er niet mee eens ben mag maar vervuil dit topic niet en zet ocz niet in een verkeerd dag licht.
als je een beetje ballen had stap je gewoon even naar de crew er was meer dan genoeg tijd voor.
-offtopichttp://www.zeelandnet.nl/prikbord/advertentie-4215091-Te_Koop_Opel_Vectra_C_22_16V_GTS_Elegance.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
@2slow wrote:
Is dit een voorgeprogrameerde chip, of is hij echt afgesteld? Als ik naar de stikkertjes kijk lijkt het wel voorgeprogrameerd.
Waarschijnlijk was de eerste voorgeprogemaard. maar die 2e is bekeken door 2 man. 1 daar van komt uit duitsland en weet wat meer af van die chips voor ecotec.
volgende week testrun doen bij dynoyet
het resultaat was niet echt verbeterd,.
maar heb een 2e chip deze is een stuk beter :) nu trekt ie lekker goed door

Daar gaan we dan

er staat AT technic op het plaatje onbekend merk denk ik.
merken doe ik het zeker. na de 3000/3500 toeren trek ie stuk sneller op ( egr is ook afgedopt )
kijken wat een chip doet en dan op de test bank :D

:D orginele was gescheurd dus gelijk spaghetti :)
ben benieuwd hoor :D
wat voor een blok zit daar precies in ?
als dit zo is ga ik er ook naar op zoek :D
24 augustus 2011 om 09:15 In reactie op: Wie kan m’n X20xev uitlezen? Uitval autosnelweg! Limburg #17890639toevallig had ik de storing gister ook. gelijk uitgelezen. met zo,n draadloos apparaat programma heet WOW.
werkt perfect en idd nokkenas positiesensor . maar als ik hem op nieuw start is de foutcode weer weg :Dtank zit onder je reservewielbak,, dus echt hoger kan je niet
wat een misbaksel.,, zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
en idd zonde van het geld wat ie er in heeft gestoken.
21 augustus 2011 om 10:01 In reactie op: Grote beurt voor 175 euro gehad? is dat goedkoop? #17768251Vind het vrij goedkoop. maar ik vraag me af wat er dan nog meer gedaan is behalve alle filters en vloeistoffen + bougies.
in de 3 uur kan je heel veel doen.
wij doen er gemiddeld 2. tot 2.5 uur overmaar dan worden er dit ook bekeken
Alle spellingen aan wielagers of kogels
ashoesen bekijken stuurkogel/fusee kogel hoesjes
uitlaat, visueel onderkant . handrem , wissers op strepen ,
sproeiers controleren, reservewiel , banden spanning, profiel van banden
controlleren, remmen controleren evt gangbaar maken. en nog wel wat dingetjesmaar dit was zo uit het hoofd.









Weer tijd voor olie wissel eerste 15.000km er op zitten






Daarna lekker ritje gedaan naar sevenum dagje gekeken :D
toen stond dag teller er weer zo bij

OCZ

toen stond dag teller er weer zo bij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pingelsensor” onclick=”window.open(this.href);return false;
De klopsensor is een sensor die het kloppen (pingelen) in een mengselmotor detecteert.
Bij pingelen ontstaan in het motorblok geluidstrillingen van bepaalde golflengten. De klopsensor is een microfoon, vastgeschroefd op het motorblok, die specifiek gevoelig is voor deze golflengten. Het signaal van de klopsensor gaat naar een electronic control unit (ECU) die hierop actie onderneemt om het pingelen te voorkomen, in de vorm van reduceren van brandstoftoevoer, wijzigen van het ontstekingstijdstip of reduceren van de turbodruk door het openen van een wastegate.
Zonder een klopsensor zou een benzinemotor ernstige schade kunnen oplopen bij het tanken van verkeerde benzine. Verder heeft de sensor een belangrijke taak bij oudere motoren aangezien deze gevoelig kunnen zijn voor detonatie door koolaanslag in de verbrandingskamer.kist van de subwoofer ging nogal tekeer in de auto dus nu even vast gezet :D









totaal 8x M10 draadeinden en 4 m8 draadeinden
Nu zit het VAST
Littlehairtrick
http://www.youtube.com/watch?v=iJEnnLntdgA” onclick=”window.open(this.href);return false;
gsi freak ik ga even voor je kijken
@HardcoreHell wrote:
Draadeinden zijn ook te lassen, hoef je niet te boren.
Maar een flinke plaat van rubber o.i.d. ertussen moet toch genoeg zijn?
Dan kan ie in principe geen kant meer op en dempt ie.ook dat natuurlijk. :)
je bedoelt platen rubber onder de kist ?
mag geen enkele beweging meer in zitten in de bodem en kistja dat zat er tussen maar haalde eigenlijk geen steek uit zegmaar.
ga morgen even kijken hoe of wat ik ruimte heb voor draadeinden. ( 2x m8 ) ( moet genoeg zijn )als ik ga boren zorg ik er uiteraard voor dat het DIK getectyleerd word :D
maar zoals ik zij eerst ffe kijken hoe het idd zit met die tank.
-
AuteurBerichten