Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat was dan een goeie opdonder :D
We gaan de :kewlpics weer zien :)
suc6
19 december 2011 om 21:10 In reactie op: weer een Calibra gekocht (nieuwe foto`s auto gepoetst) #17954734Strak kleurtje :D
Zeeland , Hansweert :D
als het goed is is het dan een ecotec ,, zit ook geen logo op de kap
m14 1.50
Mooi hoot hoogst waarschijnlijk een v6 kan het geluid van de motor niet plaatsen.. of het is bewerkt
dat is een mooie site :D met info
hier even een stukje :D
Standard
Power 168hp
Max rpm 6,000
Combustion pressure 70bar max
Piston load 3,400kg max
Piston acceleration 20,000m/s^2 maxDTM
Power 457hp
Max rpm 12,000
Combustion pressure 150bar max
Piston load 9,400kg max
Piston acceleration 65,000m/s^2 maxDTM CGI block was 20.4% lighter.
DTM CGI block used a bedplate design rather than conventional mains arrangement.
DTM CGI block had reduced deck height to accomodate a shorter stroke.
DTM CGI block had a revised cooling system:
Cooling channel around the bore was reduced in height. Cooling circuit within the block was changed from front-to-back, to an individual bottom-to-top flow around the bore. Coolant enters at the bottom of each cylinder and exits at the top.
DTM CGI block had a 4mm smaller bore-to-bore spacing and still acheived a 70% reduction in bore distortion due to the better properties of CGI.:shock: :shock:
eigenlijk zou je het zelf moeten ervaren.
dan moet je hem 120.000 laten zitten en niet raar om kijken dat je motor in de soep loopt.
heb zelf ook een X2.0XEV en MOET gewoon om de 60.000 of 4 jaar ( en met waterpomp )
Wat is de oorzaak geweest van de gebroken zuiger ?


heb je de veren ook na gekeken als er 1 afgebroken is hoor je ook een soort bonk.
heb wel ooit bij een garage gewerkt. die had pas een corsa C verkocht. en die corsa had ook een soort
gelijk probleem toen heel de stuurkolom vernieuwd was. was het probleem wel verhopen.suc6
en altijd met waterpomp :D
volgens mij moet hij tussen de 50mv en 4500mv aangeven. ( maar dat kan bij jou auto anders wezen )
had toevallig een kapotte sensor op mijn calibra die kapotte gaf 50mv tot 1500mv.
en de nieuwe
50mv tot 4600mv
Vannos
lamda probleem opgelost.
toch maar een met stekker gehaald. wel wat duurder uit maar geen geklooi met draadjes.

oude lambda sensor (waardes)
[youtube:2jc6cnd2]http://www.youtube.com/watch?v=Fgaz4aA7PpE&feature=youtu.be[/youtube:2jc6cnd2]nieuwe lambda sensor ( waardes )
[youtube:2jc6cnd2]http://www.youtube.com/watch?v=XGlT4NFOEa4&feature=youtu.be[/youtube:2jc6cnd2]duidelijk dat de oude zijn werk niet goed meer deed
en stond de uitleining verkeerd ?
trimmen is een ander woord voor slijpen.. ik werk ook bij een bandenspecialist .
hier werken wij gelukkig niet mee.of wat al eerder gezegd werd bandjes op de vooras leggen.
@Robbie1974 wrote:
Mooie systemen die pc’s alleen in het DEFQON 1 logo zit een foutje in. Is dat bewust of een foutje? :hmmz
Ja om het orgineel te houden :D
:D
gewoon windows 7.
dit is het menu om alle kleuren aan te passen, van de toetsen en overige verlichting
onze bedrijf bus had ook een radio code. peugeot. wij opvragen bij de dealer kost niks … . wij de radio code invoeren maar lukte telkens niet.
hij gaf telkens een error. op en duur kwam ik er achter dat je na 7 pogingen een 10 minuten moest wachten en na 14 mislukte pogingen definitief de radio blokeert.
hij was schijnbaar al 7 keer fout in gevoerd, na die 10 minuten kon ik het gewoon in voeren en hij deed het weer.RISL, denk dat je schoonouders de code iets vaker dan 14 keer hebben ingevoerd een verkeerde dan.
JAGO.
denk dat je een 25 euro kwijt bent voor die code.
ja klopt :)
E 288 Magnetblau-Metallic :agent
als ik er zo, een had had ik hem niet weg kunnen doen/.
maar als je hem weg doet, en gezien het werk wat er in zit kan je er toch een goede 8000 tot een 13000 euro voor vragen het is veel geld.
maar zo,n turbo als deze zie je denk ik nergenst meer . en wie weet krijg je er nog wel meer voor.succes. hoop niet dat je hem weg doet aan de eerste de beste ,,,,, maar wel aan een liefhebber. ( weet wel zeker dat je er spijt van krijgt )
achterkant stukje omlaag gehhaald vandaag




heb het zelfde probleem.
mijn calibra heeft ook die kleuren rood wit zwart geel
ja klopt.
heb hem vandaag nog eens uitgelezen maar toen waneer ie warm was.
de waardes liggen dan op 0.5 tot max 1.3 volt.
soms doet ie het perfect maar. vaak krijg ik een storing waneer de lambda ook maar een beetje warm word.
morge ga ik er een nieuwe in zetten.hier nog een filmpje van de waarden van de lambda
http://www.youtube.com/watch?v=Fgaz4aA7PpE” onclick=”window.open(this.href);return false;
zo te zien wisselt die spanning van 78 naar 2600. een max v- van 2.6 volts ?
geen idee of het goed is.vandaag geen last van gehad. geen storings lampje zien branden.
Als het wel brand is het storing 13 Lambda sensor 1 Open circuit
heb geen storing gehad na het verwijderen. heb het uiterraard eerst getest gewoon stekker los koppelen en even starten kreeg geen rood lampje/storing te zien.
Even wat anders,
sins kort heb ik wel een storing. Lambda sensor 1.: open circuit. meestal net nadat de motor warm is . denk
dat mijn sensor de geest gaat geven. de storing is er niet altijd. als ik het contact snel uit en aan draai is ie weer
weg maar komt denk 10 min later terug.iemand ervaring mee .
-
AuteurBerichten