Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mag wel hoor moet je wel wat bij leggen gozerrrrrr :agent
Mooi bakkie oor :thumb
EDS 1.4 bar 293 pk
:thumb
en dit flesje mengen met 95 van de shell doet ook wonderen :D iets minder dan de helft op een volle tank kom ik op RON 102als je dit ooit gebruikt ALTIJD de gebruiksaanwijzing volgen !!!!
Start ie niet of slaat ie niet aan ?
Krukas sensor zou niet kunnen aangezien dat een signaal is voor de ontsteking en je had vonk begrijp ik.
nokkenas sensor is wel weer belangrijk voor het starten om te bepalen op welke cilinder er in gespoten moet worden.
Ik zou inderdaad toch het brandstof gedeelte eens nakijken. Filter ook pas gewisseld ?
@MoNo_eGo wrote:
Euh Ik heb het niet gehad over een grote mond ..
die conclusie trek jij .Maar van alles wat je koopt kan/mag je een redelijk termijn van werking verwachten en dat is bij wet vastgesteld
Dat versta ik onder brutaal dingen die ongepast zijn of onbeleefd. Het is maar hoeveel je je er van aan trekt :thumb
Gaat er niet om hoe brutaal je bent. De mensen kunnen zich eens beter verdiepen in die juridische informatie. Daar staat alles heel mooi uitgelegd wat je rechten zijn na aankoop van een product/auto :D
Dan kan je een grote mond opzetten maar als je niet in je recht staat kan je er naar fluiten :jerry
Als ik zo eens om me heen hoor, Kan je toch het best naar Klasen of EDS gaan voor de “‘betere”” tuning
Stekker er af is wel voldoende. Je kan alles er af halen maar dan moet je wel een vacuum leiding afdoppen en op je uitlaat spruitstuk ook iets verzinnen dat de uitlaatgassen vrij komen.
Persoonlijk zou ik het laten zitten.
Mijne deed 171000 is vrij fors voor een let turbo
volgens mij was ie wel rood te leveren, heb zo,n brochure liggen zal eens kijken van de week
inderdaad 22000 is wel weinig, toevallig pas geen winterwielen gemonteerd ?
kan ook iets in de zin zijn van een veerpoot lager. als die heel zwaar gaat en verspringt hoor je ook een soort van bonk
je foto werkt niet !
zo te zien werkt je link niet die je er in hebt staan
Dan mag de verkoper jouw problemen oplossen zo te lezen is de auto aardig ondeugdelijk verkocht. die 150 euro is leuk gedaan maar je schiet er niks mee op ze moeten hem minstens apk waardig maken.
dat hun de auto maar net een dag hadden staan is hun probleem, ze verkopen auto,s die niet nagekeken zijn dus dit hadden ze aan zien kunnen komen.
nog even inhaken op dit topic,
Vind dat er toch behoorlijk verschil zit tussen bepaalde merken vooral van distributie riemen.
Laatst een SKF set voor een vw-caddy 1.9tdi trek de doos open van de distributie riem zit er een Dyko riem in.
Gelijk de leverancier gebeld maar scheen normaal te zijn. de boel gemonteerd en dicht gebouwd gestart vreemd gepiep
tussen uit de multie-riem en distributie riem kappen. kon zo 123 niks zien dus het bovenste kapje er af gehaald van de disriem..zag heel de riem heen en weer schommelen, normaal staat zo,n riem stil dus alles weer gedemonteerd, en een losse riem van Contitech besteld
naast elkaar gelegd maar zag geen direct verschil,. contitech riem gemonteerd en riem bleef netjes in het midden in plaats van het rare geschommel met die dyko riem.zo zie je maar weer een merk als SKF grijpt schijnbaar toch naar een goedkoper alternatief en geeft het vertrouwen uit aan een andere fabrikant.
Ik monteer alleen nog maar Contitech riemen daar heb ik nog nooit 1 slecht product van gezien :thumb
Nee zolang je met de LEH turbo rijd lekker de actuator houden die er op zit. Kan genoeg hebben.
draai er 293pk en 460nm mee dus dat zal wel goed zitten
Zou niet te snel zeggen een zorg minder, haha hoop niet voor je dat de ketting ooit oprekt dan kan je een aardig kostenplaatje verwachten.
ketting heeft vooral een voordeel je hoeft er niet naar om te kijken. behalve dat je je olie intervallen goed bij moet houden.
Distributie riem moet je wel wat beter in de gaten houden zeker hoe oud de riem is en natuurlijk ook voorgeschreven km,s in de gaten houden.
als ik mocht kiezen geef mij maar een distributie riem :thumb
lijkt me normaal, ideale verbranding heb je op het moment dat je het meeste koppel hebt dat zal wel rond de 3000 a 4000 toeren liggen, Daarna word het minder dus zal je op den duur op een punt komen dat je denk doet de turbo het nog wel. Ja hoor draait vrolijk door :D :thumb
als je de wagen eens op een testbank zet en de waardes ziet zie je mooi hoe de lijnen lopen met het gevoel van het optrekken.
hier de uitdraai van mijn opc

die hoog uitlopende lijn is het koppel net daaronder de pk,s
Welk type corsa is het ? Corsa B of C ?
Is hij bij een garage bedrijf op de brug geweest ? of dealer zelf ?
als je subframe helemaal rot is rij je niet meer rond :thumb:Stabilisator stangen: Hoor je gebonk over een hobbel/Klinker weg ?
:aandrijf assen vervangen je niet zomaar, heb je een trilling bij het optrekken ?
hoor je getik/geratel bij een scherpe bocht ?:Uitlaat/middendemper Kan niet missen je moet dan wel een hoop herrie horen ?
:stuurhuis kan elektronisch zijn als het een Corsa C is. Maar ook hydraulisch als het een corsa B is dan zou er flinke lekkage moeten zijn of inwendige slijtage.
:remmen voor zijn al snel onder het minimum, dus zou me niet al te snel zorgen maken.
ja inderdaad minstens een platinum bougie er in, veel mensen steken er platinums van ngk er in, vaak gaat het goed ik had er ook geen problemen mee.
maar voor de zekerheid heb ik ze toch van bosch er in :)op een volle tank kan ik meestal een 430 tot max 460 km rijden dan staat het wijzertje op 0
toen ik bij eds was. kwam er bij mij 293 pk uit.
met een ander inlaatspruitstuk komt er zo,n 10 a 15 pk bij en nokkenassen ook een 15 a 20 pk
volgens degene die mijn wagen had afgesteld kwam dan op een 320 PK +-
ik gebruik vaak een ingekorte imbus sleutel om hem af te tappen
Inderdaad flink onderhoud ben je wel een dagje mee zoet succes
dan heb je wel goed kans dat het uit de richting van je koppeling/bak komt
heb goede ervaring met courtenay, heb een sportkoppeling van hun. voor €300- voor de z20let
Koppeling heeft nog geen enkele keer gefaald , en krijg toch aardig op zijn broek met 293pk en 460nm -
AuteurBerichten