Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@turbosix wrote:
@gwriemersma wrote:
Dat vind ik persoonlijk gekke gave velgen
Maar eens kijken of ik ergens merk en type kan vinden
Wie het weet mag het zeggen :afroMerk: 3dsm.
Model: 0.068.5Jx18 5×112 e.t 42 met schuifbouten krijg je dan :thumb
Mannen, denk alstublieft nou eens logisch na …….. je hoeft helemaal geen naafgaten uit te boren en andere rare dingen te doen zoals spacers :thumbdown
gewoon een kwestie van alle vier de ringen eruit en daar staat normaal ook de buitendiameter op en gewoon nieuwe ringen kopen die
voor de Vec passen, dus w.s 73.1mm naar 65.1mm@ wess1988 : voor de derde keer :jerry waag nu gewoon even een ritje Staphorst dan kan ik het er netjes voor je onder monteren
met de juiste centreerringen en dan het je het gewoon goed voor elkaar,
en leg ik je alles duidelijk uit zodat je er dan wel de ballen van snapt, (zo moeilijk is het totaal niet n.m)ook die heb ik op voorraad, :D misschien toch verstandiger om wel naar Staphorst te rijden ??
w.s ben je ringen nodig van 73.1mm naar 65.1 mm
@Wess1988 wrote:
EDIT, je hebt er al een pasring in zitten zie ik net….. de rode ring in de velg, daar moet op staan welke maar het is
20 oktober 2014 om 08:32 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993922Strak hoor :thumbup
de winterwieltjes er al weer op zie ik :thumb
rij maar naar Staphorst https://www.facebook.com/pages/Van-Nierop-Banden/424835824267099?ref=hl” onclick=”window.open(this.href);return false;
heb ze op voorraad € 2.35 per stuk
@Wess1988 wrote:
20 schuifbout m12 x 1,5 x 28mm * 2,3 euro = 46 euro
Nu hopen dat het de goede zijn om van 5×110 naar 5×112 te gaan :angel
Daar kan je niks aan miskopen, het past altijd
ik zou de 1ste doen, daar gaat het leer ook minder snel van kapot, (deze heb ik nu ook)
de 2de had ik in mijn C1 GTS, en daar begon het leer van op te ”krullen” rond het chrome plaatjeschuifbouten is totaal niks mis mee, ik verkoop het al 18jaar en rij er zelf al 6 jaar mee rond, vergeet niet
dat de gaten in de velg waar je wielbouten doorgaan ongeveer 16 mm groot zijn, dus 5×112 is totaal geen
probleem en het maakt je zoektocht een stuk makkelijkerde 5×100 die je in je startpost noemt zal nooit passen, je kan met schuitbouten 2mm speling opvangen en geen 10mm
Dikke Vec station van Helmer opelfan gespot bij mij op de brug :jerry
weer een Vec die goed uitgelijnd de straat over gaat :thumb
@CAlberts wrote:
Ben ik nou de enige die het niet zo mooi vind… :hmzz
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je bent niet de enigste hoor…..ik vind het persoonlijk ook niet mooi, maar ik vind het wel mooi dat Peter hem mooi vindt :D :thumbup
(tis tenslotte zijn auto :thumb )@gose91 wrote:
@vanieba wrote:
zo te zien te veel uitspoor, een Vec C is prima uit te lijnen, heb je hem al eens uit laten lijnen dan ?
Het schijnt nog wel een van de lastigere auto’s te zijn om uit te lijnen. Desalniettemin wel te doen, zeker als je er zelf een hebt ;) :thumb
Geen moeite mee, ik doe het zelf daglijks :D
okee, was je er zelf bij ?
zo te zien te veel uitspoor, een Vec C is prima uit te lijnen, heb je hem al eens uit laten lijnen dan ?
14 september 2014 om 06:47 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251916:thumb
11 september 2014 om 14:30 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251914Je bent altijd welkom,
bel anders even van te voren, 0522-464802 (Mark van Nierop, Van Nierop Banden) en nee ik ben niet de horror tandarts :jerry11 september 2014 om 11:12 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251912Dan moet je naar Staphorst komen met je Vec, dan lijn ik hem goed voor je uit,
heb er al meerdere van de club uitgelijnd en zowel mijn huidige Station als mijn vorige GTS waren door mezelf uitgelijnd
en totaal geen last van cuppende banden.Tis maar net wie hem uitlijnd en hoe hij afgesteld wordt……
178.563 km
Vec Station 2.2 16v Z22YH 2009goed bezig man :thumb
10 september 2014 om 14:07 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251903Dat zegt mij zo niks……
maar Dunlop heeft erg veel verschillende type in hun programma, dat bedoelde ik,
zo hebben ze de Sportmaxx in de loop der jaren al 4x gewijzigd wat ook resulteerde in elke x een ander profiel.Kan best zijn dat jij de eerste SportMaxx gereden hebt, die wilde op ten duur wel lawaai gaan maken en werd aardig stugger.
10 september 2014 om 14:00 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251901@Timothydevisser wrote:
Heb ook dunlops gehad echt waardeloze band veel lawaai
Waarschijnlijk al een ouder type dan, Dunlop maakt de laaste jaren (sinds de labeling) echt zeker fijne en stille bandjes
tja…. 33.000 km is niet veel maar ook niet echt weinig… meestal zal een band bij redelijk normaal gebruik toch ongeveer 40.000 tot 50.000 mee moeten kunnen gaan,
hoe zijn ze afgesleten ? mooi recht of toch scheef…ik weet toevallig wel dat de Sesanta’s nieuw iets minder profiel hebben dan b.v de Ultrac Cento van Vredestein en andere merken
10 september 2014 om 09:44 In reactie op: wat is de fijnste en beste band onder een vectra c gts #18251898@arjontje wrote:
Cuppen doet helaas elke band. Banden om de 10 a 15 duizend km omwisselen van voor naar achter. Houd het een beetje tegen.
??? dat is toch echt afhankelijk van de uitlijning van je auto, als de auto juist is uitgelijnd gaat een band echt niet van zelf cuppen.
Ik rij sinds drie maanden op Dunlop SportMaxx RT 225/40R18 en vind ze super, en ze zijn ook nog
soepeler dan de Michelin Primacy 3 die er daarvoor op lagen in 225/45R17Ahh oke
dacht altijd dat de rubberen lip er voor gedemonteerd moest worden voordat zo’n OPC lip erop kanduidelijke foto ook :thumb
7 september 2014 om 17:29 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993894ik vind het ook een heerlijke optie op mijn Vec
Mooi setje voor Kimmie d’r sedan
-
AuteurBerichten
