Van het Ende Customs

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 1,235)
  • Auteur
    Berichten
  • wat een k*tweer.

    Zeer spijtig voor de organisatie.

    Was wel weer gezellig idd

    Hehe, eindelijk na lange tijd een update met foto’s.

    Om te beginnen heb ik ivm met wat schraapproblemen wat bescherming aangebracht voor mijn motor en met name uitlaat aan gebracht in de vorm van een optionele stalen motorbeschermplaat.

    Zoals al eerder gezegd moest er ook het een en ander geclean’d worden.
    Om te beginnen het tankklepje. Voor de zekerheid maar 2 gemaakt, want…

    Dus al het overbodige eraf

    En strak getrokken

    Kon het toch niet laten om wat aparts met 1 te doen met als eindresultaat

    Verder ook ff gecleande klink en remlicht naar de spuiter

    Grootste geclaende verandering zit ‘m toch wel in de bumpers. Nummerplaat en sleepogen verwijderd.


    Voor- en achterbumper (helaas) geen foto.
    Naar:


    Samen met mijn zoon Milan 

    Voor wat extra luxe heb ik wat verlichting aangebracht in het interieur.

    Voor wat betere verlichting in de kofferruimte heb ik gelijke lamp geplaats aan rechterkant zoals links OEM is. Tevens nog 2 lampjes in kofferdeksel geplaatst


    Altijd handig bij de ‘kofferbakhandel’

    In het interieur zelf heb ik verlichting geplaats in de onderzijde van de deurpanelen en bij voetenruimte (onder het dashboard en stoelen) Dit alles voor wat OEM+ sfeer


    Uiteraard alles met gebruik van GM houders en SMD LED’s

    Met het volgende eindresultaat in het donker:

    Voor het gemak links voorin de handgreep vervangen voor een optionele zonnebrilhouder


    Altijd makkelijk!

    Ruitenwisser op kofferdeksel heeft ook zijn plaats moeten afstaan, dus bij deze is hij vervangen voor een glazen stop


    Kleine aanpassing, maar grote verandering (vind ik zelf)

    moet btw aanmelden of kun je ook zo terecht?

    gr,
    john

    @miral astra wrote:

    ik geloof dat wegens het weer wij vanuit emmeloord nog steeds gaan, maar neem ik de d-kadett niet mee. bas wel met de d-kadett en peter dan zijn E-kadett.
    dus zondag 3 inplaats van 5 opels, ooh tony gaat ook nie mee met zijn astra h opc, jammer.

    maaaaaar het is nog geen zondag en alles kan nog steeds veranderen

    Hou den jullie we een plekje voor ons vrij want ik heb Peter en Bas zolang moeten missen.
    Hoelaat gaan jullied? Misschien wel lweuk om wat af te spreken. ookal komen wij vanaf de andere kanrt.

    gr,
    John

    bedankt voor de duidelijke info.
    Hoop wijnzer geworden.

    maar lastige vraag misschien. Hoe stel ik 2 versterkers af met een multimeter?
    Dit klinkt als een zeer mooie oplossing.

    gr,
    John

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005878

    no hard feelings, man!

    ik denk dat het eerder een communicatiefoutje is.
    Daar is een forum toch voor: meningen uitwisselen.
    Denk dat je niet goed begreep wat ik bedoel.
    en idd. andere iso zal wellicht beter dempen dan OEM.
    daarom moet je soms ook keuzes maken.

    -offtopic Kan nou ook niet zeggen dat mijn wijzigingen aan het onderstel de rij-eigenschappen comfortabel verbeterd hebben king:
    :cry Ik zal binnenkort mijn topic weer eens updaten, want loopt al wat achter. -offtopic

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005876

    jah, whatever.
    Ieder zijn meuk. Ieder maakt bouwt en/of maakt op zijn eigen manier.

    Ik houd het liefst zoveel mogelijk ‘origineel’ op clean, laag en wielen na.
    En uiteraard +en die je niet of nauwlijks ziet.

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005874

    @BlueAstraG wrote:

    Als je het zelf succesvol “op maat” maakt, staat mooier dan origineel :P

    Smaken verschillen. Ik ga voor zoveelmogelijk OEM+

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005871

    @BlueAstraG wrote:

    Wat doet iedereen moeilijk? Je kan iso materiaal gewoon op het internet vinden. Maar dan moet je zelf op maat maken, dat is alles.

    Google is your friend. Kan wel een link gaan verklappen maar dan heeft iedereen hetzelfde iso materiaal onder de motorkap.

    Hint hint hint onder de 3 tientjes kun je je motorkap isoleren met goed materiaal. Excl. lijm/kit.
    En dan heb je betere iso dan origineel.

    Het gaat in mijn geval niet om goede isolatie oid, maar puur voor de ‘looks’

    En idd google is je vriend :kewlpics :fy1 :fy1 :fy1 :thumb

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005860

    @1985 wrote:

    kijk anders even tussen de demontage autos van http://www.schadeautos.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Misschien staat er wel 1 dicht bij jou in de buurt ;)

    *edit: http://www.schadeautos.nl/demontageautos_list.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Ik heb destijds alle adv. bekeken en gemaild.
    Overal de reactie dat hij met motorkap compleet verkocht werd of dat deze er niet meer was.

    In reactie op: Isolatie (motorkap) #18005851

    Ik zoek deze ook.
    Ik wil hem enkel voor het mooie.
    Ik ben nu al een jaar Aan het kijken, maar niks kunnen vinden.
    Voor zover ik weet zitten ze alleen op de diesels (excl de 1.3)
    Mocht je er ooit 2 vindsen dan hoor ik het graag.

    suc6 met zoeken

    Zoals Seth tekent bedoel ik idd ongeveer. dus 2 losse versterkers op 1 dubbelspoels sub.

    Zou dus evt wel kunnen, maar moeten dan wel monoblocks zijn?
    2 gebrugde 2-kanalers zijn niet mogelijk?

    gr,
    Johmn

    Dat dacht ik al. Of kun je verzterkers ook in serie koppelen?

    Kun je een sub met dubbele spoel ook met 2 versterkers aansluiten?
    Dus per spoel 1 amp. Of gaat dat niet ivm verschillende vermogens van amp’s?

    Bedankt!

    In reactie op: afmetingen bass-reflex belangrijk? #17896412

    Het volume van de kist is mijn peobleem niet.
    Ik zit alleen met de bass-reflex.

    In reactie op: afmetingen bass-reflex belangrijk? #17896410

    Bedankt gaat mij om de maatvoering van de bassreflexpoort (of hoe je het maar noemen wil.

    programma heb ik niet aan. Ik wil kist maken in reseervewielbak, dusss….
    iig bedankt voor de tip.

    gr,
    John

    In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684230

    :thumbup

    In reactie op: Show je velgen #17352244

    @Niels: Dikke wielen…
    Ik heb ze zelf ook ;)

    In reactie op: Show je velgen #17352241

    @mayhem wrote:

    Mijn zender turbo II wielen, hoogglans verdicht.

    :wub :wub :wub
    Ik zocht eigenlijk de kwijlende smilie, maar die is hier niet.

    In reactie op: LPG en Airco monteur #17399439

    lijkt me eerder probleem in andrijving dan in je LPG systeem

    Als ik een TH800D koop komt deze op een T612-22 of T612-44
    met de TH904 zal ik beide compo’s aansturen.

    Als ik mijn RT251 houd (denk het niet) zal die mijn huidige sub aansturen.

    Dus, of ik blijf met RT serie of ik stap over of T6/TH lijn.
    Deze zal vast beter zijn, maar is het niet overdone voor mij?

    snappie?

    gr,
    John

    Interresante discussie. maar als ik het goed begrijp maakt het voor mij niet zo heel veel uit dus.
    Ik gebruik het voor de ‘lol’ om het geluid van de H wat te verbeteren.
    Wellicht dat ik op een meet wel eens een dB drag wil doen, puur meting!

    Ik ga van OEM naar MTX.

    Heb voor de deuren rondom T6 compo’s gekocht.

    En had al een versterker RT251 en een sub XT1204.
    Maar deze sub wou ik misschien toch liever vervangen voor de T612-22 of T612-44

    Maar begin nu te twijvelen om voor de RoadThunder versterkers (RT251of RT501 en RT604) de THserie (TH800D en TH904) te verkiezen. Het is nogal een prijs verschil, dus mijn vraag is eigenlijk:

    Is het raadzaam om voor de THserie te gaan tov de RoadThunder of is dat overdone?

    Alvast bedankt voor de reactie’s
    John

    O ja, aansluitmateriaal komt van streetwires.

    weer wat geleerd, maar nog niet helemaal raadzaam voor mij is.
    Ik ga me er nog eens over buigen.

    iig bedankt!

    In reactie op: Kofferbaklicht schakelaar #17944772

    Ik zit met een soort gelijk ‘probleem’.
    Waar zit deze schakelaar in de deuren?
    Waarschijnlijk ook in het slot, maar ff voor de zekerheid.
    Voor zover ik gezien heb gaan er 2 draden naartoe:
    een grijze en een groene. Welke van deze 2 is de ‘constante’ massa en welke de ‘geschakelde’?

    Alvast bedankt.

    aangezien ik toch vrij ben deze dagen ben ik ff aan het stoeien/spelen.

    John

    PS: Excuses voor -offtopic

    In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17911959

    Auto staat inmiddels alweer in de wintermodus.
    Dat betekent aantal cm omhoog.
    Winterbanden op 16″ OEM
    Saai!!!

    Bij deze wat pica’s van de Wintermodus. bah!
    http://i678.photobucket.com/albums/vv146/van_het_ende_customs/Opel%20Astra%20H/PB260013640x480.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://i678.photobucket.com/albums/vv146/van_het_ende_customs/Opel%20Astra%20H/PB260018640x480.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Mijn broeder Pistolen Paultje heeft de winterbandjes op mijn 16″ OEM velgen gelegd.
    Super saai, maar we moeten toch de winter door.
    Thanx Paul!

    http://i678.photobucket.com/albums/vv146/van_het_ende_customs/Opel%20Astra%20H/PB260015640x480.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Wintermodus.

    Stickers op achterruit verwijderd, maar kon het toch niet laten:

    http://i678.photobucket.com/albums/vv146/van_het_ende_customs/Opel%20Astra%20H/PB260020640x480.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Winter is UNcool.

    Winterplannen:
    *MTX & Streetwires audio (eindelijk inbouwen)
    *Voorbumper cleanen
    *Achterbumper cleanen?
    *Wisser koffer verwijderen
    *Bodem stylen
    *Under the hood ???
    *Tanklep en klink cleanen
    *Kofferdeksel cleanen?
    *3de set 18″ wielen. (naast de OEM 16″ & RH ZW1 17″)

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 1,235)