Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemersneewde hier net ook in Wezep-city.
Gelukkig schijnt nu de zon weer.je weet toch:
Na sneeuw komt zonneschijn!
hmm, of was t nou anders.
igg ’t weer is nu goed8 februari 2009 om 09:59 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17301979Van het Ende Customs
Deelnemer:thumbup super topic :thumbup
Maaarrrrrrrrrrrrrr, mag ik iets brutaals zeggen!
Is het misschien een idee om dit topic eens op te schonen van onrelevante posts, zodat het goed en duidelijk overzichtelijk blijft.Ik overweeg dus ook om misschien een SEH in de corsa te bouwen, maar 65 pagina’s.
Daar kun je wel een volle dag voor gaan zitten.m@zzel
PS: nu doe ik het zelf ook, dus gooi deze post er dasn ook maar af.
Van het Ende Customs
Deelnemerkermit gefeliciteerd met je verjaardag?
ben ik de eerste?ik denk niet dat ik kan komen, maar we zien wel.
laterrrrr
Van het Ende Customs
Deelnemerhaha,
ach ja die Johnnie he.Van het Ende Customs
Deelnemernetjes jongens.
gaat de LET met Lexmaul ook nog op de bank?
ben benieuwd naar het resultaat.hopelijk dat mij 16klapper er ook nog eens bij komt te staan.
Van het Ende Customs
Deelnemerdus we gaan bij de corsa c16SE(I) voor de 4-2-1
en de C20XE voor de 4-1
en bij een C20SEH? ook 4-2-1. gok ik?alvast bedankt jongens.
Van het Ende Customs
Deelnemeridd voorheen Ruissen. Tegenwoordig Henk Boertien -> http://www.hboertien.nl
Die BMW ken ik niet, maar rijd jij ook niet in een bordeax rode corsa A met afgedraaid vliegwiel? Jij komt toch ook wel eens bij Jan-Willem; JW USA / UTW, naast Antiloop?
Seagel is waarschijnlijk Jacquel. Nee, helaas werkt hij niet meer bij ons. Vele jaren veel van hem mogen leren, maar helaas.
Hij is voor zichzelf begonnen: PPO systems -> http://www.pposystems.nl (geloof ik)m@zzel
Van het Ende Customs
Deelnemergaat dat het dus worden, iig bij de kadett (denk ik)
Van het Ende Customs
Deelnemerwar raar, nooit gewten.
Van het Ende Customs
Deelnemersorry hoor.;)
en hoe zit het dan met mijn voorstel wat betreft de remleidingen?Van het Ende Customs
DeelnemerIkzelf zou de remleidingen het liefst ook binnendoor leggen, maar meer omdat ik van extra laag houd en niet van beschadigde leidingen.
Iets zegt me dat dit niet mag. geloof dat ik het een keer gehoord heb ofzo. weet niet zeker.
LPG leding mag zowiezo niet binnendoor, maar dat terzijde.ER is hier toch vast wel een APK keurmeester op t forum.
en idd, zoals al eerder gezegd. ziet er erg netjes uit. ik hoop dus dat het toegestaan is.
Trouwens doorvoerrubbers kun je waarschijnlijk bij elke automaterialen- of electrozaak halen.
Zo niet kan ik ze wel voor je regelen. heb ze wel liggen.
Doorvoorrubbers zullen iig vereist zijn.mzzl
Van het Ende Customs
Deelnemerklopt,
CO meter moet 1 decimaal nauwkeurig zijn.
Wanneer de eis is dat hij 2 decimalen moet kunnen meten zal de eis wel max. 0,50 worden.Van het Ende Customs
Deelnemerik werk bij een LPG inbouwstation.
Wij hoeven nergens aan te geven welke motor er in een auto zit.
Natuurlijk hebben ook wij regelmatig een steekproef.
Nog een nooit een keurmeester gehad die de motorcode controlleerd laat staan als de originele motor in een auto zit.
nummertjes van onderdelen des te strenger (lekker belangrijk), maar zet je een bv tank met 1 bout vast dan zouden ze dat niet zien.
Ik mag aannemen dat keuring bij RDW gelijk is.maar goed, ambtenaren he.
( je kunt ze natuurlijk niet allemaal over één kam scheren, maar toch)succes
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Donny_rossi
of 1.8 16v zafira zuigers er in heb ik ook heel veel koppel winst zeker niet mis voor de crossOh, past dit gewoon jongens?
Wat is de behaalde winst?
Heb je ook wat op papier?
zuigers zijn toch gewoon van een X18XE of een Z18XE,
zoals ook astra vectra omega, etc?laterrrrrrrrr,
JohnPS: sorry voor de 4 posts achter elkaar, zal het niet weer doen!
Van het Ende Customs
DeelnemerPeter,
De dingen die ik hier hoor, brengen volgens mij nogal wat kosten met zich mee.
Is het niet goedkoper om tijdens de winterstop een C20SEH (130pk) in te bouwen?
Zo’n blok koop je toch voor relatief weinig geld. alleen eea aanpassen wat nogal wat tijd en evt centen kosten.
SEH heeft ook een hoog koppel.succes.
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
ik haalde al 126 pk uit deze motor zonder aanpassingen..
En deze motor was maar deels opgefrist. Onderblok was nog orgineel.Kijk je hebt het over meer pk’s maar wat is je budget…
Je kunt van alles doen, maar een licht vliegwiel heeft niets met meer vermogen te maken…..
Helemaal in de cross zou ik een afweging maken van hoe extreem wil je gaan, wat wil je ervoor uitgeven, wat mag en hoe betrouwbaar moet het zijn… :DCorsaboy
ik heb dit ook gelezen of ‘jullie’ site (goede site trouwens lekker simpele uitleg met veel foto’s).
mochten we een blokkie gekocht hebben dan zullen we jou/jullie tips waarschijnlijk ook gaan uitvoeren.mzzl
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sylvester1
hewij rijden met de cross ook met een c16se(i), volop getuned, ik zou beginnen met een complete rivisie van de motor, koprivisie met inlaat en uitlaat bewerkt, andere nokkenas, licht vliegwiel, chip, gasklephuis aanpassen etc. stuur anders even een u2u dan kan ik je een goede uitleg geven, wij hebben op de bank 141pk(op de wielen) met 179nm.
succes met het tunen van je c16sei
Syl. hier ben ik ook wel ingeintreseerd, aangezien wij ook een C16SE(I) aan willen gaan schaffen tbv TR.
Zal ff U2U sturen1 februari 2009 om 08:09 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17411986Van het Ende Customs
Deelnemergoed bezig wim.
Dit is toch vrijwel op elke wisserarm te bouwen?
Ideaal gezien iedereen tegenwoordig clean wil.
mischien oook iets voor ons.Van het Ende Customs
Deelnemermooi dat het zo kan.
idd nog even goed bevestigen:
Wat we nu onder de kap zien is niet in de lijn van de rest van de auto.
goe bezig jongens.
en nu… …schuren?
suc6. we blijven het volgen!Van het Ende Customs
Deelnemerde veren zijn nieuw.
Van het Ende Customs
Deelnemerals ik zoek op: @ max.
vindt de zoekmachine niets, klopt dat?Van het Ende Customs
DeelnemerCorsa TR.
we zitten voor op -100mm.
achter komen we helaas niet verder standaard dan -60.
als we nou nog 60mm konden persen, kunnen we die 20 er wel weer bij schroeven.
Iemand die het doet regio zwolle – apeldoornVan het Ende Customs
Deelnemeruhm, iemand een adres.
en wat zijn de prijzen?
Evt verlagingsvereb die 10cm verlagen is ook goed?
en volgens mij had ik niets gevraagd over APK, dus … (geintje)thanks
Van het Ende Customs
Deelnemerje kunt het verschil vrij eenvoudig zien.
R12 heeft schroefdraad op de vulnippels om koppelingen erop te draaien.
R134a heeft nippels voor een snelkoppeling.Zal al wel niet meer can toepassing zijn, maar toch.
mvg
Van het Ende Customs
Deelnemerwe hebben ook een compleet V-Maxx schroefset gemonteerd, maar achter kan hij maar 6cm omlaag. dus ook de dempers zijn vernieuwd.
waar kunnen ze persen dan.
Ze zoude inprincipe dus nog wel 6 cm korter mogen zijn. die 2 cm schroeven we m dan wel weer omhoog.thanx
-
AuteurBerichten