Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
levert naar mijn idee te weinig op voor alle moeite. Beter een nokkenas van dbilas halen.maar als je nou een 296 gr erin zet, een lexmaul ram een spagetti een chip dan wel aanteraden op zeg jij dan
beter geld besparen, want winst is te klein:vertagVan het Ende Customs
Deelnemerhaha, kheb namelijk een 296 gr as gekocht, maar zoals gezegd moet je t maar geloven.
Er staan wel wat gegevens op de as.
Kun je de graden meten?dit zijn de gegevens die erop staan:
110
DS 550
ST4
dan nog iets van: 372 ,maar dat is slecht te lezen iig 72 met nog iets ervoor.Kan iemand hier iets mee?
mvg,
JohnVan het Ende Customs
Deelnemerniemand?
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Als je een kop zoekt met grotere kleppen die er ook op past, dan kun je de kop van een 18E motor gebruiken.Ik heb er nog wel 1 liggen.
u2u
Van het Ende Customs
DeelnemerIs dit ook mogelijk bij een SEH kop?
want is de kop van een SEH nou wel of niet gelijk aan een van een NE?
greetz,
JohnVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
18e kop komt van een 18e moter deze is standaard geleverd in een opel kadett D gte of je er echt meer compressie mee krijgt weet ik niet, maar de kanalen zijn veel groter,
tevens zijn ze geleverd in de eerste kadettjes gsi en in de ascona Cals je toch andere zuigers en andere nokkenas wilt gebruiken kan je net zo goed een c20ne kopen,
20seh is moeilijker te vinden, en op de zuigers en nokkenas en moter management na het hetzelfe als de c20ne,
ik neem aan dat je de software ook wilt gaan aanpassen met zulke aanpassingen aan de moter?
omega zuigers –> weet ik niks van, heb je miss een motercode van de moter waar die zuigers dan uit zouden moeten komen?
Is deze cilinderkop ook aan te raden op een 20SEH?
Of kun je zelfde resultaat bereiken door ori kop iets te bewerken?Wat is de motorcode van zo’n 18E?
bedankt,
Van het Ende Customs
Deelnemerhandige site.
blsuw geel is dus pos. 12
kan ik weer verder dit weekend.
:thumbup
mzzlVan het Ende Customs
Deelnemerik soldeer er extra bij aan dat zowel ori als digi eenvoudig uitgewisseld kunnen worden.
ik laat de kabel van de digi wat langer zodat je er wat makkelijker bij kan.wil je ff kijken voor die blauw gele draad?
Van het Ende Customs
DeelnemerDus ja, ben eindelijk begonnen aan het dashboard.
Meteen alarm en (grotere) speakers ingebouwd en kabelboom aangepast voor audio.
Kan er makelijk bij als dash op werkbank ligt:jerryVan het Ende Customs
DeelnemerIn de witte stekker:
Blauw Geel Oliedrukmeter (zoals vermeld staat in het handige lijstje van Freek) zit deze stekker tegenover de middelste bruine (massa) draad?Deze ligt bij mij namelijk los naast de stekker ( dash komt uit een kadett 16SV. is dus al eens opnieuw ingebouwd.
Ik moet stekkertje er dus ff opnieuw insteken, maar waar?
Weet iemand dit, alvast bedankt!Van het Ende Customs
Deelnemerapart he
29 juli 2009 om 23:54 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473691Van het Ende Customs
DeelnemerIs je ’technische restauratie’ helemaal niet voor niets geweest! :wors
Van het Ende Customs
Deelnemernice
Van het Ende Customs
Deelnemerben zeer benieuwd als deze klaar is!
Alleen een paar J bredere velgen denk ik.Blijf je de nieuwe pics ook uploaden?:P
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door kadettcoupe1976
ik trap aan de achterkant de band zoveel mogelijk om de velg , dan doe ik aan de voorkant een binnenband om de velg en pomp die dan op zodat er geen lucht meer kan ontsnappen. dan pomp ik de band op en trek op het laatst de binnenband er om weg.dit hebben wij ook geprobeerd, maar tervergeefs.
wat voor binnenband had jij gebruikt.met die remmenreiniger zou dat wat zijn ?
Kan er niet iets mis mee gaan?gr
Van het Ende Customs
Deelnemerhaha, ik ben niet paul.
Die ligt momenteel lekker aan het strand.
Ik ben zijn broer John!gr,
JohnVan het Ende Customs
Deelnemersorry, ik niet
Van het Ende Customs
Deelnemer:wors
Van het Ende Customs
Deelnemerach wat maakt t uit als je er wat langer aan mag sleutelen, ’t is tenminste een OPEL!
:DVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Als ik de motor zat ben die er nu in ligt….ook een 1.2s..met tikkende klepjes en 2 cilinders die niet fijn ontbranden (waarschijnlijk door de klepspeling)Motoruimte schilderen…..poehhh dat wordt een werk haha….
Dan zal het eerder spuiten worden….
Verder was ik niet van plan om dr zoveel werk van te maken.ben op het moment het een beetje zat om elke dag met die autos bezig te zijn.
-offtopic
Dan zou ik maar eens ander werk zoeken:Poverigens:kewlpics
Van het Ende Customs
Deelnemerzijn die oude spiegels dan ook op een corsa te zetten of past dat dan weer niet van de D kadett en A corsa zijn toch t zelfde? Of zijn de deuren van de D1 en D2 om t zo maar te noemen ook verschillend?
vind die oude idd ook mooier.
Van het Ende Customs
Deelnemerheb ik dit topic nou gemist:wtf
Staat er alweer netjes bij!
:wors
superdik die babyblauwe, nice rimsking:
Ik zou zelf voor leur gaan van de logo’s. denk dat dat wat cleaner is!
maar gelukkig moet jezelf kiezen
:kewlpics
hoe krijg je t weer voor elkaar:wub20 juni 2009 om 19:56 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470636Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door MonzaRon
ach, bettus, zet er toch een paar foto’s op,
als ze maar een beetje anders zijn dan de vorige,
hebben we toch niet in de gaten,
tis zaterdag en we motten wat te gluren hebben, dus kom op met de pics :D:P………………;)idd
:kewlpicsVan het Ende Customs
Deelnemerhoe langer hoe beter.
je kunt dan beter zien als de druk daalt.Van het Ende Customs
Deelnemerairco gebruikt niet ‘echt’ brandstof in de zin dat er een apart motortje opzit ofzo.
de pomp van de airco wordt aangedreven door de multiriem.
koudemiddle is R134A.
Wij adviseren airco 1x per 2 jaar opnieuw te laten vullen icm nieuwe olie en fluor, kosten hiervan zijn 100,- euri ex. -
AuteurBerichten