Van het Ende Customs

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,235)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: cil.kop neseh #17481782

    origineel gepost door corsaboy
    levert naar mijn idee te weinig op voor alle moeite. Beter een nokkenas van dbilas halen.

    maar als je nou een 296 gr erin zet, een lexmaul ram een spagetti een chip dan wel aanteraden op zeg jij dan
    beter geld besparen, want winst is te klein:vertag

    In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506515

    haha, kheb namelijk een 296 gr as gekocht, maar zoals gezegd moet je t maar geloven.
    Er staan wel wat gegevens op de as.
    Kun je de graden meten?

    dit zijn de gegevens die erop staan:
    110
    DS 550
    ST4
    dan nog iets van: 372 ,maar dat is slecht te lezen iig 72 met nog iets ervoor.

    Kan iemand hier iets mee?

    mvg,
    John

    In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506512

    niemand?

    In reactie op: cil.kop neseh #17481778

    origineel gepost door freek corsa
    Als je een kop zoekt met grotere kleppen die er ook op past, dan kun je de kop van een 18E motor gebruiken.

    Ik heb er nog wel 1 liggen.

    u2u

    In reactie op: Hoever kop vlakken C20NE #17497777

    Is dit ook mogelijk bij een SEH kop?
    want is de kop van een SEH nou wel of niet gelijk aan een van een NE?
    greetz,
    John

    In reactie op: 2.0 seh met 1800 kop nieuwe teksten #17503770

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    18e kop komt van een 18e moter deze is standaard geleverd in een opel kadett D gte of je er echt meer compressie mee krijgt weet ik niet, maar de kanalen zijn veel groter,
    tevens zijn ze geleverd in de eerste kadettjes gsi en in de ascona C

    als je toch andere zuigers en andere nokkenas wilt gebruiken kan je net zo goed een c20ne kopen,

    20seh is moeilijker te vinden, en op de zuigers en nokkenas en moter management na het hetzelfe als de c20ne,

    ik neem aan dat je de software ook wilt gaan aanpassen met zulke aanpassingen aan de moter?

    omega zuigers –> weet ik niks van, heb je miss een motercode van de moter waar die zuigers dan uit zouden moeten komen?

    Is deze cilinderkop ook aan te raden op een 20SEH?
    Of kun je zelfde resultaat bereiken door ori kop iets te bewerken?

    Wat is de motorcode van zo’n 18E?

    bedankt,

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461458

    handige site.
    blsuw geel is dus pos. 12
    kan ik weer verder dit weekend.
    :thumbup
    mzzl

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461453

    ik soldeer er extra bij aan dat zowel ori als digi eenvoudig uitgewisseld kunnen worden.
    ik laat de kabel van de digi wat langer zodat je er wat makkelijker bij kan.

    wil je ff kijken voor die blauw gele draad?

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461451

    Dus ja, ben eindelijk begonnen aan het dashboard.
    Meteen alarm en (grotere) speakers ingebouwd en kabelboom aangepast voor audio.
    Kan er makelijk bij als dash op werkbank ligt:jerry

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461450

    In de witte stekker:
    Blauw Geel Oliedrukmeter (zoals vermeld staat in het handige lijstje van Freek) zit deze stekker tegenover de middelste bruine (massa) draad?

    Deze ligt bij mij namelijk los naast de stekker ( dash komt uit een kadett 16SV. is dus al eens opnieuw ingebouwd.

    Ik moet stekkertje er dus ff opnieuw insteken, maar waar?
    Weet iemand dit, alvast bedankt!

    In reactie op: StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!! #17387350

    apart he

    Is je ’technische restauratie’ helemaal niet voor niets geweest! :wors

    In reactie op: STREETMACHINE #17502509

    nice

    In reactie op: Foute Kadett tuning #17502177

    ben zeer benieuwd als deze klaar is!
    Alleen een paar J bredere velgen denk ik.

    Blijf je de nieuwe pics ook uploaden?:P

    In reactie op: 175/50-14 op 7,5 & 8J, probleem #17504195

    origineel gepost door kadettcoupe1976
    ik trap aan de achterkant de band zoveel mogelijk om de velg , dan doe ik aan de voorkant een binnenband om de velg en pomp die dan op zodat er geen lucht meer kan ontsnappen. dan pomp ik de band op en trek op het laatst de binnenband er om weg.

    dit hebben wij ook geprobeerd, maar tervergeefs.
    wat voor binnenband had jij gebruikt.

    met die remmenreiniger zou dat wat zijn ?
    Kan er niet iets mis mee gaan?

    gr

    In reactie op: 175/50-14 op 7,5 & 8J, probleem #17504192

    haha, ik ben niet paul.
    Die ligt momenteel lekker aan het strand.
    Ik ben zijn broer John!

    gr,
    John

    In reactie op: LPG en Airco monteur #17399303

    sorry, ik niet

    In reactie op: mijn D kadett #17489269

    :wors

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393762

    ach wat maakt t uit als je er wat langer aan mag sleutelen, ’t is tenminste een OPEL!
    :D

    In reactie op: Kadett C Sedan op gas :P #17483558

    origineel gepost door Fearless
    Als ik de motor zat ben die er nu in ligt….ook een 1.2s..met tikkende klepjes en 2 cilinders die niet fijn ontbranden (waarschijnlijk door de klepspeling)

    Motoruimte schilderen…..poehhh dat wordt een werk haha….
    Dan zal het eerder spuiten worden….
    Verder was ik niet van plan om dr zoveel werk van te maken.

    ben op het moment het een beetje zat om elke dag met die autos bezig te zijn.

    -offtopic
    Dan zou ik maar eens ander werk zoeken:P

    overigens:kewlpics

    In reactie op: mijn D kadett #17489232

    zijn die oude spiegels dan ook op een corsa te zetten of past dat dan weer niet van de D kadett en A corsa zijn toch t zelfde? Of zijn de deuren van de D1 en D2 om t zo maar te noemen ook verschillend?

    vind die oude idd ook mooier.

    In reactie op: mijn D kadett #17489215

    heb ik dit topic nou gemist:wtf
    Staat er alweer netjes bij!
    :wors
    superdik die babyblauwe, nice rimsking:
    Ik zou zelf voor leur gaan van de logo’s. denk dat dat wat cleaner is!
    maar gelukkig moet jezelf kiezen
    :kewlpics
    hoe krijg je t weer voor elkaar:wub

    origineel gepost door MonzaRon
    ach, bettus, zet er toch een paar foto’s op,
    als ze maar een beetje anders zijn dan de vorige,
    hebben we toch niet in de gaten,
    tis zaterdag en we motten wat te gluren hebben, dus kom op met de pics :D:P………………;)

    idd
    :kewlpics

    In reactie op: Airco vraagje (Probleem/lekkage?) #17484180

    hoe langer hoe beter.
    je kunt dan beter zien als de druk daalt.

    In reactie op: Airco Vragje #17489616

    airco gebruikt niet ‘echt’ brandstof in de zin dat er een apart motortje opzit ofzo.
    de pomp van de airco wordt aangedreven door de multiriem.
    koudemiddle is R134A.
    Wij adviseren airco 1x per 2 jaar opnieuw te laten vullen icm nieuwe olie en fluor, kosten hiervan zijn 100,- euri ex.

25 berichten aan het bekijken - 951 tot 975 (van in totaal 1,235)