Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Jambon
TC4EE1 :worsIs ’t een Corsa A of Corsa B/Combo?
Bij een A moet je namelijk een spanrol hebben van een 1.5d, en hiervan ’t gat opboren…
Anders past ’t nie!Bij Corsa B/Combo hoeft dit niet… :P
Ik gok dat ’t de laatste is, anders had ik ’t waarschijnlijk wel
geweten… ;)Dus kan je een distrisetje bestellen:
Nummer in Hbase.nl is: VKMA 05213 of VKMA 05214
Ligt eraan of ’t blok van vòòr of na Januari 1995 is…gaat om v-snaar en niet om ditru :vertag
gaat idd om een B.gr
Van het Ende Customs
Deelnemerkun je geen strippen lassen bouten van L naar R oid aan gezien je toch met je frony bezig bent!
Van het Ende Customs
Deelnemeren?
Van het Ende Customs
Deelnemerop biodiesel gaat prima (in de meeste gevallen), maar niet zonder aanpassing.
Van het Ende Customs
DeelnemerHet was te verw88.
Zoals gezegd: je stopt niet ‘zo maar’ met een hobby.
en vooral niet zo’n 1.Vet hoor! :wors
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door laus
origineel gepost door marcel
probeer ook even het sproeibeeld te checken als je ze terug hebHey Marcel,
Ja na het reiningen worden ze op het sproeibeeld gecheckt.
Bedankt voor het mee denken!!!:thumbup
Gr Lau.
dit zal toch zeker wel oke zijn, als ze ultrasoon gereinigd zijn?
als ie schoon is wil nog niet zeggen dat ook goed is.
kan alsnog een defect in zitten, toch?Mooie (groene) CQP’s heren! :wors
Waarom heb ik de meine ooit weggedaan :cryVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door AwAutosport
Hallo mede forum lezers,Gisteren heb ik een 1800 kop van een gte van Freek Corsa gekocht, ik heb alles even bekeken en voor de geinteresseerden hier de belangrijkste verschillen
20e kop van de ne of seh
inlaat poort 32,5 mm
uitlaat poort 32,5 mm
inlaat klep 42,0 mm
uitlaat klep 36,0mm
onderkant van de inlaatpoort gemeten vanaf de onderkant van de cilinderkop 50mm18e kop
inlaat poort 36,0 mm
uitlaat poort 32,5 mm
inlaat klep 41,0 mm
uitlaat klep 35,0 mmonderkant van de inlaatpoort gemeten vanaf de onderkant van de cilinderkop 25mm
en de verbrandingskamer van de 18e kop is kleiner dan die van een 20e kop wat meer compressie op zou moeten leveren
wat mij opvalt is dat de inlaat poorten van de 18e kop 25 mm lager zit dan die van een 20e kop eigenlijk best wel een leuke kop want in theorie zou de benzine eerder in de verbrandings ruimte zijn wat naar mijn idee waarschijnlijk meer vermogen of oppakken van de motor op zou moeten leveren
ik heb fotos gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet plaaten is wel leuk als die er bij zouden staan miss kan iemand mij daar mee helpen?
groetjes
Je hebt toch ook je sruitstukken nodig?
Deze zijn toch anders dan van de C20NE?
Dit heb ik iig begrepenben benieuwd
Van het Ende Customs
Deelnemer:wors, genoeg gezegd toch?
13 augustus 2009 om 22:17 In reactie op: Phyxius GSI Tuning Projekt 2 : Technische Restauratie Kadett #17473716Van het Ende Customs
Deelnemerblijft leuk, maar kan me idd voorstellen dat dat geel gaat vervelen en teveel herinnerd aan de slechte tijd van de dett.
Velgen zijn idd uber:worsFF een andere vraag is de C20LET met lexmaul op de baqnk geweest?
zo ja wat is de uitkomst? winst of niet? en voor je gevoel?respect voor al je werk man, nogmaals:wors
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Een vent die ik ken heeft een bedrijf die het inbouwd.
Je kan het alleen niet overal tanken ;)Jacquel? PPO?
:wtf is biodiesel
plantaardige olie ofzo? zeg dat dannnVan het Ende Customs
Deelnemermoeilijk te zeggen zo dorpsgenoot
waarschojnlijk krijgt hij geen gas.
waarschijnlijk valt 1 van de afsluiters dicht.
als ik het zo hoor tenminste.Van het Ende Customs
Deelnemerdie van ons moederlief uit 1995 33x.xxx km met dakraam heeft t ook aan bijrijderszijde.
Van het Ende Customs
Deelnemer204 is hard zat (voor een corsa A)
wist niet dat nog zoveel scheelde.
wel een aanrader dus, bedankt!dus bij 63,5 mm (groep A) 180 km/u, maar trek je de klinkers uit de straat :vertag hahaha:angel
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door danielhoogeveen
Hier mijn C20 NE
ziet er netjes uit maar war is je luchtmassameter gebleven?
:wtf:wtf
Van het Ende Customs
Deelnemerwat een kanon
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door rallyastra
Ach van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan sinds de 2e wereld oorlog :vertag-offtopic Ik wil ook zeker niet de eerste zijn:P
zoals zovaak gezegd: Vet project :wors
:kewlpics
Van het Ende Customs
Deelnemernope, op welke pos in de stekker is mijn vraag?
volgens mij voor zo ver ik heb kunnen vinden pos 12 naast de 3 bruine van de massaVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Corsa16V
1 ding is zeker je deurklink kan je echt niet meer beetpakken:thumbup.:wtf
Van het Ende Customs
Deelnemerbedankt voor het aanbod, maar wit is nou net de kleur die we niet zoeken.
we houden om juist grijs voor de old-school look.iemand nog gecontrolleerd voor de geel blauwe draad?
:hmmzVan het Ende Customs
DeelnemerJe pakt het groots aan.
netjes hoor!Van het Ende Customs
Deelnemernee, vandaar ook de vraag!:hmmz
maar als je toch gaat maken dan liever het beste in 1x
dus jij zegt 52mm voor een pittige 20sehVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
maar hier in het opel wereldje is groep N 52mm, en groep A 63.5
wat is in mijn situatoe aan te raden?
Van het Ende Customs
Deelnemer>324 gr denk ik.
maar duratie en kleplift is minstens zo belangrijk (geloof ik)mensen als Corsaboy, Freek,SW16V weten hier altijd veel over (geloof ik :wors)
EDIT
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
volgens mij zitte jullie dr allemaal naast.hangt af van wat voor type auto/moter het is in de volks mond is het idd n 54 mm inwendig en gr a 63,5 inwendig.
maar voor een auto zoals een skyline zal de groep a diameter groter wezen als voor een kadetje gsi.
tenminste zoiets d8 ik hier ergens gelezen te hebben van rallyastra.
-offtopic
en bedankt he! :argue
Iedereen was het een beetje met elkaar eens, kom jij met deze post.:wtfgeintje:afro
maar nu nog een antwoord op vraag 2!
Van het Ende Customs
Deelnemerpomp wordt niet onderbroken.
deze draden onderbreken de benzine injectoren ( uit mijn hoofd)
ik zal komende week ff kijken voor een schema.
als je een faxnr hebt kan ik u deze (indien aanwezig) faxen.mvg,
JohnPS: kom je alleen op t forum om je vraag te stellen of stel je je ook even voor in het daarvoor bedoelde topic
-
AuteurBerichten