Van het Ende Customs

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 926 tot 950 (van in totaal 1,235)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: motorcode 1.7TD Isuzu #17513897

    origineel gepost door Jambon
    TC4EE1 :wors

    Is ’t een Corsa A of Corsa B/Combo?

    Bij een A moet je namelijk een spanrol hebben van een 1.5d, en hiervan ’t gat opboren…
    Anders past ’t nie!

    Bij Corsa B/Combo hoeft dit niet… :P

    Ik gok dat ’t de laatste is, anders had ik ’t waarschijnlijk wel
    geweten… ;)

    Dus kan je een distrisetje bestellen:
    Nummer in Hbase.nl is: VKMA 05213 of VKMA 05214
    Ligt eraan of ’t blok van vòòr of na Januari 1995 is…

    Klik voor hbase

    gaat om v-snaar en niet om ditru :vertag
    gaat idd om een B.

    gr

    In reactie op: de bouw van mijn corsa A #17467688

    kun je geen strippen lassen bouten van L naar R oid aan gezien je toch met je frony bezig bent!

    In reactie op: Lpg valt weg…doorrijden op benzine #17511012

    en?

    In reactie op: Bio-diesel #17510354

    op biodiesel gaat prima (in de meeste gevallen), maar niet zonder aanpassing.

    In reactie op: corsa A Turbo #17512719

    Het was te verw88.
    Zoals gezegd: je stopt niet ‘zo maar’ met een hobby.
    en vooral niet zo’n 1.

    Vet hoor! :wors

    In reactie op: Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT #17393813

    origineel gepost door c-dett16v

    origineel gepost door laus

    origineel gepost door marcel
    probeer ook even het sproeibeeld te checken als je ze terug heb

    Hey Marcel,

    Ja na het reiningen worden ze op het sproeibeeld gecheckt.

    Bedankt voor het mee denken!!!:thumbup

    Gr Lau.

    dit zal toch zeker wel oke zijn, als ze ultrasoon gereinigd zijn?

    als ie schoon is wil nog niet zeggen dat ook goed is.
    kan alsnog een defect in zitten, toch?

    Mooie (groene) CQP’s heren! :wors
    Waarom heb ik de meine ooit weggedaan :cry

    In reactie op: 2.0 seh met 1800 kop nieuwe teksten #17503774

    origineel gepost door AwAutosport
    Hallo mede forum lezers,

    Gisteren heb ik een 1800 kop van een gte van Freek Corsa gekocht, ik heb alles even bekeken en voor de geinteresseerden hier de belangrijkste verschillen

    20e kop van de ne of seh

    inlaat poort 32,5 mm
    uitlaat poort 32,5 mm
    inlaat klep 42,0 mm
    uitlaat klep 36,0mm
    onderkant van de inlaatpoort gemeten vanaf de onderkant van de cilinderkop 50mm

    18e kop

    inlaat poort 36,0 mm
    uitlaat poort 32,5 mm
    inlaat klep 41,0 mm
    uitlaat klep 35,0 mm

    onderkant van de inlaatpoort gemeten vanaf de onderkant van de cilinderkop 25mm

    en de verbrandingskamer van de 18e kop is kleiner dan die van een 20e kop wat meer compressie op zou moeten leveren

    wat mij opvalt is dat de inlaat poorten van de 18e kop 25 mm lager zit dan die van een 20e kop eigenlijk best wel een leuke kop want in theorie zou de benzine eerder in de verbrandings ruimte zijn wat naar mijn idee waarschijnlijk meer vermogen of oppakken van de motor op zou moeten leveren

    ik heb fotos gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet plaaten is wel leuk als die er bij zouden staan miss kan iemand mij daar mee helpen?

    groetjes

    Je hebt toch ook je sruitstukken nodig?
    Deze zijn toch anders dan van de C20NE?
    Dit heb ik iig begrepen

    ben benieuwd

    In reactie op: Project topic Rens_Corsa #17457433

    :wors, genoeg gezegd toch?

    blijft leuk, maar kan me idd voorstellen dat dat geel gaat vervelen en teveel herinnerd aan de slechte tijd van de dett.
    Velgen zijn idd uber:wors

    FF een andere vraag is de C20LET met lexmaul op de baqnk geweest?
    zo ja wat is de uitkomst? winst of niet? en voor je gevoel?

    respect voor al je werk man, nogmaals:wors

    In reactie op: Bio-diesel #17510349

    origineel gepost door Fearless
    Een vent die ik ken heeft een bedrijf die het inbouwd.
    Je kan het alleen niet overal tanken ;)

    Jacquel? PPO?

    :wtf is biodiesel
    plantaardige olie ofzo? zeg dat dannn

    In reactie op: Lpg valt weg…doorrijden op benzine #17511008

    moeilijk te zeggen zo dorpsgenoot
    waarschojnlijk krijgt hij geen gas.
    waarschijnlijk valt 1 van de afsluiters dicht.
    als ik het zo hoor tenminste.

    In reactie op: b-stijlscheur bij corsa B #17509716

    die van ons moederlief uit 1995 33x.xxx km met dakraam heeft t ook aan bijrijderszijde.

    In reactie op: verschil groep A en groep N #17506681

    204 is hard zat (voor een corsa A)
    wist niet dat nog zoveel scheelde.
    wel een aanrader dus, bedankt!

    dus bij 63,5 mm (groep A) 180 km/u, maar trek je de klinkers uit de straat :vertag hahaha:angel

    In reactie op: Show hier je C20NE en 20SEH #17506707

    origineel gepost door danielhoogeveen
    Hier mijn C20 NE

    ziet er netjes uit maar war is je luchtmassameter gebleven?

    :wtf:wtf

    In reactie op: dikke corsa's #17333880

    wat een kanon

    In reactie op: Astra F Turbo #17486243

    origineel gepost door rallyastra
    Ach van hard werken is nog nooit iemand dood gegaan sinds de 2e wereld oorlog :vertag

    -offtopic Ik wil ook zeker niet de eerste zijn:P

    zoals zovaak gezegd: Vet project :wors

    :kewlpics

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461462

    nope, op welke pos in de stekker is mijn vraag?
    volgens mij voor zo ver ik heb kunnen vinden pos 12 naast de 3 bruine van de massa

    In reactie op: cil.kop neseh #17481786

    origineel gepost door Corsa16V
    1 ding is zeker je deurklink kan je echt niet meer beetpakken:thumbup.

    :wtf

    In reactie op: ombouw dashboard A2->A3+digitaal #17461460

    bedankt voor het aanbod, maar wit is nou net de kleur die we niet zoeken.
    we houden om juist grijs voor de old-school look.

    iemand nog gecontrolleerd voor de geel blauwe draad?
    :hmmz

    In reactie op: Jambon's A-corsa 1.7TD (klein upje! 20-2-'10) #17484444

    Je pakt het groots aan.
    netjes hoor!

    In reactie op: verschil groep A en groep N #17506678

    nee, vandaar ook de vraag!:hmmz
    maar als je toch gaat maken dan liever het beste in 1x
    dus jij zegt 52mm voor een pittige 20seh

    In reactie op: verschil groep A en groep N #17506676

    origineel gepost door sw16v

    maar hier in het opel wereldje is groep N 52mm, en groep A 63.5

    wat is in mijn situatoe aan te raden?

    In reactie op: cil.kop neseh #17481784

    >324 gr denk ik.
    maar duratie en kleplift is minstens zo belangrijk (geloof ik)

    mensen als Corsaboy, Freek,SW16V weten hier altijd veel over (geloof ik :wors)

    EDIT

    In reactie op: verschil groep A en groep N #17506674

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    volgens mij zitte jullie dr allemaal naast.

    hangt af van wat voor type auto/moter het is in de volks mond is het idd n 54 mm inwendig en gr a 63,5 inwendig.

    maar voor een auto zoals een skyline zal de groep a diameter groter wezen als voor een kadetje gsi.

    tenminste zoiets d8 ik hier ergens gelezen te hebben van rallyastra.

    -offtopic
    en bedankt he! :argue
    Iedereen was het een beetje met elkaar eens, kom jij met deze post.:wtf

    geintje:afro

    maar nu nog een antwoord op vraag 2!

    In reactie op: sluiting in g3 instalatie? #17504516

    pomp wordt niet onderbroken.
    deze draden onderbreken de benzine injectoren ( uit mijn hoofd)
    ik zal komende week ff kijken voor een schema.
    als je een faxnr hebt kan ik u deze (indien aanwezig) faxen.

    mvg,
    John

    PS: kom je alleen op t forum om je vraag te stellen of stel je je ook even voor in het daarvoor bedoelde topic

25 berichten aan het bekijken - 926 tot 950 (van in totaal 1,235)