Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerhahaha EDIT :jerry
Van het Ende Customs
Deelnemerdus net onder de schakelaar. bedankt.
Ik dacht trouwens dat ze altijd op verschillende hoogtes zitten.Van het Ende Customs
Deelnemerik denk dat dennis een donor bedoeld.
kun je afkijken en overige delen oook gebruiken en evt verkopen.iig suc6
lijkt me niet zo hele spannende swap.
goed kijken en een beetje inzicht en handigheid komt t vast goedVan het Ende Customs
Deelnemervind ‘m wel geslaagd, maar ben benieuwd als de foto’s recent zijn.
ben benieuwd waarop ie afgekeurd is en waarom een liefhebber ‘m dan wegdoet om ‘m aan een handelaar te verpatsen.
Als de staat zoals op de foto is en ook netjes uitgevoerd is ie niet duur, toch?
ff verlichting rondom aanpakken, uber!Al zie ik toch liever op z’n duits.
Van het Ende Customs
Deelnemersucces
21 september 2009 om 19:13 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372400Van het Ende Customs
Deelnemernetjes hoor,
We blijven je volgen!21 september 2009 om 19:05 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524234Van het Ende Customs
Deelnemerduidelijk!
en natuurlijk is de volgende vraag:
Is dit veel duurder dan ‘standaard’ plamuur?Waar is dit zoal te koop?
Van het Ende Customs
Deelnemerals je graag een antwoord wil:
Heyman in Zwolle.Deze voldoet aan de helft van je zoekopdracht, mag jezelf bedenken welke helft.
:Dking::D
Van het Ende Customs
Deelnemerdaar was ik iid ook wel benieuwd naar
Van het Ende Customs
DeelnemerDit zijn de U2U’s
met lexmaul past niet idd, de draadenden zitten op een andere plek bij een 18e kop. De injectoren zijn anders er zit een stuk slang aan. Ik zou het niet doen in jou geval. Ivm lexmaul. Miss dat je de injectoren kan ombouwenaar voor alleen de inlaatkleppen die groter zijn zou ik het niet doen.
Gr. Ruben
Quote:
Hoi,
Bedankt!
Ik ben zowieso van plan om met een Lexmaul erop te gaan rijden, maar als ik het goed begrijp gaat dat dus niet icm met 18E kop. Moet je zowieso ori injectoren gebruiken, niet uitwisselbaar?alvast bedankt,
JohnQuote:
Ik heb idd met een 18E kop gereden. Niet die van Freek overigens. Ik had deze op een c20ne onderblok+SEH nokkenas. Scheelt het ja, de kleppen zijn idd groter dan een NE/SEH. De inlaat is ook langer. De injectoren zijn wel anders en moeilijker te krijgen die van een SEH liggen voor het oprapen. Ik heb altijd zonder stappenmotor gereden die van een 18E kop is anders dan die van een NE/SEH en ik heb me daar toen nooit in verdiept. Ik heb namelijk kort daarna een 16V gekocht en in me corsa gebouwd dus nooit een oplossing voor gezocht. Als je alleen een 18E kop hebt moet je ook nog injectoren hebben+een inlaat voor de rest past alles en is het zeker leuk om te proberen.Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik het wel.
Gr Ruben
Quote:
Hoi,wij hebben het over ciliderkop op C20NE/20SEH
Hier wordt beweert dan compressie van 18E hoger is en kanalen/kleppen groter zijn.zie: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=105927
Ik heb van Freek begrepen dat jij een tijd met (zijn) 18E kop op een 20SEH hebt gereden.
Wat waren jou bevindingen als ik vragen mag?mvg,
JohnVan het Ende Customs
Deelnemerik heb hier zelf geen ervaring mee hoor!
was aan het informeren hier, maar aangezien ik mijn lexmaul erop wil.
Ging dit dus niet passen.gr
John21 september 2009 om 13:48 In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506519Van het Ende Customs
Deelnemerniemand een idee of tips?
Van het Ende Customs
Deelnemerlijkt mij niet voor de hand liggend gezien dat dit al vaker is gedaan.
Wat ik begrepen heb is er meer nodig dan alleen een kop. ook zou je gallerij en spruitstuk nodig hebben aangezien deze anders vast zitten.er zijn hier al meerdere topics over.
ik heb ook nog u2u’s zal vanavond wel ff kijken.19 september 2009 om 19:04 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524230Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door bordeaux beauty
het beste is doorlassen!maar pas wel op als je te lang last achter elkaar trekt de hele boel krom!!
en na het lassen af plamuren met aluminium plamuur!
succes en groeten
waarschjnlijk hele domme vraag, maar wat houdt dat in: Auminium plamuur?
Plamuur met hoog alu gehalte ofzo of plamuur voor aluminium?
Vanwaar dit advies?gr,
JohnVan het Ende Customs
Deelnemerzoals je het omschrijft ga ik ervan uit dat je een a1 of a2 rijd (voor 1991)
zou niet weten wat je hier op kunt zetten, wat een beetje past.
Denk persoonlijk ook niet dat t mooi zal zijn, maar goed eigen keuze.Voor a3 zijn er de bekende lippen natuurlijk: laguna, scenic, espace, megane?, golf III, Ibiza, ….
gr,
JohnPS: de a3 bumper valt sowieso al wat lager dan de lip van de a1/a2.
Van het Ende Customs
Deelnemerik heb hier een gelijk kastje aan onze donor.
Kun je wel overnemen, maar heb ook geen idee van merk en type.Ik mag aannemen dat je batterj wel kunt vervangen zonder problemen,
zou het anders nogal vreemd vinden.of alarm er idd uit.
succes
Van het Ende Customs
Deelnemerzonde,
vind t echt geinige kar.17 september 2009 om 20:17 In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506518Van het Ende Customs
Deelnemerik heb t ook gegoogled, maar tevergeefs.
damnVan het Ende Customs
Deelnemer300 is idd interesant
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Hij zit inderdaad scheef, dat heb ik gedaan om minder spanning in de steunen te krijgen.Is het ook aan te raden om de steun te verplaatsen bij een c20ne/20seh?
deze hebben toch dezelfde ophanging als de c20xe?
Aangezien we toch alles moeten lassen, kan dat er ook nog wel bij. haha
betekend dat ook dat je dan niet de extra steun (40×40)hoeft te maken?leuk project we blijven je volgen,
succesVan het Ende Customs
Deelnemerbij deze foto van de veren.
links: origineel TR
midden: origineel Vmaxx schroefset
recht: nageperst tot -110
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door mrmonkey
origineel gepost door SaabBrinky
Een lekkage voor de lambda sonde doet hele rare dingen. Er komt dan zuurstof bij het mengsel, waardoor de readings die aan de ECU worden doorgegeven niet meer kloppen. ECU probeert weer bij te regelen… afijn – je snapt em wel.en dat was dus het probleem bij mij :thumbup
valse lucht tussen het gasklephuis en het inlaatspruitstukdan zou lambda max. 0,1V oid aan moeten geven ivm arm mengsel (wat dan ook klopt)
defecte sonde geefst vaste spanning af tussen 0,3 en 0,5V.Van het Ende Customs
DeelnemerVoor de nokkenas kenners:
Ik heb een gelijksoortig geval.
Heb hier een as, maar volgens verkoper zou die 296 gr. zijn.
Ik zou dit graag zeker willen weten en de verdere spec’s boven water halen.
dus mocht je zin hebben om ff te puzzelen of je assen kennis te delen, dan svp ff klikkie doen.http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=110054&page=1#pid1460373
Alvast bedankt!
17 september 2009 om 16:41 In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506516Van het Ende Customs
DeelnemerHeb bij de eerste post wat foto’s geplaatst.
iemand een idee, om welke as ’t gaat en wat de spec’s zijn?Van het Ende Customs
Deelnemer@ Perry
totaal €25,- ex verzendkosten.
stalen, persen, opnieuw poedercoaten.
Is gedaan bij DL Design in Harskamp.
proces duur 2 dagen (dus je kunt er niet op w88)
enige nadeel is dat veren er tussen uit valen in uiterste stand dus afkeur APK, heb dus extra set veren nodig.
Ik geloof dat het alleen met nieuwe veren kan.
@Piele
Zijn veren van een V-maxx schroefset.
Zie je komend weekend. -
AuteurBerichten