Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
de lambdawaarde blijft 1.049 en iets hoger ( veranderd wel )
dit is ook bij 3000 rpm? of stationair?
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Piele
Hahaha!!! Daar had ik het net nog over met mayhem! Mis het glaasje, knoppen heb ik ;) ken je die opsturen? Stort ik wel wat ;)volgens mij zit die nog aan de kabelboom.
die past wel in envolopie.
en daar wil ik geen geld voor. had ik maar beter op moeten letten.:hmmzVan het Ende Customs
DeelnemerPeter, het schiet me zojuist te binnen:
Heb je de beide mistlichtschakelaars + “glaasje van verlichting” wat erbij hoort nou ook mee genomen/gr,
John6 oktober 2009 om 18:39 In reactie op: Black Diamond ***Corsa B***Werken zijn begonnen + onderdelen #17480533Van het Ende Customs
Deelnemerwaarom laat je buitenvuller van je LPG systeem niet verplaatsen naar een andere plek? zodat je m niet meer in je caaresorie hebt?
verder wordt t een mooie kar!
Van het Ende Customs
Deelnemerziet er goed uit Peter.
Ik zou bijna spijt krijgen van de verkoop, maar hij is goed terecht gekomen.
Suc6 verder
Staat wel gaaf zonder rechter spiegel!Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door asconahobbyist
ik ben er nog niet uit,ben op het moment superdruk met de restauratie van mn Ascona.
Dus als de storing optreedt dan wis ik m gewoon even.
Ik wil als ik meer tijd heb het verdeelhuis schoon gaan maken en mischien bij Kees verhulst een revisiesrtje voor de verdamper bestellen,dat kan nooit kwaad.
Vindt het sowieo geen geweldige wagen,hij heeft vanaf april al meer gekost dan mn vorige Astra G in 3 jaar en een ton aan km’s. (overigens rijdt Danny hier van t forum daar nu mee) maar daar heb ik denk gewoon mazzel mee gehad,was eigenlijk nooit wat mee.
denk ook niet dat zn opvolger weer een Opel wordt,ik zit aan toyota te denken. Toyota is rijden en niet sleutelen.beetje late reactie maar goed:jerry
Ik zou verdeelhuis iig ff goed schoonmaken. 9 van 10x is dan probleem opgelost van inhouden, stotteren en soms terugschakelen naar B.
Verdamper zou ik nog niet gaan reviseren, deze gaan zelden kapot, maar iig op mpl worden sets aangeboden voor €45,:vertag
Waarschijnlijk is jou verdamper in serie of ‘bypass’ met 8mm slangen op koesysteem aangesloten, dit geeft vaak probleem terugschakelen bij cons. snelheid.
je zou dit dan kunnen checken door zsm daarna te stoppen en ff aan je verdamper te voelen, maar pas op want voor je het weet heb je een :fy1 (verbrande hand) als ie ds niet te koud wordt.Sterkte:swear
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Goldie
Hoi,Ik heb een commodore B uit 75, daarin heb ik een 3.0 24v motor liggen die ik graag op gas wil laten lopen net zoals de oude 2.8 die er eerst inlag.
Ik heb het mono mengstuk net voor de luchtmassameter aangesloten.
Ik kan enkel in de hoge toeren rijden op gas, onder de 1500 a 2000 toeren slaat de motor af.
De electronica heb ik vernieuwd, en de verdamper is vernieuwd, dit omdat de oude 2.8 was afgebrand.Hij trekt ook nergens geen valse lucht, op benzine loopt ie perfect.
De injectoren zijn stil, dus spuiten geen benzine in…
Het is een MOVL verdamper…Weet jij misschien wat er aan schort, of is het gewoon niet mogelijk een monostuk te gebruiken en moet er G2 of G3 in?
Zelf ben ik helemaal uit ideen wat er verkeerd aan gemonteerd kan zitten….uhm, je bedoelt OMVL :vertag, maakt niet uit. deze zijn geschikt tot 3500 of 4000cc uit mijn hoofd, dus das geen probleem.
Ik vind wel dat je het mengstuk erg ver van inlaat sruitstuk hebt gemnoteerd, weet niet zeker als dat wel kan.
Heb je de verdamper wel afgesteld dan? of alleen gemonteerd? ik zou hier zelf eens mee beginnen!
G2 of G3 is niet mogelijk/noodzakelijk! Gewoon ongeregeld.Succes
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door louwe 16 klepper
he van het ende mischien kan wil je hiero ff naar kijken:thumbup
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113184
badankt alvast:thumbupgedaan en gepost
denk alleen niet dat je er heeeel veel aan hebt :hmmzVan het Ende Customs
Deelnemerzoals gezegd zal code opgeslagen zijn. dus misschien ff uitlezen.
door accupool los te halen en systeem volledig ontladen zou misschien lampje kunnen doen uitgaan, maar zoals ik lees gaat hij ook vanzelf wel uit (soms)
weet niet zeker als dit werkt, want wij doen altijd met snap-on scanner.Ik vermoed dat MML brandt ivm misfire (dit is wel erg vaak zo)
Verder hebben wij niet heeeeel veel ervaring met Opel (helaas).hoe is het onderhuod van de gasinstallatie?
Je zou het verdeelhuis eens kunnen reinigen.Maar zoals gezegd is makkelijker als je weet in welke richting je moet zoeken dmv MM uitlezen.
succes
Van het Ende Customs
Deelnemerff checken welke pool dim licht is en welke groot licht.
massa doorlussen dus van 1 naar 2 stekkers
en dan kijken welke lamp dim en welke grootlicht en hier de betreffende draad op aansluiten.succesking:
Van het Ende Customs
Deelnemerdat had ik graag gewild idd:agent
maar als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
we kunnen het natuurlijk makrn en dan evt eea aanpassen of weglaten:hmmzVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door pipo
origineel gepost door Van het Ende Customs
bij deze foto van de veren.
links: origineel TR
midden: origineel Vmaxx schroefset
recht: nageperst tot -110
heb jij schroefset veren na laten drukken ??
ja
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door mayhem
denk t wel.je pakt een schakelmechaniek van een calibra (astra kan gloof ik ook) die kort je iets in, en je maakt een gat in je tunnel.
how-to:
enig idee als middenconsole van A3 ook (enigsinds) past?
Van het Ende Customs
Deelnemeridd, maar ben wel erg nieuwsgierig. zal m wel eens wegbrengen om te laten meten.
ofheeft iemand er al eens overnagedacht? hahaVan het Ende Customs
Deelnemer:oHij heeft geen tuintje op zijn buik, maar een auto op zijn rug! :jerry
r.i.p.:angel
Van het Ende Customs
Deelnemerwat is voor beest, mooie Station
Van het Ende Customs
Deelnemer:fy1man, wat een gezeik.
Ik kan van beide kanten wel begrijpen.dus probeer je vragen zo duidelijk mogelijk en in zo goed mogelijk ABN te formuleren!
-offtopicmaar iig welkom op ’t forum!
Ik heb zelf geen ervaring, maar zou niet kunstof aan metaal plamuren zoals gezegd, mocht je er een x tegen aanstoten scheurt in 1x je hele rand en deel sideskirt los. denk ik.
En wat betreft de riggel zou ik m liever oplassen en dan plamuren. niet helemaal volsmeren met plamuren, dit vraagt dan om fout te gaan, lijkt mij.iig succes en blijf je vragen posten, maar ook de :kewlpics van je ride en project!
Van het Ende Customs
Deelnemerhmm, ik maak me hier momenteel ook schuldig aan, sorry hiervoor
<Maar je hebt wel gelijk denk ik.
maar ik wordt niet rijk van mjn verkopen (helaas), want ik ben flink aan het opruimen. :swear
Het is natuurlijk niet logisch om alles in 1 topic te zetten als je delen in verschillende categorien te koop hebt.Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet de regels van te voren heb gelezen, maar nu wel hoor :thumbup
Van het Ende Customs
Deelnemerja, is een idee
van jou king:Speciale reden hiervoor?
Van het Ende Customs
Deelnemer:wub
:kewlpics
:wors:wors:wors-offtopic
erg mooie auto’s en foto’s op mooie locaties heren.
Normaal kom ik eigenlijk nooit in het Manta gedeelte van het forum, maar vind dit wel erg gaaf.nu ik dit zo zie, denk ik/vraag ik me af als Fotoshoot niet een goed Subtopic van Diversen zou zijn, waar verder geen gelul in staat (misschien alleen topic met tips over fotografie en locatie e.d. van (semi)profs), maar alleen mooi fotoshoots van 10 pica’s (+specs) ofzo.
Amen
-offtopic:wors:wors:wors
:kewlpics
:wubVan het Ende Customs
Deelnemerdusss… …
Van het Ende Customs
Deelnemerwhohhh:o
Van het Ende Customs
Deelnemergaaf man
22 september 2009 om 19:21 In reactie op: spec. nokkenas, hoe te achterhalen? Met foto's!!! #17506520Van het Ende Customs
Deelnemerecht helemaal niemand?
:jerry
22 september 2009 om 18:48 In reactie op: vragen over doorlassen of 'puntlassen' en alu. of #17524239Van het Ende Customs
Deelnemeroke, vanddag 1 kilootje besteld.
bedankt voor de tips en reacties.
Zal volgende week eenas aan de slag gaan.
doen jullie het gelaste deel eerst nog spuiten, in de menie of zoiets zetten alvorens beginnen met plamuren?
Of plam,uren jullie over de ‘blote’ las heen?gr,
John -
AuteurBerichten