Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerkan Opel zijn geld niet beter besteden?
Van het Ende Customs
Deelnemerzal wel in deksel staan van de zekering/relais kast
Van het Ende Customs
Deelnemer:wors
Van het Ende Customs
Deelnemernee, maar goed als je het niet weet is lullig ald je er pas achter komt bij het monteren
Van het Ende Customs
Deelnemergewoon de weerstand meten van de ene tov de andere draad
Van het Ende Customs
Deelnemerzoals gezegd …
beter kun je ook het kachelhuis overzetten!
Van het Ende Customs
Deelnemerme 3
leuk voor mijn zoon en andere kinderen.
Vind het tegenwoordig allemaal te.
kheb alleen nix te vertellen thuis (net als alle andere mannen).
Dan te bedenken dat kerst al weer voor de deur staat met jaarwisseling als toetje!:pukeBen overigens wel verwend (alleen jammer dat jezelf het merendeel betaald hebt:hmmz)
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door TonSR
origineel gepost door meangreen
Oke, ik snap jullie punt.Alleen kunnen wij als mods niet zien wie de waarheid spreekt over wel of geen handel met winstoogmerk.
Het blijft een grijs gebied namelijk.een apart topic voor handelaren is onmogelijk i.v.m. rechtvaardigheid richting wel betalende bedrijven.
daar is ook weer wat over te zeggen,en ben ik het
daar ook wel weer mee eens.
maar het is toch het overwegen waard om eens te
kijken of er mischien wat op gevonden kan worden.
vgr tonsr.Zoals al eerder gezegd zijn er natuurlijk ook andere plekken op www waar je spulletjes aan kan bieden (mede-forummers weten je dan ook we te vinden, denk ik)
Van het Ende Customs
Deelnemerwe blijven je gewoon volgen en doe maar rustig aan.
beter langzaam en netjes dan …!:wors bedankt voor het meenemen van de delen! :wors
(ik heb hem trouwens al 2x een U2U gestuurd en 1x mail, maar geen enkele reactie :hmmz)SUC6!
Van het Ende Customs
Deelnemergveen idee waar je kunt laten reviseren.
Normaal kun je de slang natuurlijk ook alleen vervangen, maar weet de reden niet om alles te vervangen.
Ik weet niet wat voor auto het om gaat, maar droger kan loszijn of in de condensor als los element zitten.suc6
Van het Ende Customs
Deelnemerwaren wij ook maar zover;)
:wors
Van het Ende Customs
Deelnemerzonde, maar das imjn pers. mening.
veel plezier ermee!
Van het Ende Customs
DeelnemerGefeliciteered met je Kadett…
…Uhm met je huwelijk!
1 december 2009 om 15:45 In reactie op: c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a) #17557995Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door corsaboy
Originally posted by Van het Ende Customs
heeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?plaats je een andere steun zodat de motor niet meer kan kantelen. Je doet net of het goed is dat de motor kantelt.
Bij mij beweegt die niet meer dan 5mm voor / achter uit.. (gezien vanaf de dynamo steun, dus het kleppendeksel zal nog iets meer zijn).
Dat vind ik zelfs al bijna teveel.
:hmmz motor beweegt toch altijd wat. ik ken de situatie niet helemaal, maar als je een deuk moet slaan om dat anders niet past klinkt het voor mij als dat hij nu met deuk en net past.
maakt ook niet heelveel uit als hij er wel tegenaan komt, maar zal dan wat bijgeluiden maken ;)motor hangt natuurlijk ook niet voor nix in rubbers, maar zoals gezegd ga je op circuit ook noet voor comfort:D
@sylevester: maar je moet hoe dan ook gaan spuiten. als het nou slijpen of beuken wordt. suc630 november 2009 om 20:06 In reactie op: c20ne met lexmaul inlaat (wat moet je aanpassen/corsa a) #17557987Van het Ende Customs
Deelnemerheeft motor nu wel genoeg ruimte om te kantelen?
Van het Ende Customs
Deelnemer:wors
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Astranomic!!!
Hoi ik heb laatst m’n Z20LEH motor moeten afstellen qua software. Nu is het probleem dat m’n airco systeem nog leeg op dat moment was en de aircopomp toch mee draaide terwijl het ’n magneetkoppeling is. Kon hem wel tegen houden alleen niet vast zetten dus tijdens de draaiende motor draaide de as ook gewoon mee…Nu wil ik weten of de aircopomp nagekeken/getest kan worden op kapotte keerringen ofzo door het droog draaien (is alleen op testbank geweest) voordat ik hem laat vullen en afpersen. Ik kon namelijk niet anders omdat als ik het systeem gevuld wilde hebben naar een bedrijf toe moest rijden wat dus helaas niet ging omdat de software op dat moment nog niet goed was afgestemd op de motor en er geen bedrijf in de omgeving zijn die aan huis vullen…
alvast bedankt voor de genomen moeite!!! :thumbup
Greetzzz!!!
Sorry voor de late reactie:sleeping
Naar mijn weten draait hij niet mee aangezien hij leeg is, want als de druk te laag is schgakeld hij niet in.
Hoor je m ook aan en uit gaan (klikken)?Ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen, maar wil altijd proberen tips te geven.
Misschien meer ietys voor de dealer-jongens!suc6:hmmz
Van het Ende Customs
Deelnemerzorg iig voor een goede installatie (verdamper).
wat voor motor gaat het om?
1040 is iid erg scherp.
afstellen kun je zelf megt co meter ( zet m dan aan de rijke kant)
zelf ff laten keuren bij RDW, maar dat lukt jou wel.als je v ragen hebt dan hoor ik het wel.
gr,
JohnPS: gaat het om de D van je lady?
Van het Ende Customs
Deelnemerkan jezelf doen.
zorg wel voor 67R01 gekeurde delen en tankcertificaat:vertag
volgens eisen inbouwen en laten keuren bij RDW.Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Kadeddie
Ik ben van plan om mijn City 1.2 op LPG te zetten, nu hoor ik verhalen van opzetstukjes voor je carbs met en zonder aanpassen van je gaskabels e.d.Wie weet wat voor setjes AIT levert? En met wat voor aansluiting? Als ik met hun mail heb ik niet het idee dat ze me graag willen helpen nl…
geen idee wat je bedoeld.
Bel eens met Vogels in Son/Eindhoven of GMS in Alkmaar.
suc6 king:Van het Ende Customs
Deelnemerje moet kijken als lpg systeem icm auto g3 geodgekeurd zijn.
Dat betekent dat dus niet alle merken zomaar g3 kunnen worden.
qua kosten is het moeilijk te zeggen. van 30 euri tot 450 pleuro.als je wat meer gegenvens hebt wil ik wel eens kijken.
gr,
johnVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Piele
origineel gepost door wessaa
heb je nou de lingerie van je vriendin aan het sleepoog gehangen :thumbupSlipje/remparachute ;) king:
@ sylvester1 :
Ga ze er vant weekend is onder wurmen, ben ook wel benieuwd :D
BTW, respect voor de jouwe!! :wors:Er onder wurmen zal niet zo’n probleem zijn. je kunt ze er zo tussen drukken en dan laten zakken aangezien veren ’te’ kort zijn.
Van het Ende Customs
Deelnemerdus je zou dan krijgen:
20xe/C20xe (2.0 16v)
c20let/z20let(2.0 16v turbo)
OHC big block (c20ne, etc)
OHC small block
Twinport motoren (x..xep)
Direct ingespoten motoren (x..xer)
Cih
Elect. problemen
6 Cilinder motoren
Banden, remmen en onderstel
LPG
Diesel
Aircomaar goed, buiten dat ben ik ook van menig dat Sub-topics als airco, banden, remmen en onderstel niet onder Topic motoren horen te vallen.
dus ik stem ja, ook al zou ik zelf vooreen nog andere setup kiezen!gr,
JohnPS: toevallig dat ik pas op http://www.volksforum.com :vertag zat te kijken (ivm gelijksoortig topic). Mijn persoonlijke mening is dat dat een zeer uitgebreid en overzichtelijk forum is:wub
PSS: Natuurlijk staan de beste stuurlui aan wal, daarom zou naar mijn mening er wel veel meer sub-topics mogen komen of misschien wel sub-sub-topics (bestaat :o dat)
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door kadettsr
Wij gebruiken hier meestal ruitenkit of dakkit… is gewoon topspul en niet duurKom jij uit de buurt van Wezep?
Volgens mij heb ik deze auto regelmatig gezien bij Jansen
-offtopicVan het Ende Customs
Deelnemerbedankt, maar dan kan ik toch ook gewoon verlengen dmv solderen?
iig bedankt -
AuteurBerichten