Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemeridd, ik had ook al een aantal x gestopt, maar uiteindelijk toch gelukt!
Van het Ende Customs
Deelnemerrespect voor het werk.
’t is een bepaalde stijl waarin die gebouwd is, overigens niet mijn stijl.
’t is iig wel een echte showauto.Wel erg knap (tenminste op de foto)
Van het Ende Customs
Deelnemeremail adres?
bedoel je url?
http://corsaa.forum2go.nl/Van het Ende Customs
Deelnemerwerkte niet, nu wel
Van het Ende Customs
Deelnemerwerkte niet, nu wel
Van het Ende Customs
Deelnemer:hmmz let op: corsa a forum registratiecode is hoofdlettergevoelig :fy1
Als je er eenmaal opzit is het de moeite waard hoor :wubDit zijn onze veertjes voor onder de TR

links origineel Corsa TR, midden origineel V-maxx en rechts nageperst tot -110mmDit wordt gecombineerd met 14″ 8J
Van het Ende Customs
DeelnemerMocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
Op mijn werk heb ik wel een aantal maten liggen.
Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.Van het Ende Customs
DeelnemerMocht je zo’n rubbertje nodig hebben.
Op mijn werk heb ik wel een aantal maten liggen.
Maar als je slang wilt houden zou ik hier zeler voor gaan en idd met originele huis.-offtopic Nee, ik ben John, niet Paul dans mijn broer :argue :jerry
21 maart 2010 om 07:07 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470847Van het Ende Customs
DeelnemerAan de andere kant snap ik jou ook wel.
De meeste bouwen een mooie auto met een mooie motor.
Jij bouwt een mooie auto met een DIKKE motor.Dan mag hij natuurlijk ook wel gezien worden.
Zoals je zegt vindt je deze kleppendeksels en luchtfilter agresiever, deze scoop past daar dan ook wel weer bijiig :wors voor het nette werk, ben benieuwd om ‘m eens in te echt te zien :cool:
20 maart 2010 om 19:35 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470841Van het Ende Customs
Deelnemer1ste min puntje
maar zal vast tov=ch wel mooi zijn als hij klaar is.
-offtopic ik denk dat je trouwens accentueert bedoeld
Van het Ende Customs
DeelnemerIdd, eerst maar ff genieten en dan verder.
170 is idd een beetje mager denk ik. Komt vast goed.
Geluid zal iig wel lekker zijnFilm werkt trouwens niet
Van het Ende Customs
Deelnemerdeze zien er wel eng uit
Van het Ende Customs
Deelnemerzal zondag wel eens rondje wezep doen met de kleine jongen.
misschien zie ik m dan nog werl :oVan het Ende Customs
DeelnemerMooi, hou ons op de hoogte!
Wanneer hoor ikk m door WEZEP knalluh?Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Het is in Paasloo…ongeveer een uur rijden.
Kan de weg nu dromen helaas :PDat is idd niet goed als je de weg weet zonder vaginatie
Van het Ende Customs
Deelnemerwaar in frieslan is dat ook alweer?
Van het Ende Customs
Deelnemer:hmmz
stel ik maak een kist van 35x35x16 = 19600 = 19,6 liter
met daarboven (zoals tekening) 40×123,75×2 = 9900 = 9,9 liter +
= 29,5 literZou voor mij perfect zijn, maar bovenste platte deel wordt dan wel heel plat.
Dit zal wel geen optie zijn :mad:Ik ga denk ik een hele vreemde kist maken waar heel veel werk in zit, maar wel het meest efficent in dit geval.
:wtf
Van het Ende Customs
DeelnemerMijn kist moet 35,4 liter zijn.
Nu haal ik dit van de site:Demping
Bij elk type behuizing moet je dempingsmateriaal gebruiken. Bij de berekening van de buitenmaten van de box moet rekening gehouden worden met de hoeveelheid demping. De kist kan kleiner worden…
…Demping vergroot deze netto inhoud. Synthetische wol 1,2x …
…
Bijvoorbeeld:
Gesloten behuizing moet een netto inhoud van 30L lucht krijgen, berekend met simulatiesoftware.
Bij gebruik van synthetische dempingswol mag je de inhoud van kist 1,2x kleiner maken:
30/1,2 = 25L. De woofer ziet het echter nog steeds als 30L !
De woofer zelf heeft ook een bepaalde inhoud (=displacement) en verstevigingen ook (MDF), bijvoorbeeld totaal 4 liter, en die moet je er weer bij optellen: de totale inhoud wordt 25 + 4 = 29 liter.Met de hoeveelheid aan demping kan je de klank ’tunen’, expirimenteer er dus mee!
Gesloten box:
Stop de gehele box vol, maar druk de lagen niet aan en zorg dat de wooferconus niet geraakt wordt.:vertag Conclusie:
35,4 : 1,2 = 29,5 liter.
Vervolgens stop ik hele kist vol zonder aan te drukken en zo dat woofer vrij is.Scheelt toch weer bijna 6liter
Helaas wordt model kist niet besprokenVan het Ende Customs
DeelnemerDat gaat wel rap daar.
Netjes hoor?
Ben benieuwd naar de ‘verrassing’!Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Roelof
Originally posted by Van het Ende Customs
@ bd.: Betekent dat dan dat ipv de 35l incl. isolatie kan verlagen naar de aangegeven 28l zonder isolatie?Net andersom, een speaker die 35 liter vereist kan je in een kleinere kist plaatsen mits je isolatie gebruikt.
Dan wordt je inhoud toch nog kleiner?
Van het Ende Customs
Deelnemer’t is een idee, maar ben een auto aan het restaureren naar onze eigen stijl.
Ik ben eigenlijk niet van plan om een plaat op over de bak te kitten.
Vindt dit persoonlijk ook een beetje beun. :sleepingvolgens de spec. moet ’t iets meer dan 35 liter zijn.
ik zal wel eens kijken
Van het Ende Customs
Deelnemernog niet, ik ben nu alleen nog maaraan het denken.
tzt zal ik m daar posten.
bandenbak ga ik sowiezo ervoor gebruiken.
interieur blijft gewoon helemaal clean, geen spaekers.
bank en hoedenplank worden niet in gezaagd:swearVan het Ende Customs
Deelnemerheb ik gezien, das meer voor het adere project. t aternatief is dat gewoon een standaardkist tegen de bank maken :thumbdown
t is dan niet anders :cry:wtf
Van het Ende Customs
Deelnemer:swear
Van het Ende Customs
Deelnemervoor prijs indicatie. Wij hebben zomer vorig jaar 2 sets laten doen bij vd Mik voor €20,- per velg.
Maar goed, hier zul je geen concurentie meer van hebben.Velg ziet er goed uit, al ving ik 9J op 13″ wel erg breed, maar je moet ff kijken met de band erop natuurlijk.
Ziet er iig wel netjes uit man :wors -
AuteurBerichten