Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
DeelnemerDe koppen blijven gewoon erg kwetsbaar en een dure rep. als gevolg.
Zoals ik gezegd heb kan Flashlube (of Tunap) uitkomst bieden.Van het Ende Customs
DeelnemerOke, maar een C16SEI is toch een omgebouwde E16SE en niet een omgebouwde C16SE?
@Danny: Auto was niet veel meer. voor incompleet blok vraagt hij nog €150,-.
blok zal wel naar ouds ijzer gaan denk ik.
:thumbdownVan het Ende Customs
Deelnemeroja, heeft de C16SEI altijd 22tandige steekassen?
Van het Ende Customs
Deelnemerhmmm, ff oude koeien uit de sloot.
Ik was altijd opzoek naar een C16SEI, maar zeer moeilijk te vinden.
Dus zoals eerder gezegd een donor gekocht met een E16SE.Inmiddels heb ik dit blok zo goed als klaar, dwz:
gasklephuis, spruitstukken, kop, vliegwiel, etc bewerkt.Wat denk je. Jahoor, op de sloop binnen gekomen: een A3 met C16SEI.
Cker hier alsnog interesse, maar alleen de luchtweger ontbreekt :cry
Is deze hetzelfde als van de E16SE?Kan ik kop, spruitstukken, gasklephuis, vliegwiel overzetten en behoud ik dan nog mijn voordeel?
Of kan ik ook het management (dus ECU en kabelboom, zonder luchtweger) overzetten van C16SEI op E16SE.
Heb ik dan alle C16SEI sensoren nodig of zijn deze gelijk aan die van de E16SE?alvast bedankt!
Van het Ende Customs
DeelnemerWat ik gehoord heb kun je bij Opel vanaf model 2010 kiezen bij aankoop voor een kop die geschikt is voor LPG
Van het Ende Customs
Deelnemeridd :kewlpics
zal toch ook wel gewoon met inductierelais zijn
Van het Ende Customs
Deelnemer:wtf VIP 1 ….
nooit van gehoord, Ik zou je graag helpen.
HelaasMaar als t op een B moet komen, kan het noooit moeilijk wezen :P
Van het Ende Customs
DeelnemerIkneem aan dat je een Vialle LPI systeem bedoeld.
Dit is iig een goede keuze qua LPG systeem.Wat betreft het oliepompje wat je noemt, zal het om een Flashlube Electronic Valvesaver systeem gaan.
Ik heb hier nog heeeeeel veel ervaring mee, maar heb hier zeker wel vertrouwen in. Voorheen werd het ‘oude’ vacuum systeem gebruikt door Flashlube. Hier vertrouwde ik wat minder op.Geizien de km s LPG voordehand liggend.
Helaas zijn de koppen van deze Corsa (waarschijnlijk …XEP) niet zo geschikt voor LPG.Ik zou dus cker een Flashlube systeem aanraden en neem in je berekening evt ook een koprevisie mee.
Suc6
Van het Ende Customs
Deelnemerik had m ook gezien.
Doodzonde! :thumbdown :swear11 april 2010 om 18:49 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561642Van het Ende Customs
DeelnemerHmm, ik had nog meer, mmar er gaat iets niet goed :thumbdown
11 april 2010 om 18:46 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561641Van het Ende Customs
DeelnemerBij deze mijn bijdrage aan foto’s van deze prachtige meeting.



























11 april 2010 om 18:04 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561639Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door pastry
Idd kom maar op met die foto’s.
Ali gefeliciteerd met de 2x op rij Best of Show!Hij verdiende het ook. Super!
Ik ben bezig met de :kewlpics
maar t gaat nie helemaal goed11 april 2010 om 14:23 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561625Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Ben ook weer thuis, het was wel koud hoor :(Laat de foto’s maar komen :)
waar was je?
Ik heb je auto wel gezien.
en iik maar zoeken naar de grote vent in zijn: ik ben Freek shirt.Ik zal zsm de :kewlpics uploaden
Van het Ende Customs
Deelnemerf*ck polyester!
:worsVan het Ende Customs
Deelnemerdonders wat mooi :wors
:kewlpics
10 april 2010 om 17:52 In reactie op: Internationale Opel Meeting Opel Team Klazienaveen 11 April #17561611Van het Ende Customs
DeelnemerZijn er nog bepaalde verzamelpunten om samen te rijden, via A28 (vanaf Zwolle)
Van het Ende Customs
Deelnemerja, daarom zeg ik ook, ik wil een absorbsiedemper maken.
30 maart 2010 om 15:40 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372636Van het Ende Customs
DeelnemerZiet er zeer indrukwekend uit.
Ben zeker ook benieuwd naar de resultaten?
Wat zijn de verwachtingen? Of hou je dat nog even voor jezelf?suc6 met de verdere werkzaamheden.
De motorkap zal de grootste uitdaging wel niet worden, toch?
Als je zoiets kunt bouwen wat er onder licht, zal de kap zelf ook wel lukkenVan het Ende Customs
Deelnemernee geen cherry bombs oid.
Ik wil een gewone (eind)demper maken.Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
Ik zat er nog eens over na te denken, maar blijft toch vreemd.
Deze flex. stukken worden toch ook af fabriek gebruikt?
Zo slecht kunnen ze toch niet zijn zou je zeggen.26 maart 2010 om 19:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372608Van het Ende Customs
Deelnemerwordt echt netjes:wors man
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door sw16v
klopt haha, gebeurt iedereen wel eens.ik had dit gehad…. dat gevlochten staal was helemaal opgestuwd in de uitlaat :wtf
mooi naadje werk om te zoeken waarom ik minder vermogen had….. totdat de uitlaat er onderuit ging…
Had dit ook niet te maken met het vele vermogen?
Van het Ende Customs
Deelnemerho ho ho ho
:wtfVan het Ende Customs
Deelnemerbedankt, das duidelijk.
Keuze genoeg dusVan het Ende Customs
DeelnemerDan idd beter safe als straks motorschade door arm mengsel.
30pk door carb’s is cker optimistisch, lijkt mij.Eerst maar eens rijden en dan rustig zoeken naar de laatste peekaatjes
-
AuteurBerichten