Van het Ende Customs

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,235)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: flashlube,heeft het zin? #17667366

    Het werkt wel, maar dit ‘ oude’ systeem waar jij het overhebt is lastig qua afstelling.
    Zoals jezelf al zegt is ascona torretje prima geschikt voor LPG.
    Ik zou het dus niet doen.

    In reactie op: Airco spoel defect? #17664134

    wat voor airco heb je?
    Handmatig of ECC?

    In reactie op: afstellen op lpg, oude lpg systeem #17669229

    origineel gepost door navreen76
    is het een G systeem in plaats van G3. want een G systeem hoeft namelijk niet naar de lambda gekeken te worden.

    zal wel niet, want anders had er wel een geregeld systeem opgezeten en en systeem met een AG2000 verdamper is nooit G3.

    iig meet de viergastester het lambda getal door percentage zuurstof (net zoals de lambda-sonde).
    Lambda 1,00 = arm

    Is je uitlaat 100% dicht? Slang van viergastester ook?
    Blaast verdamper door?
    5% co is wel er veel, krijgt motor geen benzine erbij? en zeer vreemd icm met een lambda 1,5%.
    = Rijkmengsel met hoog lambda getal!

    In reactie op: Scherpe geur airco…? #17647057

    waarschijnlijk idd een ‘schimmel’ op je verdamper.
    Veel voorkomend probleem.

    Mijn advies:
    Airco goed laten reinigigen en niet met zo’n beun spuitbusje wat een paar weken werkt.

    Het probleem heeft niets te maken koudemiddel of je droger.
    Demonteren van je verdmaper is ‘zinloos’

    suc6

    deze auto wordt zeer netjes opgebouwd.
    Speciale specs.
    zeer dik allemaal.
    :wors:wors:wors

    Ik neem aan dat je paneel op middenconsole nog wel in een kleur spuit;)

    :wtf

    In reactie op: Kadett E ’86 van Piele #17520377

    Dat zijn niet mijn oude panelen, toch?
    Dit smoelt natuurlijk niet heel erg met een AM tuner in je dash:jerry

    In reactie op: het kadett400 project #17596303

    ff kijken o tyrestrech.com ofzo

    Apart verhaal

    :wtf

    Zoals je zegt : niet op foto vast te leggen.
    Dit zijn meestal ook de klussen die heeeeeeel veel tijd in beslag nemen.

    Gewoon rustig doorgaan en in 1x goed is het mooiste, maar dan is jou wel toevertrouwd geloof ik

    origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
    ja idd, zijn er nog updates ?

    waarschijnlijk niet, anders waren ze wel gepost.
    Of hij wil (nog) niet met iedereen delen!

    :jerry

    In reactie op: Mijn Manta A ''Green Dream" #17659205

    :thumbup

    gewoon naar eigen smaak moet altijd natuurlijk.

    en een replica is cker ook vet!

    In reactie op: Kadett E ’86 van Piele #17520360

    En wat vraag je voor deze smokes?

    In reactie op: Kadett E ’86 van Piele #17520357

    Cker,
    Ik zie dat je ook weer een nieuwe slip gestolen hebt bij de buurvrouw:P

    Er staat hier nog een setje te koop he, van matt und platt.

    Zie je wel weer een x.

    In reactie op: Kadett E ’86 van Piele #17520354

    Zit het interieur er eindelijk in :P

    Leuke motorkap!!!

    In reactie op: Mijn Manta A ''Green Dream" #17659202

    origineel gepost door Hulkie
    hij word kleur 308.
    enkel moet ik het ral nummer hebben
    dat is toch ral 6038?

    en dankjewel. ik doe er ook echt mijn best voor
    om alles zo goed mogelijk te maken als ik kan en dat mijn budget toe laat.

    dus hard werken voor een mooi resultaat.

    mvg Gerry

    Ik hoop dat dit de originele kleur is?

    Dat is toch Arden drun oid?
    Ik zou het zonde vinden om ‘m een andere/ niet originele kleur te geven!

    Deze Manta is echt: :wub:wub:wub

    In reactie op: C20xe loopt op 2 cilinders van greyillusion #17673933

    Ik zou zelf in jou geval weer wat nieuws bedenken, denk ik.
    Ookal is alles zo’n beetje al gedaan.

    Gezien je stijl :wubzal deze ook wel weer uber worden.

    Topic ff gemist, maar ga deze cker volgen.
    Heb zelf ook nog een E-project in slaapstand staan :cry

    In reactie op: D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen #17417954

    Goed bezig man! Jij heb een mooie cup D :jerry

    mooie projecten daaro!:kewlpics

    In reactie op: Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!- #17355902

    :kewlpics dennie!
    Ziet er allemaal leuk uit!
    king:

    In reactie op: Corsa B- C20XE R1 Carb’d – FILMPJE DAF2011!!- #17355850

    Shit, feestje gemist :sleeping
    Wanneer hoor ik deze GSI R1 eens door het centrum knalluh?:angel

    ben benieuwd naar de sprintfilmpjes, maar die zien we maandagavond wel.

    In reactie op: corsa a tr vraagje #17632155

    origineel gepost door pipo

    origineel gepost door corsawubbe

    origineel gepost door Van het Ende Customs
    :hmmz let op: corsa a forum registratiecode is hoofdlettergevoelig :fy1
    Als je er eenmaal opzit is het de moeite waard hoor :wub

    Dit zijn onze veertjes voor onder de TR


    links origineel Corsa TR, midden origineel V-maxx en rechts nageperst tot -110mm

    Dit wordt gecombineerd met 14″ 8J

    krijg je dan geen problemen met de apk met die ultra korte veren??
    en dat napersen… gebeurt dat gewoon op een kolompers??

    als de veren vast blijven zitten no problemo. napersen word volgensmij door 3 rollen gedaan daar rolt de draad nog een keer extra door.maar volgensmij kunen ze maar maximaa 25 mm nadrukken. ig vanuit v-maxx:hmmz


    @Wubbe
    : Wij hebben zef ff een ander setje voor APK gemonteerd. Hoe ze dat persen doen he ik geenidee van.
    Opgestuurd naar DL Design en paar dagen later weer terug gekregen, opnieuw gepoedercoat en al.


    @Pipo
    : Veren blijven helaas niet zitten, maar moet nog ff staalkabel spannen naar de as.
    Over een max is niet gesproken door ‘de perser’

    :thumbup

    In reactie op: EGR klep defect #17289198

    Zoooooo, lange topic volledig doorgelezen (misschien ff opschonen mod.) en veel gegoogled.

    Ik heb ook een EGR storing, namelijk: P0404 is Exhaust Gas Recirculation range / performance.
    Het gaat om een Z22SE.

    Dit is het verhaal:

    Tijdje geleden: Na rit van 15 km oid (snelweg) gaat op afrit motor onregelmatig lopen. staat te halen.
    MSL brand, foutcode P0404. Bij volgende (koude) start loopt auto weer prima, tot na de rit op de snelweg.
    Dus weer hetzelfde verhaal.

    ** Mijn diagnose: Bij rit op snelweg gaat bij deellast EGR open, maar kan niet meer dicht waardoor stationair motor onregelmatig gaat lopen ivm ‘valse lucht’. **

    Foutcode gewist, maar komt toch weer terug en probleem is niet verholpen.

    Later een plaatje (dicht) ertussen gemaakt.
    Auto rijdt perfect, maar MSL blijft branden.
    Auto blijft goed rijden voor 2 weken lang ondanks MSL.

    Tot gisterochtend. Bij de koude start blijft motor hoog stat. RPM draaien en motor heeft geen vermogen. Auto wil ook niet harder dan 50 km/u.
    Daarna loopt auto stat. slecht en onregelmatig.
    Auto uitgezet en opnieuw gestart en loopt weer prima.

    ** Ik heb even contact gehad met dealer, Hij zei het volgende: Waarschijnlijk was het een noodloop van gisterochtend. Dicht plaatje zou niet kunnen volgens hem. Als EGR opengaat moet MM verschil zien qua luchtinlaat tov dichte EGR klep. **

    Vanavond EGR klep schoongemaakt met kruipolie en getest op werking (openen en sluiten) dmv 12V op buitenste polen van stekker. Opent prima naar buiten. Dit betekent dat hij het dichte plaat niet kon openen.

    **Zou dit de reden zijn waarom MSL direct weer ging branden (2 weken geleden)? **

    o Dus de vraag is nu, wat is de (beste) oplossing?
    o Nieuwe EGR klep á €269,- ex BTW. monteren met kans dat deze in de toekomst ook weer kapot gaat.
    o EGR cheater monteren
    o Plaatje ertussen met 1 gat zodat EGR vrij kan bewegen, maar geen doorlaat heeft naar de inlaat.

    Alvast bedankt!

    In reactie op: LPI opel corsa 14 #17654620

    Wij hebben al genoeg Z..XE motoren ingebouwd, zonder problemen.
    Sterker nog, ik rijd zelf met een Z22SE, probleemloos.

    De Z..XEP en Z..XER zijn wel problemen met de kop icm LPG :thumbdown

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 1,235)