Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Van het Ende Customs
Deelnemerbeide leuke wagens!
:thumbupVan het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Dimi manta
HOI KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK DE STABILISATORSTANG (RUBBER DIE DOOR OPHANGINGS 3HOEK GAAT) LOSKRIJG VAN DE STANG ZELF?verkeerd topic :wtf
Van het Ende Customs
Deelnemer:thumbup
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door Fearless
Booohhh vet ding zeg.Wel zonde dat ie zo buiten moet staan.
cker :thumbdown
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door *Jurgen*
Wel 3 kwartier rijden voor je, maar M-ring coating in Heerde levert goed werk voor een mooi prijsje! Ze doen wel alleen stralen en coaten, dus echte stoeprandschade zou je er zelf uit moeten schuren of even laten doen door iemand die het kan.ik heb hier ook goede ervaringen.
Ik heb beide sets laten doen, maar ben over de zomerset meer tevreden dan de winterwielen. Deze zijn zwart, dit koste €40,- meer en ze hebben niet echt super gespoten bij de boutgaten. Zomerwielen ben ik wel zeer tevreden over.
De stoeprandschade hebben ze bij ons wel weggehaald, al 2 keer :cryVerdeer zou je v. Gelder in Zwolle kunnen vragen. Hier ook wel goede berichten en ervaring mee lang geleden voor de scooterwielen!
Van het Ende Customs
DeelnemerHad graafg ff gebuurt vandaag ,maar helaas moesten we mijn 30e vieren:puke :vertag
Volgend jaar weer hoop ik:vertag:kewlpics:wtf
Van het Ende Customs
Deelnemerhttp://www.youtube.com/watch?v=lRzFqW4Xh2k
’t Is geen dikkerd, maar wou ‘m toch ff posten en meteen mijn vriend Jack Parow ff promoten!
o ja, hij zit rond de derde minuut ofsow!:jerry8 september 2010 om 20:52 In reactie op: Roestprobleem rondom tankdop en….veiligheidsventiel kapot? #17723556Van het Ende Customs
DeelnemerGelezen en geantwoord:vertag
8 september 2010 om 20:52 In reactie op: Wederom een Vectra 1.6 16v op lpgG3 met problemen #17664012Van het Ende Customs
DeelnemerAls je verdamper en verdeelhuis vervangen zijn zonder dat dit het probleem op heeft gelost , mag ik aannemen dat de delen weer retour kunnen.
Klacht zoals je m omschrijft leek mij ook op bevriezing van verdamper door te weinig doorstroming of te laag peil koelvloeistof.Stoten bij accelereren vanuit laag RPM duit vaak op slechte ontsteking.
Wij doen altijd bougies kabels en/of bobine vervangen. Je kunt het ook aan de bougies zien als ze doorslaan, zwarte strepen op het porselijn.Wat betreft het huidige probleem denk ik een defecte injector of een verdeelhuis, maar aangezien deze vervangen is niet aannemlijk.
Knijp 1 voor 1 de slangen dicht van de injectoren. Degene waar motor niet op reageerd is het probleem.succes.
JohnVan het Ende Customs
Deelnemermooi, mooi, mooi!
6 september 2010 om 07:42 In reactie op: Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in #17651099Van het Ende Customs
DeelnemerZo had ik mijn Astra GSI destijds ook wel willen hebben! :wors
:wubVan het Ende Customs
DeelnemerGE-WEL-DIG
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door suqra
best nuttig al die serie nummers.:sleepingals je v-maxx niks vind moet je dat zelf weten.
heb al heel wat corsatjes schroefsets onder gezet en bij een v-maxx set gaat die van de tigra toch echt lager achter als de corsa set.
ik heb ook een hardheid stelbare koni set onder me rat maar heb toch liever een v-maxx set. scheelt me een bak geld en IK persoonlijk vind ze fijner.
De enigste keer dat ik jou rat zag , zat er achter helemaal niks tussen :jerry
5 september 2010 om 19:33 In reactie op: Roestprobleem rondom tankdop en….veiligheidsventiel kapot? #17723554Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door crazylegscrane
1. Allereerst roest rondom de vuldop.
De lpg specialist vertelde mij dat Opel het gat erin boort. Hierbij komt veel warmte vrij, wat de verf rondom het gat aantast. Hierdoor slechte hechting waardoor er stiekum roest kan gaan vreten.
Tja en uiteindelijk beginnen er rondom de tankdop nu
Kan ik dit zelf doen??2. Kan ik de bajonetsluiting die met 4 schroeven vastzit gewoon losdraaien, zonder de inhoud van de gastank te legen??
3. Is er misschien een standaard oplossing voor? paar voorgevormde plaatjes verkrijgbaar…
4. Wat zit er aan de binnenzijde, dus achter de bajonet aansluiting bevestigd??
5. Sinds deze week bemerk ik dat er meer lpg getankt kan worden dan voorheen. Maar ja als je dan ineesn 10 liter erbij kan tanken en de pomp slaat dan nog niet af………brrrrrrrrrrr beangstigend, dus bijtijds elke keer stoppen.
6. Kan het veiligheidsventiel defect zijn??
Is dat misschien hetgene wat ik aan de binnenzijde bevestigd zie bij de vuldop??7. Ik zie daar ene dikke (gas) leiding lopen die met een grote moer bevestigd zit, aan uiteindelijk de bajonet…..
Staat daar permanente gasdruk vanuit de tank op?8. Is er iemand die mij wat meer duidelijkheid kan verschaffen??
9. Alvast bedankt!
Martin
Ik heb je post ff aangepast om wat gemakkeljker te antwoorden.
1. Opel bouwt zelf geen LPG in, dit wordt altijd door dealer/inbouwstation gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat de inbouwer dit met een ‘gatenzaag’ doet. Wij doen het een pons (70mm). Daarna veel vaseline aan de pot en dan goed vastzetten. Ik heb in bijna 15 jaar nooit iemand terug gehad met de klacht over roest.
2. Niet met die 4 schroeven, maar vulslang (sleutel 22) los draaien en daarna de 6 parkers (sleutel 8). Dan pak je pot er zo uit.
3. Volgens mij geen standaatd plaatje voor, maar je kunt gewoon plaat gebruiken en daar een gat 70mm in boren/ponsen met 2 nokjes (er in veilen/knippen).
Je moet wel kunnen lassen! :o4. Buiten ring/huis van de pot.
5. Niets aan de hand hoor. Waarschijnljkj sluit je 80% vulklep niet op tijd af. Zolang jij je auto na het tanken niet direct in de volle zon zet >30gr c. of in een hete garage gebeurd er niets. bij een te hoge druk (>25 bar) in de tank zal deze gaan afblazen tot druk is gezakt. Dus of optijd stoppen of laten vervangen of niet zo bang zijn. :hmmz
6. Niet het veilingheidsventien/veerveiligheid, maar de 80%.
Dit is de appendage waar de vulslang op aan gesloten zit.7. Dit is de vulslang. hier staat druk op, maar op de 80% en de vuller ziiten kleppen zodat deze afsluiten. Bij het demonteren zal dus alleen het gas in de vulslang vrijkomen.
2 a 3 sec.8. ja, ik king:
9. Graag gedaan :P
gr,
JohnAls je vragen hebt moet je maar ff laten weten, maar zal proberen uit te leggen.
Van het Ende Customs
Deelnemerzo van, die zullen we eens ff gaan afkeuren.:swear
Van het Ende Customs
DeelnemerAfgelopen donderdag middag 14:45 A28 afslag wezep.
Gele C Kadett Coupe.
Zat een militair in, ging waarschijnlijk naar Margriet kazerne.Zat een boel herrie in, maar leek niet helemaal lekker te lopen.
Ik reed 2 auto’s er voor in een suzuki SX4 vanwege een proefrit
Van het Ende Customs
Deelnemer;) Aha, ik noem dit een schakelaar.
Ik schrok al :oVan het Ende Customs
Deelnemer:o
Van het Ende Customs
Deelnemerorigineel gepost door peturrr

Is dit de nieuwste toy van Durex play, of wa:wtf
Van het Ende Customs
DeelnemerAchteruitrijseensoren op een A? :hmmz
Van het Ende Customs
Deelnemer:oWat een berekening, damn.
Hier wordt niet zomaar ff een motorswap gedaan.
Super!Tot over 3 maand. :sleeping ik kan niet wachten.
Dat van indu. rubbers is een goed idee! :thumbup
Van het Ende Customs
Deelnemerjaja.
Je :P je nog dood.Laat maar weten wanneer je zover bent, dan kom wel eens langs.
Van het Ende Customs
Deelnemerik kom volgende week wel ff een x langs, okay
Van het Ende Customs
DeelnemerBrand maar los Dennie.
Formulieren kan ik je ook wel leveren :)Kom wel een x buurten als je zo ver bent.
Van het Ende Customs
Deelnemeraansluitfout
-
AuteurBerichten