Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
valveron
DeelnemerBovag garantie?
valveron
DeelnemerJa ging van uit dat het goed Was zag dat ecu was open geweest en netjes afgekit.
valveron
Deelnemeropgelost andere motorregeleenheid gemonteerd en uitgelezen met op com waardes stationair rond 13.8
en met motor uit 11.7v.
eerst was het net onder 9 volt.
het lag aan de ecu dus,
laadspaning was altijd goed geweest zowel op dynamo als accu alleen ecu had storing waarschijnlijk daar door verkeerde laadspaning met uitlezen.
en ecu was opgestuurd naaar ACtronics en hun zeiden niks mis mee.valveron
DeelnemerBeste Turbokiller,
Bedankt voor je aanbod.
Helaas heb ik geen interesse in een station. ( dit was ik vergeten te vermelden in de gezochtadvertentie)Mvg,
Valveronvalveron
Deelnemer3.2 ook leuk maar heb liever een handbak, volgens mij zijn ze ook zeldzaam 3.2
valveron
Deelnemeroke, katalysator is wel aan te komen denk ik
als dat enigste schade is
dus waarde rond 500valveron
Deelnemerja toen zag die inderdaad veel beter uit
wat zou redelijke prijs zijn voor de vecvalveron
Deelnemerdat is zekker mooie 2000
valveron
Deelnemerja dat heb ik ook gedaan haha
valveron
Deelnemerastra g 1.8 16v het is een kleine 4 kante gat wat ontstaan is door verwijderen van een van de pijpen
de onderste pijpvalveron
Deelnemerhebben jullie dat vierkante gat gevuld die aan begin van filterhuis zit ?
want daar zuigt die ook lucht aanvalveron
Deelnemerwat je kan proberen is dashboardkastje demonterenen, en bedrading te bewegen
rood en bruin als aanjager aanspringt dan bedrading met duktape vastplakken aan de aanjager behuizing.
mvgvalveron
Deelnemerdie van mij doet precies het zelfde maar zodra ik aan de bedrading trek werkt aanjager weer tot dat je over een drempel rijdt of hem uitzet
zijn de aanjagers van astra g allemaal het zelfde
heb een 1.8 16v
mvgvalveron
Deelnemervandaag tellerklok met witte wijzerplaten opgehaald en gemonteerd alles werkt weer zoals het hoort.
2.000 km verschil dus dat is niet zo erg.
mvgvalveron
Deelnemerrij je korte stukjes daar kan het ook aan liggen
probeer eens een lange rit te makken.valveron
Deelnemerbedankt,
valveron
Deelnemerheb dat ook gahad op mijn oude astra f vooral met optrekken,
had toen van allles uitgeprobeert bleek uitlaat te zijn dus er zit een ring tussen uitlaatspruitstuk en voorste deel van de uitlaat dat gaat opgegeven moment slijten.valveron
Deelnemerja ik heb toen koelvloeistof vervangen
en de temp was toen rond -5 graden buiten
o ja de nieuwe thermostaat had een soort afblaasventiel en de oude niet
mvgvalveron
Deelnemerauto ziet er zeker goed uit, maar inderdaad voor een paar euro erbij koop je al een mooie Astra OPC
blijft een liefhebbers auto dus waarschanlijk moet je wel wat voor
over hebben.
mvgvalveron
Deelnemerik vond hem ook wat aan hoge kant
en inderdaad apk verlopen dus dat is dan andermans ellende kopenvalveron
Deelnemerdat klopt die van mijn ligt rond 1000 toeren, ik dacht dat die rond 1500 toeren zou moeten zijn. want astra van een kennis van mijn, astra g 1.6 16v
ligt die 1500 toeren.
ik dacht dat tempsensor niet de juiste waardes doorgaf
vooral met koudestart knippert elektrische storingslampje heel evenvalveron
Deelnemerzonder multiriem is geluid nog steeds hoorbar
wat mij wel opviel is dat geluid lijkt uit rechter voorscherm te komen
uit de scherm komen 2 slangen in de motorruimte langs luchtfilter naar de gasklephuis
volgens mij heeft dat met brandstofdampen te maken
weet iemand of dat een bijgeluid kan veroorzaken
mvgvalveron
Deelnemermoet wel lukken
anders neem ik startbooster meevalveron
Deelnemerhet duurt soms even voordat je geluid waarneemt.
valveron
Deelnemerja dat is waarschijnlijk de enige optie om achter te komen.
maar ja zonder multiriem kom je niet ver. -
AuteurBerichten