Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5w40 full synthetic is gewoon goed als ik me niet vergis, wordt bij opel ook gewoon gebruikt
2 maart 2012 om 11:30 In reactie op: cilinderkop schoonmaken/reviseren ? vraagje poorten bewerken #17994434Als je de spruitstukken heb die je erop wil hebben 2 gaatjes boren zoals al gezegd is zodat die altijd op dezelfde plek terug komt.. Dan zou ik even pruisjes blauw halen en je spruitstukken insmeren en bevestigen zonder pakking,dan er weer af halen dan zie je precies de contoeren van je spruitstuk en dat teken je af met een stift, nu kan je heel makelijk je kop en spruitstuk in elkaar over laten vloeien, nooit van een pakking uit gaan die kan je altijd nog aanpassen en je kop niet.
Gr. Arjan
zoals je dan weet,een prop is wel veilig,een prop is taps en het dikke deel zit binnen in,dus als de band weer opgepomp wordt dan kan het gat alleen maar dichter gaan zitten en heb je dus absoluut geen lekage meer,je heb ook proppen met een plaklaagje eromheen,ik heb er ook nog nooit van gehoor dat een prob er uit is gekomen (mits goed erin gezet)
1 maart 2012 om 19:17 In reactie op: na grote beurt niet stationair lopen,gek geluid uit uitlaat? #18001648bij mij is het rubertje ook helemaal weg alleen had ik een lekkende keerring dus door de oliesptters en warmte enzo was ie zo kapot..dus ga deze binnenkort ook maar eens vervangen voordat ik met dat gedoe zit..
hoe heet dat? opel stealer of opel steler?
dit is te gek voor woorden.. ik ga zelf ook altijd naar de opel garage ,er geld al een tijdje een actie dat auto’s van 10 jaar of ouder 20% korting krijgen op reparatie, tot nu toe ben ik elke keer minder kwijt geweest dan wat ik bij een ander zou betalen,en dan was het ook nog met imitatie spul gemaakt ook… want ik vraag hier en daar wel even na wat ik bij andere kwijt zou zijn ;)
moet er dan niks meer aangepast worden met een grotere turbo of pikt ie dt nog?
wat ik tot nu toe zie en wat je kan maken is het een mengsel.. dus benzine en anvullend door waterstof,maar je gaat minder benzine verbruiken (als het goed is)
je kan een ruil turbo kopen,als je even op google zoekt dan kom je een heel eind,dan moet je jouw turbo inleveren en krijg jij een gereviseerde turbo terug,dit zal ongeveer rond de 600 euro kosten als ik me niet vergis.
ik ook.. ;)
ik zou even het luchtfilter eraf halen en dan de intrap methodezoals hierboven doen en kijken of de klep open of dicht gaat,dan zie je wat ie doet, ik zou idd geen gaatjes gaan boren, het heeft altijd zo gewerkt dus waarom nu niet..
1 maart 2012 om 14:50 In reactie op: na grote beurt niet stationair lopen,gek geluid uit uitlaat? #18001642ja dat kan kloppen,normaal zit er als het goed is ook een rubber bescherhoesje omheen,ik zou even verder kijken voordat je dat geld uit geeft..2e handsje misschien kan je het in ieder geval proberen..
oja.. het zit in de buurt haha
niet geschoten is altijd mis..
is dat niet de vernieuwde i real van toyota? geloof dat zoiets een keer bij top gear was geweest..
ik bedoel dus ook meer leveren ipv rendement..vergeet niet dat het een aanvulling is en geen vervanger is van je brandstof,en als ik de informatie op internet bekijk kost het niet zoveel energie,alle zelfbouwers doen het gewoon met 12 volt en ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat waterstof van aardgas gemaakt wordt maar waterstof is geen fosile brandstof,waterstof moet gemaakt worden van elektristeit zodat het brandbaar wordt, dus het kost geen ruk alleen er is wel een probleem.. het is moeilijk op te slaan omdat het een lage dichtheid heeft.
Dat van die dynamo dat is natuurlijk zo opgelost als het zo zou zijn, een ander dynamo met een hoger rendement en klaar ben je,dan hoeft je motor ook niet meer belast te worden om bij te laden, zelfde als je aardig wat versterkers in je auto heb liggen..en daarnaast kan je een prius niet vergelijken met een auto op waterstof, de mensen worden afgeschermt door de grote olie maatschapijen want als er echt aan het licht komt dat dit soort dingen in je auto kan bouwen dan wordt er gelijk een stuk minder verdient bij de oliemaatschapijen..
er blijkt een kastje bij te zitten die zorgt dat je benzine toevoer verminderd zodra het gas naar binnen gaat, anders zouden de waardes niet meer kloppen en krijg je fout meldingen…
ja klinkt wel idd.. maar is het ook zo.. das de vraag..
ja precies,, het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.. zullen er tests van zijn want kan er maar weinig van vinden
http://www.atiana.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
dit is de link..
ik geloof wel dat er een manier is die wl werkt.. maar niet met een of ander kastje die het allemaal wel ff regeld..
@Helmer opelfan wrote:
:hmmz stond in de wehkamp zeker :angel -offtopic
Geen idee wist niet eens dat dit bestond :???:
Waterstof is wel intresant het is wel 100% schoon en wat bij volledige waterstof motoren dan komt er waterdamp uit de uitlaatje komt wat tegen in die wehkamp he haha
voor iets wat niet werkt vragen ze wel veel geld dan haha
29 februari 2012 om 20:31 In reactie op: gebruikt GTS logo plakken,waarmee? zelfklevendspul is eraf #18001218idd voor compleet logo, ik was 14 euro kwijt voor compleet nieuw logo met plakzooi erbij
29 februari 2012 om 13:53 In reactie op: Vectra B, bj 2000, 1.6xel, sport edition, wil niet starten #18000831Heb je nou al gekeken of er benzine uit je benzine leiding komt?
-
AuteurBerichten