Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat bedoel ik,veel meer winst is er niet te halen..
Ja ik snap het,heb zelf zo’n ding, maar geloof me, er gaat niet zo heel veel extra’s uit komen helaas, anders had ik het wel gedaan.. gewoon chippen dan komt het goed, de rest is weggegooid geld en blijft je bak ook gewoon heel, zorg wel dat je ram klepjes werken..
3.0 moet je nog steeds goed je best doen om er 230 pk eruit te halen,blijft lastig bij een ongeblazen motor,en je wil het origineel laten ogen, en haasje, als je zo rigoreus te werk wil gaan,dan kan je het net zo goed heel goed doen en de 300 pk oversteken,maar dat is niet de bedoeling van dit project,deze v6-en zijn nou eenmaal geen pk monsters..
250 pk kan je op je buik schrijven..
Meer als 30 pk ga je er niet uit krijgen, allemaal geld verspilling,je gaat een goede 20 pk omhoog maar je koppel wordt verlegd,dus of eerder of later,dus ik zou m goed laten chippen en klaar,veel mooier gaat het niet worden.. of je moet zoveel gaan aanpassen dat je het dus wel gaat zien.
Geef mij die zwarte maar,en ik ook liever half leder..
Zei toch,moet wel heel erg verstopt zitten dan,en dat was dus ook haha,mooi opgelost!
Ja dan ligt de honingraat er dwars in..
Dan zal er wel iets meer aan de hand zijn..je laat niet zomaar 25.000 euro staan…
Als je ze heel lief aan kijkt,zullen ze dat ook wel voor je willen doen,heb je alles ineens gehad ;)
Ik denk dat het slim is om een van de jongens hier eens naar te laten kijken,je ben nu geld aan het uitgeven maar je weet eigenlijk niet waarom,ik denk voor een diagnose dat wim of carlo-astra je perfect kunnen helpen.
Kat moet wel heeeel erg verstopt zitten dan, bij mij lag er een half spruitstuk in,en merkte er niks van,voor de rest,lijstje maken met mogelijke oorzaken,en dan een voor een weg strepen..
Dat heeft ie dan goed gedaan,dan is het verversen en starten maar,en vingers kruizen..hopen dat oliepompje niet aangekoekt zit of zeefje dicht..
Ik heb het verhaal gehoord, snap het nu wat beter,ik denk wel een wijze les verder nu..
Ik zou eerst een dag kruipolie boven in de cilinders spuiten (veel) zodat er eventuele zuigerveren die vast zitten,,los weken,dan had je m handmatig rond moeten draaien maar je heb m al gestart zie ik, als alles vervangen is,kabels ook, dan zou je m kunnen gaan starten,en dat zal met veel rook gaan,maar zou vanzelf op 4 cilinders moeten gaan lopen..
Heb ik me negatief uitgelaten over jou? Dan heb je me verkeerd begrepen,ik heb je geprobeerd duidelijk te maken of de mankementen aan jouw auto niet door sabotage komen maar puur door slijtage/veroudering, het enige waar de mensen hier over vallen,is dat jij nergens zeg dat je er dan vrede mee heb dat het door slijtage komt,de mensen hier op het forum die advies geven zijn vaak kundiger dan een gemiddelde garage omdat ze vaak met alleen Opels bezig zijn. In je begin post zeg je dat je al niet heel veel vertrouwen heb in de medemens door dingen uit het verleden,dat is iets waar wij weinig aan kunnen veranderen en ik snap jouw frustratie daarin en hoe moeilijk het kan zijn in mensen vertrouwen.wij kennen jou niet,net zo goed als die monteur niet,dus het heeft voor ons geen enkele zin om iemand zijn gelijk of ongelijk te geven, dus dit is ons onafhankelelijke advies, het is slijtage,laat het vervangen of repareren,en je bent vrij om overal een offerte aan te vragen over de kosten. Ik hoop dat ik het nu netjes en duidelijk heb verwoord wat hierboven gebeurd is.
Voordeel van welke twijfel dan? Want dat snap ik niet helemaal..
Idd,dat kan ook zomaar,dat ik vind ik nou een goede opmerking..
Daarom dit gaan we dit niet doen neem ik aan..
Kan ie nog wel kapot zijn..
Het is al gezegd,nee kan niet door sabotage komen,het is slijtage,dus je hoef je niet drukker te maken dat het erger wordt,maar voor jouw gevoel zou ik het gewoon laten maken,en van te voren een duidelijke prijsafspraak maken. Ik zeg,slotje erop.
Ja,die doen het ook,wim is mijn over buurman en zijn beide vrienden van mij,maar ik kan je zeggen dat die hetzelfde als mij gaan zeggen…
Geloof me,hij wint daar geen klanten mee,is het een bovag? Zo ja,dan riskeerd ie wel heel erg veel om zoiets te doen,en voor de rest,het is niet mogelijk..
Het is niet zo,als een antwoord je niet aan staat en het niet met jouw gedachtegang of verwachting overeen komt,dat de stellingen niet kloppen,je moet een beetje reëel zijn,neem het van de mensen hier aan ook al staat het je niet aan,het lost niks op als je er niet in mee wil..
Ga er maar vanuit dat het slijtage is,als je motor ophanging los zit dan moet de echt los zitten zodat je motor er echt niet meer goed in hangt,en dan zou je sommige versnellingen niet kunnen gebruiken,spruitstuk kan ook spontaan scheuren,of het flex gedeelte,je kat kan ook gewoon kapot,het hoort gewoon bij ondderhoud,het komt alleen niet elk half jaar voor. Dus zoek een goede monteur,dan wel een amateur monteur die thuis lekker wil sleutelen,en je ben klaar voor een fractie van dat geld.
-
AuteurBerichten