Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Unlimited Tuning
Deelnemer@dissie wrote:
Pipercross heeft tog ook van die mooie cold air intake’s :D
Klopt. De Venom en de Viper kit.
Unlimited Tuning
DeelnemerSjaak, je hebt je punt gemaakt. Het is goed zo.
Unlimited Tuning
DeelnemerHahah top!
En luxe kentekenplaten zijn een goede keus geweest, dit brengt net dat beetje extra..
Unlimited Tuning
DeelnemerDat moet je Weitec nemen jonguh! :jerry
Unlimited Tuning
DeelnemerKlopt, het onderlinge verschil kan variëren tussen niets, weinig en wat meer dan weinig.
Unlimited Tuning
DeelnemerJe pakt het goed aan Turbootje! Zeer goede upgrade! :thumb
Unlimited Tuning
DeelnemerUiteraard, er zit onderling verschil in vermogen wat betreft uitslagen van vermogenstesten. En dan heb ik het over verschil in vermogen bij bedrijf A en bedrijf B.
Maar als je bij bedrijf A de beginmeting doet, klopt de vermogenstoename ook bij bedrijf A.
Als je vervolgens naar bedrijf B gaat om je vermogen te testen, kan er verschil in zitten. Dat is zeker zo.Even extra informatie naar aanleiding van opmerkingen die ik hier en daar las:
-Het toerental wordt gesynchroniseerd tussen auto, bank en software. In de 4e versnelling doen wij dat bij 4000 toeren.
-De speedsters van afgelopen zondag zijn een uitzondering op de nauwkeurige metingen die jullie van ons mogen verwachten. De reden is bekend.Unlimited Tuning
DeelnemerAha, daarom vraag ik het maar. Dank je wel voor je reactie! :thumb
En in jouw geval moet ik je gelijk geven. Een speedster met zulk vermogen is om de redenen die je hebt gegeven erg moeilijk te meten inderdaad.
Maarre… Wat een geweld geeft zo’n auto! :shock:
Unlimited Tuning
Deelnemer@SmileySpeedster: begrijp ik het goed en beweer je nu dat onze testbank niet klopt of iets dergelijks?
Unlimited Tuning
DeelnemerBen het helemaal met je eens, zelfs na mijn argumenten. Daarom: Handjes klappen!
Unlimited Tuning
Deelnemer-Het verlies ten opzichte van krukaswaardes is zoals je weet per auto verschillend. In dit geval erg minimaal, dat kunnen we rustig concluderen.
-Ook de manier van inrijden vormt een auto zoals je weet. Lekker ingereden dus.
-En de ene v6 komt sneller de fabriek uit dan de ander. Ook dit weet je. Je hebt overduidelijk geluk met deze.3 factoren die dit o.a. teweeg kunnen brengen. Ik zou in m’n handjes klappen.
Unlimited Tuning
DeelnemerDat klopt inderdaad, niet ALLES. Er zullen altijd bepaalde types/uitvoeringen zijn die de “merkgebonden chiptuners” gewoonweg net beter kunnen voorzien van een chip op maat.
De kunst is dit aantal zo veel mogelijk zien te beperken/minimaliseren. Of zelfs dit niveau te ontstijgen.
En dat lukt vooralsnog verdomd goed.
Unlimited Tuning
DeelnemerSquadra is inderdaad een zeer goed bedrijf, gespecialiseerd in Alfa. En ook Fiat.
Maar dit verhaal is gebaseerd op de expertise van dit specifieke bedrijf. En het ene bedrijf is het andere niet.
Het is een kwestie van koste wat kost je horizon willen, kunnen en zullen verbreden.En nu is het feit dat onze software schrijver niet alleen het talent en know-how heeft. Hij maakt het ook waar en waar anderen staken met development op een gegeven moment, gaat hij verder tot het resultaat bereikt is. En niet eerder houdt hij op.
Wat Squadra schrijft, zijn geen feiten. Dit zijn feiten voor zover Squadra kan bieden. En dat is expertise in Alfa en Fiat.
Unlimited Tuning
DeelnemerZo, ziet er erg goed uit Ronald! :thumb
Binnenkort dus een nieuwe “originele” run, kijken wat je Astra na deze aanpassingen heeft. Erg interessant!
En vervolgens de chiptuning op maat. Ik heb er ontzettend zin in!
Ontzettend goed bezig Ronald! :thumbup
Unlimited Tuning
DeelnemerInderdaad heren, dit wordt te bruut voor woorden! :thumb
20 januari 2013 om 21:04 In reactie op: Zondag 10 feb. Dyno/chiptuningmeeting bij Unlimited Tuning!! #18091949Unlimited Tuning
DeelnemerGaaf, ik wist niet dat hier ook nog een topic was wat betreft onze meeting!
@g-astraa: Nice! :thumb
@R.schleich: Ik zet je hier bij de bezoekerslijst, laat je me zo spoedig mogelijk weten of je ook op de dyno komt ja of nee?Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, With kind regards,
Johan van Essen
Public RelationsUnlimited Tuning
Uraniumweg 47
3812 RJ Amersfoort
The NetherlandsPhone: +31 (0) 33 7549111
E-mail: johan@unlimitedtuning.nl
Internet: http://www.unlimitedtuning.nl -
AuteurBerichten