Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@drakos wrote:
er was een duits bedrijfje die ze van carbon verkocht.
geen idee alleen meer wie het was.. als iemand een linkje voor heeft..wil hem zelf ook nog vervangen namelijk :angel
Carbon, klinkt goed. Beter dan wrappen met leer iig. Maar als ik dan lees dat je hele voorruit eruit moet of dash..dan zinkt de moed me alweer in de schoenen. Zijn nou niet bepaald de 2 simpelste handelingen..
@TMDevil wrote:
Is inderdaad een kwaaltje. Om hem te vervangen moet je, of de voorruit er uit halen, of je moet je hele dash er uit halen :X
is voor mij de moeite niet, superlijm er wel een modelautootje overheen ofzo lol
@chrisenamanda wrote:
en nadeel van de vec was de spoiler
mijn vriendin kon er niet goed mee overweg vooral met achteruit rijdenDat is ook precies de reden waarom ik geen spoilers meer op m’n auto’s wil, ziet er nice uit maar kan soms heel irritant zijn..zeker met parkeren in de binnenstad.
Ik rijd de afgelopen 12 jaar automaat en heb em eigenlijk nooit uit D gezet behalve in de file of voor dichte brug/spoorlijn overgang (in de genoemde gevallen zet ik hem in P.)
Nooit problemen gehad met de remmerij of iets dergelijks..Denk dat het ligt bij wat je zelf prettig vindt, al klinkt het verhaal van Louwe best aannemelijk.
een dichtgeknepen blok wellicht?
Maar goed, ben al ‘blij’ dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zat al te vrezen voor schade auto ofzo :D
@louwe 16 klepper wrote:
niet enkel opels hebben hier last van ;) ;)
wees maar blij dat je in dit koude kikker landje woont
in b,v california hadden er al wel meer scheuren in gezeten ;) ;)Dat is dus het grappige, toen ik in the States woonde had ik hier helemaal geen last van.
En dat waren dik hete zomers en ijskoude winters, dus de blower/AC stond het hele jaar vol te loeien.
En die Cadillac was ook een GM product, misschien gebruikt Caddy kwalitatief betere materialen..maar betwijfel het want overall is GM toch redelijk cheap-o als het gaat om interieur delen :hmmzDie zwarte Vec uit ’99 is heel geil :wub
welkom ;)
@TWA wrote:
Is een aardig grote trouwens :hmmz
Ja, als ik iets doe doe ik het goed lol
Maar zonder gekkigheid, vind dit toch wel slecht..als meerdere Opels dit hebben.
Zat te denken aan dat hele paneel inpakken met leer, mocht het dan toch verder scheuren zie je d’r niks van.
Maar ja, is weer zoveel moeite voor zo’n kutscheurtje. Misschien moet ik me er maar gewoon bij neerleggen :???:@Vannos wrote:
ja heeft bijna elke calibra wel , wen er maar alvast aan :P zal door de zon komen en de ventilator die er steeds tegen aan blaast. uitzetten en krimpen
Dacht ook al aan uitdroging van de zon..maar uitzetten/krimpen verhaal kan wel kloppen dus.
Op zich is het niet zo erg maar nu ik het eenmaal gezien heb krijg ik m’n blik er niet meer van af en stoort het me mateloos.
Maar als vervangen slechts tijdelijk helpt aangezien dit dus een bekende kwaal is heeft dat eigenlijk weinig nut :hmmz
Beetje jammer :thumbdown@RISL wrote:
Tja, ik ben me nog aan het inlezen op de Amerikaanse auto’s tussen 1960 en 1990. Daar buiten ken ik ook een heleboel…
Maarre, de Torino en Gran Torino verschillen toch alleen van neus?
De volledige naam was Ford Torino Cobra fastback.
Nu voor je plaatje, overduidelijk een Benz. jaren ’60 lijkt me zo.
Nu nog correcte type aanduiding vinden..ze lijken allemaal zo op elkaar :hmmzHet is idd een Ford Torino dus de volgende is voor jou, maar verwacht van jou (levende auto enceclopedy) toch een wat completere naam ;)
Bouwjaar was overigens 1971.@RISL wrote:
De Ford Gran Torino heeft trouwens ook zo’n daklijn, bijv. van het jaar 1970.
Je wordt al warmer :thumb
Hier nog een foto van de voorkant..misschien hebben jullie er wat aan.

Ook geen Satellite, zal voordat we de hele Plymouth reeks afgaan maar vast verklappen dat het geen Plymouth is :thumb
Denk dat die poetsbeurt meer kost dan mijn hele auto :jerry
Ziet er gelikt uit, Jeroen mag mijn Calibra ook wel een mooie poetsbeurt geven..zet ik het bier wel koud king:
Het is geen Plymouth Barracuda, die heeft een veel kleinere bilpartij ;)
Snap wel dat je daar aan dacht door de shaker en lamellen
Dacht hem eerst idd als BMW te herkennen, maar embleem kwam niet overeen. Link met ISO was toen gauw gelegd.
Zal effies een plaatje zoekenEen ISO Isetta, ’54?
Koop wel zo’n unit en laat het door de garage doen, ben zelf niet zo handig en weet ik zeker dat het goed gedaan wordt. Ook met afstellen, wil mijn tegenliggers niet verblinden ;)
prima prijsje, was het een beetje makkelijk te installeren?
Dat geloof ik zo, heb nu nog standaard geel licht erin zitten..en zie ’s nachts niet heel veel :???:
@Vannos wrote:
vandaag xenon ingebouwd
Nette licht opbrengst, ik moet ook maar eens overwegen Xenon te nemen..
-
AuteurBerichten