Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wij hebben dan een CD-70Navi systeem, deze heeft dezelfde speakers als de CD-30mp3 naar mijn weten. En geeft een heerlijk geluid! Mits het volume natuurlijk onder sjonnie niveau blijft:jerry
Opel levert toch al enkele modellen (oa. Insignia) in China? Alleen dan onder de naam Buick Regal.

Heb ook geen Facebook, en op hyves blijft het kader van het filmpje wit. Dus word m niet:thumbdown..
Trouwens, minder dan een minuut extra tov. Clarkson is erg netjes. Zeker als je bedenkt dat de Jaguar veel meer PK’s heeft, en jij in een familie wagen rijdt:agent
origineel gepost door astra-gtc-freak
Hoi Spacejam,Wat kan de DVD-90 dan wat de CD-70 niet kan?
Systemen werken gelijk, echter staat het kaartmateriaal bij de DVD-90 systemen op een dvd-schijf. Terwijl ze bij de CD-70 op cd’s staan.
Voor EU 12CD’s vs 1 DVD.
Echter ben ik blij met onze CD-70, werkt toppie! En op elke CD staan toch alle hoofdwegen van europa!Motortemperatuur is wel te achterhalen in de BC.
Houd de knop ‘setting’ net zo lang in todat je een ‘beep’ hoort. Dan druk je op de knop ‘BC’, en dan kan je allemaal waarden zien. En daar heb je 5 verschillende tabbladen, met informatie overzichten.
Hier een site waar de beschrijving bij de gebruikte benamingen staat. Beschrijvingen + plaatjesAls je die foto ziet zou je niet zeggen dat het zo stijl zou zijn:hmmz..
Ik gok dat die caravan zo’n 1150 á 1200kg weegt. Dan zou volgens caravantrekker.nl(leuke site trouwens) je combinatie nog op 9% helling weg moeten trekken.Misschien de volgende keer iets meer tempo houden in z’n ‘1’? En dan maar hopen dat je niet stil hoeft komen te staan:P
Ik vindt het erg bijzonder wat je allemaal aan de Vectra gedaan hebt! Heb ik zeker respect voor!
En ja, de huidige situatie van de uitlaten vindt ik niet top, maar misschien is het om te zien beter. Ben benieuwd tussen welke twee opties je nu zit te twijfelen.
Zelf vindt ik deze set-up erg mooi. Duidelijk aanwezig, maar toch netjes en bescheiden:

Het toerental wordt bepaald door de eindoverbrening van de motor icm. de versnellingsbak. Dus de enige oplossing is een andere versnellingsbak erin. Of door sparen voor een 2.2Ltr benzine:sleeping..
Zowel bij de 1.6 als bij de 1.8 heb je dit verschijnsel. Komt omdat ze zijn uitgerust met een zogeheten CR-versnellingsbak (close-ratio). Dit is ook wel nodig, gezien het geringe vermogen en trekkracht. De hele massa zal toch op gang moeten worden gezet, en met een relatief lichte motor moeten daar behoorlijk wat toeren voor worden gemaakt!
Oef.! Naar mijn mening net iets té blauw. Wat is het, 8000K?
En wat voor velgen zitten eronder?:wtf /niet standaard?Ziet er zo wel dik uit!:thumbup
Maar hoe gedraagt de auto zich nu als ie gebruikt wordt waar een station voor gemaakt is, (volstampen met van alles en nog wat)
Mi. is de balans wel een beetje weg (vooral te zien op de laatste foto) Of voor iets lager, of achter iets hoger..
Welkom!
De Zafira ziet er netjes uit, alleen jammer dat de foto’s zo klein zijn:hmmz
Idd. lekker strakke Astra!
Echter, laat als jij langzaam rijdt iemand eens met een tuinslang water op de voorruit (met name regensensor) spuiten. En zie wat hij doet, waarschijnlijk zonder aanraken v/d hendel helemaal niks. Volgens mij bepaalt de sensor alleen de interval!:wors
Offtopic:
Mijn ouders hebben een B 1.9CDTI Cosmo, ook van 2006. Echter 2 maand geleden was ook de bedrading naar linkerachterportier kapot. En ging daardoor niet op slot. Mag mi. niet gebeuren!Echter totaal off-topic, en heeft het niks te maken met een achterbank leuning.
Maar zoals eerder gezegd, ik zou het even met de dealer bespreken. Heb je misschien nog garantie?
Onze Zafira is ook een Cosmo (met CC)
Echter, kijk bijvoorbeeld eens in de autoweek carbase, dan zie je dat CC nog een optie was:wtfWat ik wel weet is dat de lichtsensor wel handmatig te bedienen is.
Maar de regensensor..:hmmz
Onze Zaf heeft hem ook, en is wel ideaal! Echter, eerst staat hij ‘uit’.
Wanneer er druppen op je ruit komen 1 tikje omhoog en de sensor doet de rest van het werk, en bepaalt de interval.
Zover ik vernomen heb, echter hebben we nog maar een keer of 5 in de regen gereden, dus niet veel ervaring mee:angelHet koppel zal ongetwijfeld wat toenemen. Echter staat die geringe toename niet op tegen de grote nadelige gevolgen die een powerbox kan hebben.
Idd pannacotta!
En tsja, bij deze kan ik nog in de kleur ‘grijs’ komen. Echter staat onze ‘metro’ blauwe ook als grijs op kenteken:hmmz
Verder mooie wagen!:thumbupHmm, vreemd dat een Cosmo uitvoering geen cruisecontrol heeft. Ik dacht dat het standaard was.
Echter als ik op autoweek.nl kijk, zie ik dat het pas vanaf 1/2007 standaard op de Cosmo is.
Over achteraf inbouwen heb ik weinig verstand.
Al ga ik er vanuit dat het volledig voorbereidt is, en je alleen een hendel hoeft te installeren. En daarna activeren op de boardcomputer dmv. tech2 oid.Succes!:thumbup
Zo extreem kan dat turbogat toch niet zijn?
Naar mijn weten heeft de 2.2DTI zijn maximum koppel (280NM) al bij 1500 toeren.
Misschien dat je met chiptuning iets bereikt, maar ik denk niet dat het dan lager in de toeren komt. Eerder hoger.De 1.9 is een heel ander blok he! En levert als 16V DTH standaard al 150PK. Vroeger draaide het voornamelijk om cc’s. Nu tellen veel andere onderdelen ook mee.
Die voorbumper:thumbdown
Die wegen daar verkeren wel in topstaat moet ik zeggen!:jerry
Sorry, kan er niks aan doen. Maar je bent er nog niet:P.
In jou stelling mag het alleen als de bus leeg 1699KG of meer weegt, en maximaal 1800KG beladen mag wezen.
Dus een bus en tandemasser (of forse enkelasser) gaan bijna nooit zonder ‘E’ .’t Is gewoon een slap zooitje regels hier in NL.
Mijn oom en tante hebben een caravan. En een Vec-C station. Eerst hadden ze een 1.9CDTI 88KW, waarmee je de caravan combi met alleen B mocht besturen. Nu hebben ze een Vec-C sw V6-cdti 134KW(met een geluid om amen te zeggen:wors), door het hogere maximale gewicht van de V6 mag de combi nu niet meer zonder ‘E’ bestuurd worden. En het zijn nog wel gelijke auto’s:wtf.
En wat zou voor een persoon onervaren met (zware) aanhanger makkelijker rijden. 120 of 184PK, nou de V6 dus..:hmmz113K!:wtf
Dat is niks!
De onze heeft inmiddels 174K, zonder problemen!Dit lijkt me een lastig probleem, je gebruikt het namelijk best vaak!
Ik denk dat de bekleding los moet, echter lijkt dit me meer iets voor de dealer. Zo’n onderdeel mag niet na 4 jaar al kapot zijn!Okee, Wim. Met de 1.6 heb je gelijk!
Maar deze Zaf is zoals gezegd van 2003, dus kan geen X1.8XE1 hebben. Deze was dacht ik alleen t/m 2001, of misschien zelfs 2000. -
AuteurBerichten