Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Marl (Duitsland)
http://www.eds-motorsport.de/enter/Wellicht een beetje laat..
Denk dat jou Zafira een ‘gewone’ CD30 unit heeft?
De CD30 en de CD70&DVD90navi hebben standaard 7 speakers. De ‘gewone’ CD30 heeft er 6 (2 tweeters + 4 speakers). Echter heb ik geen idee of hij wel een evt. 7e speaker ondersteunt. Heb het vermoeden van niet, gezien de versterker in de CD30 zwakker is (4*17W t.o.v. 4*20W).
Verder kan ik er niks over zeggen.Uhh, blower harder zetten?
In onze Zafira blaast hij in ‘auto’ mode hooguit op niv. 1 of 2. Echter werkt hij op niv. 4 ook nog geruisloos en komt er véél meer lucht uit.origineel gepost door Spacejam
als je je chassis nr of kenteken even in een u2u zet kan ik het nakijken.Jij werkt dus bij Opel oid? Zou je dan mij ook aan het optielijstje van onze Zafira kunnen helpen. ben wel benieuwd of er ook nog functies op zitten die ik niet weet:D
De 1.9CDTI van mijn ouders klinkt ook walgelijk bij een koude start. Echter de Y & Z30DT staan er wel om bekend behoorlijk rauw te lopen stationair, zeker bij koude start.
Volgens mij klinkt dit niet ‘verkeerd’ ofzo:hmmz. Al kan ik me voorstellen dat het even wennen is na een benzinemotor.De 2.2 met 6-bak draait bij 120km/u ong. 3000 toeren.
De 2.2 met automaat (4-traps!) draait bij 120km/u ong. 2950 toeren.Wordt niet gepromoot denk ik:P.
Heb er zelf overigens wel ervaring mee, werkt super!Lijkt me wel dat je het meest recente kaartmateriaal mag ontvangen. Overigens is 2010/2011 al een aantal maanden te koop. Volgens mij al in half augustus..:hmmz
Zo’n ongeluk vergeet je niet zomaar denk ik. Het belangrijkste is dat het nu naar omstandigheden weer vrij goed gaat natuurlijk!
Qua verzekeringsuitkering nog behoorlijk geluk gehad? Bij mijn ouders is dat ook zo, mocht de Zaffi ‘loss’ gaan dan krijgen we op dit moment ongeveer 1500 á 2000 euro meer dan het bedrag waar wij hem voor aangeschaft hebben. Best bijzonder eigenlijk.
Zo’n Grandis hebben wij ook naar gekeken toen er een nieuwe auto moest komen. Van buiten een heel mooie auto! Vanbinnen een beetje plastic achtig naar mijn mening. Maar alles voelt wel degelijk aan.
Echter kon ik er geen prettige zitpositie in vinden, de middenconsole was iets te nadrukkelijk aanwezig tegen mijn knie.Verder wil ik je heel veel plezier en vooral veel veilige en schadevrije km’s toewensen!
Als de aux-aansluiting al in je auto zit hoef je alleen nog maar een 3,5mm male-male kabeltje te kopen zoals deze kabel.
Radio op aux en muziekje op play en klaar.
Heb je de aansluiting niet zitten in je auto, dan is het veelal ook niet mogelijk.Wij hebben in de Zafira ook een parrot ck3100. Werkt prima!
En van de adviezen die je gekregen hebt lijkt de zwanenhals me de beste optie.Mooie Signum!
Vaak zijn ze in DE ook nog wat rijker uitgerust, kan ook geen kwaad natuurlijk:D.
Die kleur (metro) echt een mooie kleur, hebben mijn ouders ook op de Zafira. Eerst denk je altijd ‘best mooi’, maar als de auto weer net gewassen is denk je echt ‘wauw!:wub’!Veel plezierige en veilige km’s!
We want :kewlpics!
Alvast veel veilige en plezierige kilometers!:)
Ben wel benieuwd waarom het kenteken hierboven afgeplakt is.
Het is iig niet heel effectief gedaan, kan het alsnog wel lezen:POverigens wel een erg mooie Sig!
16 november 2010 om 19:18 In reactie op: Binnenkort een Corsa D 1.3 CDTI Edition 111 bouwjaar 2011 #17760978Bij bijna elke hedendaagse auto is chiptuning mogelijk. Vooral bij motoren met turbo is de winst vaak vrij groot. Echter heb ik wel verhalen gelezen dat de 1.3CDTI hier niet zo geschikt voor zou zijn. En vergeet niet dat de 95PK versie ook al de sterkte 1.3 is, er is ook nog een versie met 75PK.
En daarnaast heb ik niks tegen op chiptuning, maar wel als het gaat om belastingvrij rijden of lagere bijtellingscategorie ed. Verbruik en uitstoot varen er vaak bij op, en zijn die waarden op papier bij lange na niet meer mogelijk. Als je een Corsa diesel wilt met wat pit, koop dan gewoon de 1.7CDTI 125PK.
Vindt het eerlijk gezegd een beetje sneu als je eerst een belastingvrije auto (of bijtellingsvoordelige) auto koopt, vervolgens die te gaan chippen.Vergeet overigens niet dat motorslijtage toeneemt en dat de garantie verdwijnt.
origineel gepost door SiggieTigra
Ik ben bang dat onze volgende daily een Vivaro wordt..
Dan zou ik ook wel bang worden! Een behoorlijke stap terug:cry
Als je 350KM gereden hebt, hoeveel liter gaat er dan in de tank?
De een tankt als er ngo 15 liter in zit, de ander als hij bijna stilvalt.Die -F hierboven ziet er strak uit hoor! Mijn complimenten.
Met de uitgevoerde aanpassingen is het echt geen saaie auto meer. Vind hem errug mooi!
En, de 1.6 8V is misschien niet snel. Maar wel goedkoop in de omgang, daarnaast ook best sterk en bovenal betrouwbaar!Denk niet dat dit mogelijk gaat zijn. Volgens mij geven BC1&2 niks dan afgelegde afstand en verbruik ed. weer.
origineel gepost door Marcel28
Flinke bak vermogen 184 pk en een flink koppel… hoeveel exact weet ik niet.400NM om precies te zijn, tussen 1900 & 2700tpm :wors.
Ben benieuwd wat het verbruik bij deze motor icm. automaat is. Want wat je over het algemeen hoort is de Z3.0DT behoorlijk zuinig voor een V6:thumbup
Totaal geen ervaring met ruiten vervangen ed.
Maar ik kan je wel zeggen dat de hoeken van de ruit het zwakst zijn. Immers, in de hoeken geeft het glas niet mee.
Je kent vast ook wel die oranje hamertjes om je ruit in te tikken?
Daarmee moet je ook op de hoek van de ruit slaan. Wanneer je in het midden gaat meppen geeft de ruit juist mee.Mooie Signum:wub! Ook mooie uitvoering, met xenon zie ik!
Ga je het bagageruim van de C niet missen?
Hij staat trouwens niet zo netjes binnen de lijnen geparkeerd:P.
Veel plezier ermee! Ik ben benieuwd naar meer:kewlpics!Edit:
Die V6-CDTI’s hebben ook wel een heerlijk geluid. Stationair een beetje rauw, maar daarna :wub[/quote]
, en nu heeft het niet meer geregend!!
:o [/quote]Zullen we dat dan ff zo houden:thumbup
9 november 2010 om 21:22 In reactie op: Waarom hoor ik iedere dag dat OPELS SLOPELS zijn ? #17757122Tsja, zo had ik t/m vorig jaar een klasgenoot. De lease Nissan Kaskaaj van zijn papa was zo goed etc.. Echter ging wel de automaatbak kapot bij 84Dkm, productiefoutje, jaja…
De Astra F waar mijn ouders 12 jaar en 230.000km mee gestuurd hebben heeft nooit technische problemen gehad. 1x centrale vergrendeling kapot. 1x wilde hij niet starten, toen de 11 jaar oude accu had het begeven. Al met al dus echt spot goedkoop in die auto gereden, tevens ook zeer comfortabel.
Nu een Zafira-B, in 25.000 km nog geen problemen gehad. Had ook niet zo moeten wezen trouwens!
Ik hoop dat deze wagen net zo betrouwbaar zal blijken als de good old Astra.
Tevens mis ik nog elke ochtend het geluid van die auto, zo kenmerken die 1.6 8V. Nu hoor ik elke ochtend een diesel ratel onder mijn slaapkamerraam:cryOnze Zaf ook (2006):(
-
AuteurBerichten