Twanni

Aangemaakte reacties

8 berichten aan het bekijken - 176 tot 183 (van in totaal 183)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: aanpassen van assen rekord C #17809641

    oké bedankt voor de hulp :)

    In reactie op: aanpassen van assen rekord C #17809639

    w8 even , nu zit ik te twijfelen.

    dus je bedoelt : VOOR : Commo A as met B naven , schijven …..
    : ACHTER : Commo B as met senator …

    of heb ik het verkeerd ;)

    mvg

    In reactie op: aanpassen van assen rekord C #17809637

    [rquote=1858463&tid=141827&author=bettus accu]commdore A = gelijk aan rekord C. alleen andere motor inhoud, tis allemaal net wat ”luxer”. commo A heeft ook 5 gaats assen.

    je hoeft niet te verlassen. als je commodore B GSE naven, remschijven en remklauwen pakt, dan heb je meteen gekoeld voor.

    achter kan je ook een commodore B GSE as pakken en die verlassen voor de goede steunen(heb ik ook gedaan voor mijn 8 cilinder.). heb je schijven achter. deze kun je ook weer ombouwen naar geventileerd, dan pak je de remmerij van een diplomat 2.8E of 8 cilinder. heb ik ook gedaan. had in eerste instante gewoon de massieve schijven maar nu rondom geventileerd..:)

    ook kan je de steekassen van een commodore B GSE in die van een commodore A doen. hoef je niet te verlassen, maar dit heb ik gedaan omdat je dan aanzienlijk grotere wiellagers heb bij die van een commodore B GSE.

    [/rquote]

    zo ben ik natuurlijk al een heel eindje vooruit geholpen , maar als ik nu de 3.0 24v steek , hoe zit het met mijn overbrenging ? is dat te doen , of heb je daar mss een goede oplossing voor ?
    alvast bedankt toch voor deze uitleg ! :D:thumbup

    grtz

    In reactie op: aanpassen van assen rekord C #17809635

    [rquote=1858341&tid=141827&author=Manta-aero]Wat voor een motor wil je plaatsen en welke remschijven wil je voor toepassen? Er zijn zowel geventileerde als massieve schijven. Die keuze is wel belangrijk voor welke onderdelen je moet gebruiken.Achter moet je een Commodore A as gebruiken. Voor kan je ook een Commodore A as nemen, of onderdelen van een Commodore B (naven, klauwen en astappen). [/rquote]

    mijn eerste gedacht zou een 3.0 24v zijn , geventileerde schijven lijkt me wel leuk , maar is echt moeilijk te vinden heb ik al gehoord.

    maar als ik het goed begrijp moet ik commodore A assen zoeken ? met commo B onderdelen en dan verlassen ?:hmmz
    en hoe zit het dan met de overbrenging en dergerlijke ??

    Grtz

    In reactie op: mening gevraagt #17809286

    Ik klaag er niet over :P vind het een leuk idee

    In reactie op: mezelf en rekords c #17808808

    dankje iedereen , ja er zit best aardig nog wat werk aan te komen hoor , ik begin er aan vanaf dat de regelingen getroffen zijn met andere mensen , want zelf hier thuis heb ik niet al het nodige materiaal :) ook zit ik nog in mijn laatste jaar van het middelbaar , wat in belgië inhoud dat je een proef moet maken dat echt enorm veel tijd en aandacht vraagt.

    achja , we gaan niet off-topic :D

    het is mijn eerste echte project , en vind deze wagens schitterend , heb al heel wat info kunnen verzamelen en zowel al heel wat plaatsen gevonden waar je nog onderdelen kan krijgen.

    Tot nu toe heb ik al gemerkt dat dit een zéér aangenaam forum is , en dat de mensen echt behulpzaam zijn.
    ik houd jullie op de hoogte van dit project bij verbouwen restyling en restaureren ! :)

    al zal het toch nog wel een tijdje duren voordat het topic wordt aangemaakt:)

    Greetz

    In reactie op: Restauratie kadett C #17415136

    jep , dankje mensen :thumbup

    In reactie op: Restauratie kadett C #17415132

    prachtig werk man ! , keep it up :thumbup :D

    P.S. , weet iemand toevallig wat voor velgen er op die rallye zitten ??

    Grtz

8 berichten aan het bekijken - 176 tot 183 (van in totaal 183)