Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@bettus accu wrote:
nee zijn niet gelijk. of in zoverre, ze passen wel. je zal ze alleen op lengte moeten brengen… :thumb
hmm , stel nu dat ik verlagingsveren koop voor een w123 , dan zouden ze wel zo passen of niet
niemand die me wat meer kan vertellen over de veren van een mercedes w123 ?
zijn die gelijk aan die van een rekord c ?jammer , vind de A toch het mooist als ik moest kiezen :D
tankje er onder uit halen , goed spoelen , zo ver mogelijk vullen met water en dan braseren …
tankje leeg laten lopen , en goed in de zon laten liggen dat het resterende water tegen de wand binnenin verdamptzo zou ik het doen :D
ff om terug te komen op die vere, van een 123
uhum , zijn die toevallig gelijk aan die vn een rekord c ? :hmmz
anders heb ik de oplossing gevonde denk ik@Seth wrote:
Ja ik ben zelf van Kapellen, zal je wel kennen ;)
jep , is vlakbij voor ons :D lig maar 2 dorpjes verwijderd van u
@Seth wrote:
idd, Garage Es heeft zo goed als alles van Opel, ze zijn ook erkend door Opel zelf en geven garantie op alle onderdelen die ze verkopen. Dit zijn wel enkel originele onderdelen voor de wagen en geen verlagingen, …
Dit kost wel net iets meer als bij Garage Philips in Wijnegem of de lokale sloopboer maar bij deze kan je gerust zijn dat het 100% in orde is qua kwaliteit. Hier heb ik ook indertijd mijn onderdelen voor een Opel Diplomat E 2800 gehaald.
Moest je met iets vast zitten of weet je niet hoe er goed aan te beginnen: daar ken ik ook nog iemand voor (een rasechte opelfreak) die zelf ook bezig is aan een Kadett C Sport (als ik me niet vergis) en die woont 2 blokken van me vandaan.
Grtz Seth
Ben eens benieuwd , ga eens een mailtje sturen want kende ze nog niet. trouwes ik zie dat je het over wijnegem hebt , ben je zelf dan ook van antwerpen ?
dan vond ik de concept van de ” nieuwe commodore ” die hier ergens op het for :D um eerder verscheen , een STUK vetter als dit hoor
Frits & Freddy
vlaamse film over 2 broers die vanalles meemaken . Hun vader rijdt met een commodore A sedan :thumb
Is een film van vorig jaarik kan het nu niet nakijken , maar ben er vrijwel zeker van :D het is zoiezo al 2 jaar terug hoor
morgen even op m’n eigen pc bezien ;)die ruimte komt me precies bekend voor , heb je ooit een witte opel rekord c coupé verkocht met 2 zwarte strepen bovenop ? check mijn avatar ..
@trashmetal wrote:
@Oenatje wrote:
@trashmetal wrote:
Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo’n domme doos je auto sloopt?
Dan kan ik je niet echt een opel liefhebber noemenleer lezen,
ik vind dat niet prima
ik vind het triest als jij iemand op zijn bakkes gaat timmeren voor wat blikschade
HELD
Wat blikschade?? ik denk dat jij dan maar eens moet leren kijken
het chassis heeft een aardige opdonder gehad en zal waarschijnlijk gericht moeten worden
als je het daar alleen al mee red want je ziet niet wat voor schade er van onder het voorscherm komt
plaatwerk voor zo’n volvo is ook niet bepaald overal verkrijgbaarheb het ongeluk een paar keer afgespeeld
als ik me dan indenk dat mn astra of mn vriendin dr corsa was geweest
kom ik tot de conclusie dat er geen redden meer aan zou zijn
helaas zit een opel iets zwakker in elkaar als zo’n oude volvonogmaals als iemand door roekeloos rijgedrag (dus niet per ongeluk) mijn auto om zeep helpt
word het een princiepe kwestie
kom je aan mn auto, kom je aan mij
kom je aan mn vriendin, kom je aan mij
kom je aan mn ouders/famillie/vrienden, kom je aan mij
kom je aan mn huisdieren of zie ik je een dier mishandelen, PAK IK JE!Trashmetal = Chuck Norris :D
beter kan het niet verwoord worden :thumb
@Fearless wrote:
Ingekorte veren is niets mis mee….op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag
Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers
Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.
Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep…….
mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.
dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)@icecold wrote:
anders de mensen van kean suspensions een contacteren die leveren veren en verlagingen op maat
http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;thx , zal dit eens doen ;)
denk alleen dat het wel zal kosten :D
@RISL wrote:
Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.
Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.rode koni’s zou ook gaan ?
et-waarde lijkt redelijk overeen te komen of ben ik verkeerd , dacht dat opel rond de 38 zat ? tenminste men rekord toch :D enkel hebben we nog geen maten van breedte en diameter ???
verdeler van FAG zoeken en daar eens horen ?
@RISL wrote:
Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?
ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt “veilig” is…
ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo’n oud ding
dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumbgtrz
:wub my lady !
komen er in het kort nog updates ?
@bettus accu wrote:
jep klopt. maar niet op het forum zetten. wij hebben het voor hem kunnen regelen dat die auto bij ons staat. :thumb :D
was ik al niet van zin hoor , verrassing is verrassing , ook voor andere leden hier :thumb hoop alleen dat de rekord tegen dan wel af is :D
@bettus accu wrote:
klopt, het is geen lotus omega. die komen er ook wel. maar het is een andere. iets veeeeeeel bruters!
denk dat ik het weet , klopt het dat je pa hier enorm zot van staat ? :D
-
AuteurBerichten