Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als kentekenverlichting maar werkt is voldoende, lichtsterkte staat niets van omschreven in het apk regelgeving boek.
Een 2.2 cih is toch met injectie?
Omdat er een lpg installatie in de auto ligt gaat nl mijn voorkeur naar een caraburateur motor.Goede tip over het inkorten van het schakelmechanisme, dit scheelt misschien wat werk.
had eens gezocht en zag op het net, bij een forum van opel GT stonden enkele foto’s en uitleg hoe je dit moest doen.
Wat mag eigenlijk een complete motor 2.0s met Getrag 240 bak kosten? +/- ? wat is een fair prijs?
Weet iemand nog een betrouwbaar adres voor dit spul?Ok, motor is duidelijk.
Maar als het gat in tunnelbak 20 cm naar achteren word geplaats, word dan de versnellingspook dan ook verkort?
En het plastic middenconsole wat op de tunnelbak ligt, moet dan ook vermaakt worden?zijn deze tussen assen van een manta 5-bak nog redelijk goed aan te komen?
Wat voor getrag bak zit er eigenlijk achter zo’n record v 86? getrag 240?Ik wil het niet te lastig en duur gaan maken, en als ik een 2.0s monteer ga ik van 60 pk naar 100 pk.
Dit zal toch wel te merken zijn, en de auto vlot genoeg maken.(is de 2.0 ne een caraburateur motor?)
Wanneer ik een motor met 5-bak uit een record van bj 1986 monteer wat moet ik dan allemaal omzetten/veranderen,
of waar kan ik dit vinden?Te veranderen?
Carterpan van ascona moet dan onder de record motor?
Versnellingsbaktunnel moet aangepast worden ivm de 5-bak en de positie van de pook hiervan.
Aandrijfas van de record komt dan ook onder de ascona .Bedankt voor jullie info, Gr.
-
AuteurBerichten