Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nha dan is ie bij jouw ook stuk :jerry
Is een T5 lampje, setje van 6 of 8 stuks kost bij Brezan €1,50 dacht ik. Gaan ook in je kachel paneel. Led kan ook natuurlijk king:

Japs zou er in moeten zitten…althans, de pook is het zelfde als een vectra en daar zat licht in.
Klopt, alleen zit deze optie niet in een B1 :thumb
LED’s er uit trekken dus…maar nogmaals: dat is geheel afhankelijk van de keurmeester. Ik keur zelf altijd bij een keurstation wat heel makkelijk is, ivm CO2 test (open uitlaatsysteem zonder kat(vervanger)) :vertag
@zippy1983 wrote:
Dank voor je snelle reactie. Nu zit ik nog met een probleem (denk ik). Mijn nieuwe koplampen heeft geen hoogte verstelbare functionaliteit, maar in mijn auto zit die knop (één geheel eigenlijk) erin. Ik had ergens gelezen dat dit apk afkeur is?
Alvast bedanktAfhankelijk van je keurstation/ -meester :jerry
Die LED’s, zijn die niet te vervangen? Kan nl gewoon zo zijn dat het LEDje op is. Als ze er al vanaf begin inzitten is de kwaliteit soms slecht. Ff omwisselen met een andere. Zelfde problemen? Kan dan ook slecht contact zijn (corrosie op de contacten). Beide gevallen waren nl bij mijn setje van toepassing.
Succes met de keuring :thumbup
Greetz Emiel
@thething wrote:
over snel winst maken gesproken!!
http://link.marktplaats.nl/491697272″ onclick=”window.open(this.href);return false;
5950-2500=3450!! hahaha
Ziek gewoon he, echte handelaar :wtf
7 oktober 2011 om 10:42 In reactie op: past een frontje van cd70 astra op een cd70 van een vectra? #17924321Ha LOL! Zo’n frontje… :roll:
Ach dacht ik help mee denken ;)
5 oktober 2011 om 21:36 In reactie op: past een frontje van cd70 astra op een cd70 van een vectra? #17924317Denk alleen dat ie t niet gaat doen, staat een code in geprogrammeerd. Anders zou het frontje geen functie hebben om diefstal tegen te gaan :jerry
@gwriemersma wrote:
aan de linker kant moet je blauw zwart en bruin zwart met elkaar lussen
Het werk dan wel maar zoals eerder gezegd voor geheel openen en of sluiten moet je knop nu ingedrukt houden :(Idem dus aan de rechter zijde…en inleren werkt niet. :roll:
Let op: B2 heeft andere kleuren aan die zijde zitten (passagierskant). Verder heeft ramen inleren geen zin, geen succes mee gehad.
@gwriemersma wrote:
Is bij mijn B2 zefde draden gelust en nu moet ik knop vast houden voor helemaal sluiten of openen
Morgen maar eens andere kant proberen zien wat dat doet !!!!! :???:Dat bedoel ik dus ook. Andere kant zelf nog niet uitgeprobeerd…
Is dus idd nog ff verder hobby’en ;)
Nou half uurtje hobby´en en ik ben iets duidelijker.
Bij mijn B1 uit ´96 werkt het (op de Safelock!!!) doorverbinden zonder relais. Enigste nadelen: mn functie van het kort indrukken van het sluiten van het raam werkt niet meer, moet deze dus ingedrukt houden om te sluiten/openen en t 2e: mn dakraam gaat nog niet mee.
De verwarring met de Engelse HowTo’s zit em dr in dat de bestuurderskant bij ons de passagierskant is. De bedrading loopt echter wel hetzelfde.
Testen is simpel: bij de NL passagierskant zit de ontvanger van de AB en het CV systeem. Hier zitten 2 stekkers in, zie plaatje:

De linker stekker loshalen en daar een draadje tussen klikken (kan voorzichtig de draadklem loshalen van het blokje.
Dan tussen de Blauw/Zwarte en Bruin/Zwarte zoals hierboven beschreven, een draadje bevestigen, en alles werkt! Scheelt weer solderen :jerry
Ik ga binnenkort weer verder prutsen om mn dakraam mee te krijgen, till then: good luck and enjoy :thumb
Greet Emiel
How To staat ie ook in he…weet niet of je em daar al was tegen gekomen.
ff naar beneden scrollen naar t bericht van sander2.5v6
Dat is begrijpelijk dan…
Tja, ik weet het zo niet zeker, nooit geprobeerd :hmmz
ff afwachten op reactie van de anderen dan maar :angel
@RISL wrote:
Hey, maar hij geeft aan in de handleiding dat het alleen werkt als je je sleutel in het slot steekt en je dan de ramen kunt dicht doen door de sleutel een aantal tellen ‘op slot’ te houden.
Bij mij is dat niet het geval. Denk je dat het dan wel werkt? Ik wilde er net aan beginnen toen ik je post zag.
Hou in dat geval anders gewoon de eerdere post’s aan. Zoals de andere al aangeven: ze hebben er succes mee ;)
Koelvloeistof pijl check? Stikt ie als je je neus in t koelvloeistof reservoir steekt naar rotte eieren?
Klinkt gek, maar *fluister-mode-aan* vind em toch t mooiste qua model :jerry
Is een 2 liter (X20XEV) maar open uitlaat sys, spaghetti spruit, K&N filter dus maakt lekker veel herrie :twisted:
@DarkNL08 wrote:
Hele mooie vec! 9,0 :kewlpics
hahahaha thanx :thumb
zie linkkk ==> http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=392&p=1988187#p1988187
Op verzoek :kewlpics dan maar de foto’s van mijn vec king: :




Greetz Emiel
vooruit :angel
Hoe zit het dan trouwens met sensoren? Moeten die niet over dan? Zoals remschijf controle en vloeistofpeilers?
Of is een display met andere ruitenwisser hendel voldoende (ofwel is alles qua bekabeling voorbewerkt?)
Greetz Emiel
Baco :D
en nee dan niet het drankje, die pas na het klussen :jerry
Greetz Emiel
ben je afgekeurd op je Angel-eyes of op Xenon?
Ik kom al jaren door de APK heen, zelfs bij de Opel Dealer. Zoals je kan zien: heb ze ook de Angels. Ik heb er alleen nog LED’s naast zitten, die moest ik er wel uit trekken.
Vind em dus opmerkelijk. Angel-eyes zijn niets meer dan stadslicht. Heb je dus Xenon er bij, ofwel daglampen, dan kan daar afkeur op komen ivm de regels mbt koplamp sproeiers, lenzen en hoogte verstelling.
Succes!
groet Emiel
@markyvonne wrote:
Hallo,
ik ben sinds gisteren in bezit van een Opel Vectra 2.5 V6 heerlijke auto.
nu heb ik een vraag ik ben een leek wat betreft auto’s en audio.hoe kan ik instellen dat mijn radio aangaat als ik mijn auto start en uit gaat als ik de sleutel uit het contact haal.
hij gaat nu alleen aan en uit met de knop en ja als je hem vergeet is je accu leeg.hopelijk heb ik het bericht zo goed gepost en kan iemand mij hiermee helpen.
gr
mark
Originele radio schakelt na een uur automatisch uit, dus daar is over na gedacht :thumb
verder gaat bij mij de radio gewoon uit als ik de sleutel uit het contact haal. Kan zijn dat de vorige eigenaar de gele draad bij de rode draad heeft aangesloten (gele draad is geschakelde draad, rode draad is constante spanning)
Succes!
Greetz Emiel
Sluit me er bij aan, kijk idd ook even naar die contact puntjes, die willen nog wel eens slecht contact maken….
De mijne:

-
AuteurBerichten