Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
20 maart 2012 om 10:40 In reactie op: Splitsen aanstekerplug naar 2 pluggen + lampje dashboardkast #17890828
Weet niet in hoeverre de kabels meer aankunnen. Kan natuurlijk altijd een zwaardere zekering er in gooien.
Greetz Emiel
Hmmm geen idee!
Zal ff kijken in t boekje of ik dat vind. Zal alleen wel pas morgen zijn dat er antwoord beschikbaar is…niet in de buurt van t boekje ;)
Let ya know…
Greetz Emiel
Meeste Vecs die je ziet staan zijn B2’s. Ik heb zelf een CD Sport. Ik had zelf toen alleen sport velgen (5 spaaks) en donkere achterlichten.
Kijk dus uit naar een B2, meeste zijn zwart of zilver. Dacht zelfs dat ze ook donker groen zijn geleverd, maar dat weet ik niet zeker :hmmz
Greetz Emiel
…dus quote op mnzelf:
@TWA wrote:
Voor het gemak: je kan het zitvlak loshalen van de rugleuning. Bekleding is er af te halen, en dan zit de rugleuning met 2 bouten, jawel Torx 40, vast aan t zitvlak. Wel aan beide kanten.
Scheelt je weer tillen en slepen king:
:afro :afro :afro :afro
Zelf nog nooit last van gehad….misschien iemand voor je gehad die er niet zo zuinig op was :vertag
Voor het gemak: je kan het zitvlak loshalen van de rugleuning. Bekleding is er af te halen, en dan zit de rugleuning met 2 bouten, jawel Torx 40, vast aan t zitvlak. Wel aan beide kanten.
Scheelt je weer tillen en slepen king:
Greetz Emiel
Graag gedaan man, ik hoor t wel :thumb
Nha geen idee. Valt wel mee maar t is een lomp ding. Kan je je aardig in vergissen. Voordeur is zwaarder dan achterdeur.
Gaat je lukken man, gewoon goed kijken waar wat aan vast zit :jerry
Idd je deur stekker en dan die scharnier die er voor zorgt dat je deur halverwege blijft openstaan. Maar dat is een boutje…
Zoals ik al zei: is zwaar ;-)
Zijn er uit te tikken. Ik deed het met een waterpomp tang en een hamer. Ik mocht alleen wel wat harder te werk, bij mij was t niet meer nodig em terug te hangen, omdat de auto gestript werd.
Idd pennen er uit. Wel met 2 of 3 man…deurtje is bedrieglijk zwaar. Pennen wel goed inspuiten met WD40 zitten behoorlijk vast
Greetz Emiel
Heel soms wil het ook nog wel eens lukken de accu polen los te halen en voor minimaal 5 min tegen elkaar aan te houden.
Anders idd wat Arjontje zegt: ff laten weten waar je zit, misschien iemand in de buurt die kan helpen.
2 Torx 40 of 45 boutjes op de schuifrail, zichtbaar vanaf achterbank. Nadat deze los zijn stoel omhoog en naar achter uit de rail trekken. Gordel zit met zelfde maat vast aan t frame van de stoel, bij de instap, ongeveer ter hoogte van de hoek tussen het zitvlak en de rugleuning.
Succes :thumb
Greetz Emiel
Makkelijk. Na losschroeven beetje naar je toe trekken. Als schakelaar er een stukje uit is, zie je t stekkertje zitten. Daar is ie los te halen
Greez Emiel
@Vectra-gts C wrote:
@TWA wrote:
Ach…ben een spits rijder en kom uit Amsterdam…nog net geen dagelijkse sleur, maar maak veel mee.
Glashamer…is legaal, makkelijk naast je neer te leggen, en in uiterste gevallen van geweld goed als verdediging te gebruiken. Beginnen bij de handen of benen, in uiterste verdediging de schedel :vertag
Niet dat ik mensen aan spoor op geweld hoor :angel :angel :angel
Mijn ervaring: Jong petje (ongeveer 18 a 19) uit woestijnland boven in Afrika voor me, gaan optrekken bij het stoplicht van een 70 km weg. Blijft 40 rijden, auto’s voor em lopen uit. Heb veel geduld maar dat was op een gegeven moment op. Ik rechts er voorbij, kijk em aan, maakt hij gebaren (jah de bekende). Ik er langs met de gedachte van ’t zal wel.
Mn 2.5 V6 was iets sneller dan zn Peug 1.06 dus was em snel kwijt.
Sta voor t volgende stoplicht te wachten, komt ie aanrijden met lichtseinen. Mijn reactie: auto in zn achteruit en vol naar em toe. Schrikt zich de pleuris, moest vol in de ankers. Hij uitstappen, maar keurig naast zn auto blijven. Ik bleef zitten, was een zware regenbui aan de gang.
Geen last meer van em gehad :jerry en hij een nat pak king:
We hebben allemaal net zoveel recht op de weg, en zal nooit als eerste iets starten, ik koel wel af, maar andere denken daar heel anders over…ik rek alleen niet voor ze. Tot daar en niet verder.
Greetz Emiel
ik vind je verhaaltje zeer mooi maar je hoeft andere forumleden niet te beledigen, want dat een noord-afrikaan iets doen wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.
Sorry voor jouw aangepast :thumb
Afhankelijk of je het met bon of zonder bon laat doen (lees zwart :vertag ) en of je ‘m kaal afleverd, ofwel zonder koplampen, raamrubbers etc.
Hoe minder ze er aan hoeven te doen, hoe goedkoper je uit bent.
Kan al vanaf € 800,- voor spuiten en schuren
Greetz Emiel
Ach…ben een spits rijder en kom uit Amsterdam…nog net geen dagelijkse sleur, maar maak veel mee.
Glashamer…is legaal, makkelijk naast je neer te leggen, en in uiterste gevallen van geweld goed als verdediging te gebruiken. Beginnen bij de handen of benen, in uiterste verdediging de schedel :vertag
Niet dat ik mensen aan spoor op geweld hoor :angel :angel :angel
Mijn ervaring: Jong petje (ongeveer 18 a 19) met Noord Afrikaans uiterlijk voor me, gaan optrekken bij het stoplicht van een 70 km weg. Blijft 40 rijden, auto’s voor em lopen uit. Heb veel geduld maar dat was op een gegeven moment op. Ik rechts er voorbij, kijk em aan, maakt hij gebaren (jah de bekende). Ik er langs met de gedachte van ’t zal wel.
Mn 2.5 V6 was iets sneller dan zn Peug 1.06 dus was em snel kwijt.
Sta voor t volgende stoplicht te wachten, komt ie aanrijden met lichtseinen. Mijn reactie: auto in zn achteruit en vol naar em toe. Schrikt zich de pleuris, moest vol in de ankers. Hij uitstappen, maar keurig naast zn auto blijven. Ik bleef zitten, was een zware regenbui aan de gang.
Geen last meer van em gehad :jerry en hij een nat pak king:
We hebben allemaal net zoveel recht op de weg, en zal nooit als eerste iets starten, ik koel wel af, maar andere denken daar heel anders over…ik rek alleen niet voor ze. Tot daar en niet verder.
Greetz Emiel
gewoon eerder keuren, bij afkeur kan je de punten aanpakken en dan weer inleveren :thumb
Was een keurstation idd…
Ach, zoals ik al zei: hij was verder niet moeilijk. Heb mn auto hier laten goedkeuren zonder kat. Was er €10 duurder mee uit :jerry
@Haasje17 wrote:
Denk dat de rede van brokken eerder is dat de x20xer eerder word afgetrapt dan een z20let.
Misschien eerder last ook van ouderdom?
@Fearless wrote:
@TWA wrote:
Zover ik weet mag er geen bekabeling bloot liggen, ofwel de kabelboom mag niet zichtbaar zijn. Rest weet ik zo ook ff niet met zekerheid te zeggen…
Greetz Emiel
Onzin!
Ik ben met mn oude corsa naar de Rdw gegaan. Van binnen kaal en slechts 1 stoel er in. De kabelboom liep van voor naar achter langs de balk. Gewoon netjes met tywraps vast.
Geen probleem.
Omdat ik ging voor een apk en omkeuring(motorwijziging) hebben ze het aantal zitplaatsen veranderd naar 2. (omdat de bijrijders stoel er weer in ging na keuring)
Voor enkel alleen de apk maakt het aantal zitplaatsen niet uit. De zitplaatsen die er zijn moeten gewoon deugelijk bevestigd zijn en voorzien zijn van een gordel.
Ga je straks een motorwijziging doen bij de Rdw dan zullen ze wel het aantal zitplaatsen veranderen op het kenteken.
Zo kreeg ik dus weer wel de melding van de keurmeester dat het niet mocht. Alleen het keurstation waar ik langs ging deed er verder niets mee. Mn vec was toen ook kaal aan de binnenzijde…
Zo zie je maar, ligt er aan waar je naar toe gaat.
Waarom niet vanaf de andere kant alles doen? Als je de kap van je schakelmechanisme afhaalt, kan je em zo binnenstebuiten vouwen toch? Kan je bij de tie-wrap en zo de nieuwe hoes er over heen zetten…? :hmmz
Greetz Emiel
Zover ik weet mag er geen bekabeling bloot liggen, ofwel de kabelboom mag niet zichtbaar zijn. Rest weet ik zo ook ff niet met zekerheid te zeggen…
Greetz Emiel
Forumnaam: TWA
Naam: Emiel
Leeftijd: 28
Relatie: Samen wonend
Kinderen: 2 dochters van 6 en 0 (4mnd king: )
Werk: Smeer dingen aan die iedereen wel heeft :vertag en dan in de functie shopmanager…

Hobby’s: the ride, mobieltjes, the kids
Auto: Vectra B1 ’96 X20XEV en Corsa B ’96 C14NZ

-
AuteurBerichten