Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
350 pk op de voorwielen van een vectra. weet niet of je ooit hebt gezien hoe de vectra opc de bocht neemt bij top gear?
http://youtu.be/2FHLzWwghmU?t=2m44s” onclick=”window.open(this.href);return false;
ziet er wel mega bruut uit!
@RISL wrote:
Net zo iets raars meegemaakt.
Op de snelweg onderweg naar m’n werk had ik net een behoorlijke zijwind.
Best vervelend op die winterbanden.Is dat een standaard eigenschap van winterbanden? Of heb je niet zo’n goede winterbanden :jerry
Man wat kan ik hier kwaad van worden! Ik denk dat ik toch wat minder aardig zou blijven!
gepost vanaf mn telefoon
@robert_corsa wrote:
zou hem weer terug zetten. is volgens mij wel ergens voor bedoeld.
waarom zou het er anders inziten?voor het spul wat allemaal op t middenconsole heeft gezeten?
Ik zat ook te denken aan een blackbox (paranoia). Als dat zo is bonjour ik em eruit!
Ik zie zo’n nix zitten bij de km teller. Ga dat liever niet losmaken om te checken :)
@bikerdevil wrote:.. met een antenne in de raamstijl meestal links. Bij ons dan.
is die zwarte krullende kabel op de 1e foto (niet van de startpost) geen antenne kabel?
ok tijdens het lezen even dit muziekje opzetten :) lekker spannend!
http://www.youtube.com/watch?v=Jv8Xeg6MQW0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@loebassie wrote:Ben je de tweede of derde eigenaar? Misschien iets van track & trace
volgens mij 2e. Er staat 1 vorige eigenaar in het onderhoudsboekje, maar die info is met veel moeite onleesbaar gemaakt. Volgens mij is het een ex-lease gezien de km stand (160dkm bij aankoop) en alle keurige opel stempels
Heb vandaag maar even de stoute schoenen aangetrokken en t kasje er gewoon uitgehaald. Het zal gewoon los weggestopt.
1 groen ledje en 1 kabel (op foto van eerste post)
hier zat ie:


Net ff gestart en alles lijkt gewoon nog te werken. Ik heb fabrieksalarm, maar heb nog nooit begrepen hoe dat werkt dus dat kan ik niet echt testen. (alarm gaat wel eens per ongelijk af, toeter en lichten)
het komt volgens mij neer op dit apparaat:
http://www.beijerautotechniek.nl/AWS/StocksView.aspx?ProductID=1958&LanguageID=41&CategoryID=9999″ onclick=”window.open(this.href);return false;Heb gelijk ff gebeld. Zij zijn fabrikant van het apparaatje. Ze houden verder niet bij, zei hij, welke serienummer naar welke dealer/inbouwer gaat.
Het apparaatje zorgt ervoor dat je allerlei randapparatuur makkelijk op of via de CANBUS kan aansluiten. Het registeert ook allerlei zaken en wordt veel gebruikt in de transportsector of bedrijven met grote wagenparken.
Op het middenconsole zijn wat beschadigingen van inbouwapparatuur te zien. Die waren allemaal al weggehaald toen ik hem kocht/zag. Zou er nu nog ergens een geheim apparaat verstopt zitten in mijn auto (big brother)?
En wat biedt dit apparaat mij als mogelijkheden evt? Er zitten verder geen uit- of ingangen op het kastje alleen die grote stekker van 16 kabeltjes.
thx. aangezien ik geen CID maar een GID heb en niet nog meer geld overheb voor iets dergelijks lijkt met dit een mooie tussenweg
http://www.navinc.nl/webshop/opel-maestro-ipodusbaux-interface-kabel-p-1866.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Iemand ervaring mee? Op google kan ik er niet zoveel over vinden…
Heb je een link van die carpc?
gepost vanaf mn telefoon
maar waarom een nieuwe turbo? die dingen gaat toch veel langer mee als 136dkm ?
wauw!
ik ga iets maken waardoor ik hem zonder houder gewoon voor ’t infoscherm kan zetten. (horizontaal)
klein balkje met dubbelzijdige tape ofzo, zodat ie niet meer wegschuift
Zwarte velgen staan alleen onder een rode of witte auto
gepost vanaf mn telefoon
Bij mij ook alleen de stukken waar direct lucht op komt blijven helder. Dus de voorruit en n kleinstukje zijruit. Als ik de airco uitzet beslaan die ook binnen een paar mins
gepost vanaf mn telefoon
8 december 2011 om 14:16 In reactie op: Astra H wielspin voor en geluid bij snelweg. Is dit normaal? #17955696@RISL wrote:
Ik heb een x18xe1, maar geen schakelaar op de middenconsole?
Wel zie ik, als ik bijvoorbeeld in de sneeuw wegrijd met wielspin, dat er een lampje begint te knipperen onder de tankmeter en soms valt dan het motorvermogen even weg. Maar een volledige tractiecontrole zit er (denk ik) bij mij niet op, want ik kan gewoon een soort ‘burn-out’ maken in de sneeuw als ik ‘m op de handrem zet.
.das gewoon de standaard traction control.
de TC kan maar met mate dingen corrigeren. als je buiten de grenzen van de mogelijkheden van je TC gaat rijden slip je als nog gewoon. (meestal zijwaarste gripverlies) ik kon met mijn vectra B heerlijke handrembochtjes trekken in de regen! en doordat de traction control zorgde dan dat je neit teveel gas gaf om de auto weer recht te trekken. Dit was met mijn eerste vectra een stuk moeiiljker omdat je al snel te veel gas geeft en je voorwielen spinnen waardoor je hem niet meer recht krijgt. dan eindig je in een 180 :P
de ESP van de astra H kan uitgezet woren door t sport knopje ingedrukt te houden. Ik neem aan dat iedereen dit weet :)
Ik merk wel dat het best moeilijk is om een handrembochtje te trekken met de ESP aan in mn astra. Ben te lui om t uit te zetten dus doe t eigenlijk nooit meer.
Vroeger…. :)
hmm, maar doordat ik naar z’n 3 moet schakelen kost dat ook weer extra tijd
had hetzelfde blok in mijn vectra b en daar heb ik nog wel eens 50 km gereden terwijl de naald niet verder naar beneden kon. Heb hem nooi helemaal leeggereden. Weet al dat de actieradius van mijn astra H behoorlijk accuraat is. vorige winter stond m’n auto beetje schuin en nog 14 km resterend….kreeg em niet meer gestart smorgens :)
Ik heb me laten vertellen dat het slecht is voor je brandstofpomp en motor om hem bijna leeg te rijden aangezien er altijd een hoop troep onderin de benzine tank blijft liggen.
in mijn vecta B met ECC had ik nooit last van beslagen ramen.
Nu in mijn astra H (met ECC en airco aan) is mn voorruit binnen een paar minuten ‘schoon’ maar mijn zijramen blijven beslagen :(
erg irritant!Heb ik :)
Ook niet onbelangrijk is de grootte van de achterklep. Sie van de gtc is een stukje smaller. En als je zoals ik je gitaarversterker daar niet door krijgt houdt het snel op :)
En ondanks dat de gtc net wat mooier is kan ik mij 2 extra deuren echt niet missen!
gepost vanaf mn telefoon
Raar, ik kan niks opslaan
gepost vanaf mn telefoon
Lees:
@Tusk wrote:Als ik had geconstateerd dat hij zelf geen letsel had
het zijn altijd bmw’s, audi’s en golfjes die zitten te kleven. Zelfs als je zelf al 140 rijdt.
Dan vind ik het ‘net goed’ als ze hun auto in de prak rijden. Uiteraard wens ik niemand letsel toe!@RISL wrote:
Het is altijd leuk als ik terugkom van duiken. Moet dan door een verkante bocht op de snelweg en midden in die bocht zit een hobbel. Je moet daar wel serieus voor remmen anders springt de achterkant weg en ga je achteruit de vangrail in (gebeurt regelmatig daar). Maar met dat zware duikspul achterin, kan ik er gewoon met 130+ doorheen.
Alleen jammer dat de bestuurder van het golfje of bmw’tje achter je gaat lopen duwen en dan z’n auto total-loss rijdt…(heb dat nu dus twee keer gehad, één BMW 530d en één Golf 5 GTI). Gelijk maar remmen en kijken of die kerel achter het stuur nog heel is na achteruit met 130 de vangrail in te gaan. Kost me iedere keer een hoop tijd, dus ik doe het eigenlijk niet meer als iemand denkt te kunnen racen in die bocht ;)
Maar kijk er nu al weer naar uit!
Hahah heerlijk! Als ik had geconstateerd dat hij zelf geen letsel had, zou ik hem wijzend kei hard in z’n gezicht uitlachen :jerry
vorig jaar ook z’n nissan qasquaaieiueeir 4×4 ding die even stoer kwam inhalen in de sneeuw. 500 meter verderop lag ie in de berm.. kon t niet laten om even de claxon te aaien :angel
Ik leg mijn winterbanden er alleen onder als ik de bergen in moet. Anders, gewoon rustiger rijden. 5 minuten eerder je bed uit kan geen kwaad.
ik heb hem erop zitten
wat een klote ding. veel te hoog. volgens mij ook geen opel. met 4 torx schroeven over het achterste gedeelte heen geschroeft.
zal strax wel een foto makenOfficiele opel dealer:
prijzen excl btw:
arbeid: 77 e
olie 45 e
filter 5 e
carterplugring 0.62 e
ruitensproeier vloeistof: 4 e
nieuwe koelvloeistof dop 7,25 e
diverse 2,27
opel assistance 0,50
milieutoeslag 2,94totaal 145 e
+ btw 173 e:( :(
Heb een howto zien staan op astra ownersclub uk
gepost vanaf mn telefoon
-
AuteurBerichten